We geven een Blue Beech 600 slaapzak t.w.v. 170 euro weg!

Omdat mijn oude slaapzak graag met pre-pensioen wil gaan en hard op zoek is naar een ambitieuse succesvolle opvolger !

http://media.wereldwijzer.nl/vast01/ww.0067.jpg

Je kunt meedoen t/m 28 juli 2010. Wereldwijzer neemt contact op met de winnaar voor verzendgegevens.
[/QUOTE]

Ik wil heel graag de slaapzak winnen, omdat ik in november weer weg wil voor lange tijd vrijwilligerswerk te gaan doen (wat ik inmiddels al jaren steeds doe), maar helaas mijn oude slaapzak versleten is en nu een nieuwe zal moeten kopen. Hoe meer spaarcentjes ik nu in mijn spaarpotje kan houden, hoe langer ik weg kan blijven om de dieren te helpen. Zo loopt eigenlijk mijn leven op het moment, in Nederland tijdelijk werken en sparen en dan weer zo lang mogelijk daarmee volhouden ergens in de :wereld:

Ik wil deze slaapzak graag winnen omdat ik binnenkort met mijn kleindochter op pad wil en deze slaapzak zou zij heerlijk in kunnen gaan slapen. Dat weet ik zeker dat zij warm en droog ligt en hoeft haar mama zich daar geen zorgen om te maken!

Hey Marjolein, ik vertrek september naar Peru.
Blijkbaar kan het in de bergen erg afkoelen en had jij ijskoude voeten. Tot hoeveel minimumgraden zou mijn slaapzak moeten reiken?

Ik zou heeeeeeeeeeeeeel graag deze Vaude Blue beech 600 slaapzak willen winnen omdat het me overheerlijk lijkt om in snachts in Nepal, in deze ‘welgepaste’ milieuvriendelijke slaapzak, in de hoge bergen, tijdens een trekking, midden in de natuur, alles te verwerken (al dromend) en weer bij te slapen (al ‘zacht-liggend’) en zo dus nieuwe energie op te doen voor de nieuwe dag!
Zal deze slaapzak mijn algehele ‘comfort’ kunnen verbeteren ondanks de grote hoogte!? Ik zou graag DE persoon zijn die dat mag gaan ervaren :)!!!

Mmmm, zoveel redenen om deze mooie outdoor :slapen: eco-slaapzak te winnen en zo weinig ruimte om te beschrijven waarom ik om
praktische-outdoor doeleinden wil winnen!

Wij zouden graag deze slaapzak willen winnen omdat wij als beginnende backpackers komende maand naar Azië vertrekken>>>. Een milieuvriendelijke slaapzak als tweede huid zou een welkome toevoeging zijn aan onze nog aan te schaffen uitrusting. Bij ons staat mileuvriendelijkheid en anti-allergie in hoog vaandel en de Bluesign® producten zijn dan ook erg geschikt voor ons. Gelukkig hebben wij na het Wereldwijzer forum genoeg kennis in onze zak voor onze eerste verre reis:cheer:, nu nog een goede slaapzak:slapen:

Ik zou de slaapzak wel willen winnen omdat…

Ik de komende tijd best veel reizen ga maken voor zowel mijn opleiding als in mijn vrije tijd en een goede nachtrust toch wel erg belangrijk is. Mijn eigen slaapzak is dringend aan vervanging toe, dus ik zal sowieso om een nieuw exemplaar moeten. Zo’n mooie slaapzak als deze winnen zou natuurlijk helemaal mooi meegenomen zijn.

Omdat ik (ook in de winter) regelmatig een paar dagen tot een paar weken primitief kampeer - zonder op die momenten beschikking te hebben over stromend water, elektriciteit of meer van die zaken. Twee weken zonder douche (maar met rivier) is prima te doen, maar mijn comfort zou er ontzettend op vooruit gaan als ik eens een echt goede slaapzak had! Als die dan ook nog milieuvriendelijk geproduceerd is, is de cirkel weer rond…

Ik wil heel graag de Blue Beech 600 slaapzak winnen, omdat wij na lang twijfelen (vanwege budget en zwaarte van de reis :confused:) zojuist hebben besloten dat wij toch maar die fantastische reis naar Kenia, Tanzania, Uganda en Rwanda gaan maken! Na boeking hebben we niet veel budget meer over en een (goede!) slaapzak en matje moeten nog aangeschaft worden. Samen met de Blue Beech 600 slaapzak hoef ik niet bang te zijn om niet goed uitgerust voor de dag te komen. Ik zal ondanks mijn allergieen heerlijk slapen in deze anti-allergene slaapzak!

Ik wil deze slaapzak heel graag winnen, omdat ik komend jaar ga reizen, en heel vaak buiten ga slapen…
en omdat mijn oude slaapzak steeds ergere slijtplekke vertoond… en niet meer warm genoeg is om buiten mee te slapen…
en ik niet genoeg geld heb om ook nog een slaapzak te kopen…

Ik zou zo ontzettend graag deze slaapzak willen winnen omdat ik in november voor min 2 jaar naar afrika vertrek als ontwikkelingswerker…
Daarbij komt een slaapzak die intensief gebruikt kan worden en mij ook kan beschermen tegen de erg koude winternachten die ik ook voornamelijk in tenten door zal brengen en daarnaast mileuvriendelijk is erg goed van pas… en de uitgave voor deze goeide kwaliteit niet mogelijk zijn… 1 slaapzak zijn zo’n 400 broden…

Er zijn verschillende redenen waarom ik milieuvriendelijke producten zo belangrijk vind.

Op de eerste plaats is het belangrijk dat in een wereld die zo onder druk staat van alsmaar groeiende economieen en bevolking dat de natuur en het milieu zo veel mogelijk aandacht krijgen. We komen steeds verder van de natuur af te staan en daarmee neemt het besef van het belang van een gezond milieu voor ons welzijn en onze toekomst af.

Ten tweede is het voor mij persoonlijk van belang dat ik meer kan genieten als ik daarbij de natuur en het milieu zo min mogelijk belast. Een milieuvriendelijk slaapzak brengt mij daarbij letterlijk dichter bij de natuur!

Groetjes,

Birds

Ik wil die slaapzak wel winnen,ga veel reizen na 35 jaar werken,en altijd je bed je,lijkt me heerlijk,even wassen en klaar!! en je bespaart het milieu er ook weer mee.
Je moet ergens beginnen ook al loopt er aan de ander kant van mejico tonnen olie de zee in,al vele maanden,om gek van te worden toch!!!
als ik me b&b a beginnen in spanje wil ik dat iedereen in zo`n zak gaat slapen.tegen die tijd zijn ze hopelijk op de markt.

groet

frank

:cheer: een Blue Beech 600 slaapzak :cheer:

http://media.wereldwijzer.nl/vast01/ww.0067.jpg

:wereld:anything made with respect&care 4 motherEarth deserves attention from us all :zon02:
well done VAUDE :thumbsup:

PLUR PLUR PLUR :dag:

Oh Blue Beech 600 slaapzak
zo mooi en zacht
ik ben het huis, jij het dak
ook nog milieuvriendelijk, wat een pracht!

ik wil alleen nog maar jou
jij bent een pré
voor altijd blijf ik je trouw
kom toch met mij mee

Ik zou zelf heel graag de slaapzak winnen omdat ik volgend jaar minimum 6 maanden in Zuid Amerika ga rondtrekken! Voorlopig nog ‘alleen’ dus een 1-persoonsslaapzak ik welkom. In Patagonië, de Andes enz. kan het behoorlijk koud zijn, dus ik denk dat deze mij zeker zal van pas komen!
En wie niet waagt niet wint… Men zegt toch = (nog) geen geluk in de liefde, is geluk in het spel? :slight_smile: haha

omdat ik en mijn vriend van plan zijn om naar kaapstad te trekken , via zoveel mogelijk afrikaanse landen en ik weet zeker dat deze slaapzak van pas gaat komen :wereld:

Ik zou de eco slaapzak graag winnen, omdat hij eco is :slight_smile:
I love eco!

Bovendien heb ik dan een goede aanleiding om dit jaar TOCH op vakantie te gaan: ergens dichtbij (milieuvriendelijk) kamperen. Vorig jaar ben ik namelijk op verre reis geweest, dus ik heb mijn geld daar achtergelaten.

Hatsjie! Ook zou het goed zijn voor mijn allergisch gestel :wink:

Deze theemuts zoekt nog een warme slaapzak voor haar reis naar Patagonie. Hopelijk blijven mijn altijd koude voeten dan eens warm.