Wereldwijzer en Vaude geven de milieuvriendelijke Blue Beech 600 slaapzak t.w.v. 170 euro weg. Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder vermelden waarom jij juist deze slaapzak wilt winnen! Uit de inzendingen trekken we een winnaar.
Wil jij deze eco slaapzak winnen? Reageer dan nu!
De eerste Bluesign gecertificeerde slaapzakken zijn een feit. De Blue Beech slaapzakserie maakt deel uit van de milieuvriendelijke strategie die fabrikant VAUDE heeft uitgestippeld. De serie is volledig vervaardigd uit natuurlijke grondstoffen: 50% van de vulling bestaat uit Tencel en de andere 50% uit de gerecyclede polyester microvezel. Tencel is houtpulp en daardoor 100% biologisch afbreekbaar. Bovendien zorgt Tencel voor een goede afvoer van transpiratievocht, goede isolatie en een zacht gevoel. In combinatie met de gerecyclede microvezel zorgt deze vulling voor een aangenaam slaapcomfort. Het materiaal is erg belangrijk voor mensen met een gevoelige huid of allergieën.
Ik wil graag de slaapzak winnen, omdat ik volgend jaar de Kilimanjaro wil gaan beklimmen en hier een goede slaapzak voor moet aanschaffen. Vanwege de speciale stof is deze slaapzak ideaal voor mij vanwege verminderde allergische reacties.
Ik wil die slaapzak winnen omdat ik er heerlijk in zal slapen, dat voel ik! En ook omdat ik eigenlijk denk, zucht, dat mijn vriendin hem harder nodig heeft dan ik want haar antieke slaapzak is geheel versleten.
Ik wil deze slaapzak graag winnen, omdat wij net onze tuin opnieuw hebben laten ontwerpen en aanleggen. Ik wil uittesten of die nieuwe grasmat wel zacht genoeg is!
(sorry onze wereldreis van dit jaar hebben we al gehad)
Ik ben nog singel dus is zo’n 1 persoons slaapzak ideaal voor mij! Plus ik over een paar maanden vrijwilligerswerk wil gaan doen, alleen weet ik nog niet waar. Maar of het nou op de zuidpool is of in de Sahara, deze slaapzak komt altijd goed van pas!
Omdat mijn 21 jarige zoon,zijn laatste jaar als chiro leider achter de rug zal hebben dit jaar. En mij zo maar langs zijn neus vertelde dat hij de wereld wil rondreizen samen met een vriend(die hij al van de lagere school kent) . Zijn rugzak van de chirojaren en kampen is versleten en aan vernieuwing toe. Zou dat geen mooi geschenk zijn van mij aan hem om te zeggen:geniet ervan nu het nog kan?
van een liefhebbende moeder die zelf niet kon gaan rondtrekken.:zon02:
Omdat ik altijd koude voeten heb in de slaapzak waar ik nu in lig. Ik ben van plan nog de hele wereld over te reizen en dan natuurlijk zo eco-vriendelijk. Nummer 1 van benodigdheden is dan wel een goede slaapzak
Ik wil de Blue Beech slaapzak winnen, omdat als ik hem win er deze zomer mee aan een Blue Beach zal liggen.
En natuurlijk ook omdat ik nog een goede slaapzak nodig heb voor mijn (hopelijk iets milieuvriendelijkere) reis!
Omdat ik hem dan cadeau kan doen aan Jaap, de dakloze die op ongeveer 500 meter van mijn huis onder de brug slaapt. Die heeft 'm vast een stuk harder nodig dan ik…
Ik zou deze ecoloische slaapzak graag winnen omhem cadeau te doen aan een van mijn kleinkinderen die graag kampeert met ons maar door plaatsgebrek steeds in de voortent moet slapen en dan vooral in het hetrfstverlof vreselijk veel kou heeft met deze slaapzak kan hij heerlijk warm slapen en hoeven wij niet al onze dekens af te geven zo maak je niet allen hem maar ook ons gelukkig
Een ecologische en warme slaapzak zal mij goed van pas komen, aangezien mijn vriendin en ik doorgewinterde kampeerders zijn en dit een zeer toepasselijke slaapzak is voor in Canada: warm genoeg om in de koude jaargetijden erop uit te trekken en het ecologische karakter vanwege de vele uitgestrekte natuur die we hier proberen te behouden (en het compenseert voor de vele milieuverontreinigende medeburgers hier).
Ik was al op zoek naar een nieuwe slaapzak voor onze roadtrip naar Halifax in augustus, als ik deze slaapzak mocht winnen, is het weer een zorg (en uitgave) minder.
Als mijn lieve man dan eens snurkt kan ik me lekker ik mijn eigen slaapzak terugtrekken, buiten of binnen, koud zal ik het in ieder geval niet hebben maar wel erg… rustig.