Ik wil heel graag deze fantastische **Blue Beech 600 slaapzak **
winnen, omdat het me niet nog een keer gaat overkomen dat ik het afsterf in mijn ouderwetse slaapzak in mijn koepeltentje op een te koud en winderig Oerol.
:slapen:
Ik wil heel graag deze fantastische **Blue Beech 600 slaapzak **
winnen, omdat het me niet nog een keer gaat overkomen dat ik het afsterf in mijn ouderwetse slaapzak in mijn koepeltentje op een te koud en winderig Oerol.
mijn zusje altijd van zulke prachtige prijzen wint en ik nooit ![]()
Ik zou ook graag zo een slaapzak willen, om dat ik er nog gene heb.
Na dagen geshopt te hebben bleek deze Blue Beech 600 slaapzak de enige te zijn waar ik in paste. Het was alsof ik een tweede huid aantrok. Alsof ik een verloren vriend terug vond. Het voelde meteen goed en wist dat dit mijn trouwe slaapmaatje wordt op de tochten die nog ga maken.
Ik hou van slapen , ik hou van reizen , ik hou van genieten en lekker dromen over mijn volgende reis die ik ga maken, Daarom komt die slaapzak zeker van pas, heb me slaapzak helaas moeten achterlaten in Ghana , Heb em weggegeven en 2 jongetjes die geen moeder en vader meer heeft, hun zusje van 3 ligt op sterven aan een ernstige ziekte, heb daar uren lopen huilen . en ja ook jongens van 20 huilen. Ze hebben nu alleen nog hun oma , en verder niemand. dus vandaar dat ik mijn slaapzak weg heb gegeven , een goeie daad geeft je echt een goed gevoel. En zeg nou is zelf ,wij hebben het maar goed hoor vergeleken met de sloppenwijken in Ghana.
Overdag is het daar echt warm, maar s nachts is het echt koud.
ik zorg voor het milieu, deze slaapzak zorgt voor mij en het milieu
Omdat mijn oude slaapzak toe is aan een enkeltje Leger des Heils
Aangezien zonder vaste residentie dit voor mij een levensbehoefte word, en ik daarnaast erg reislustig ben!!
Wel, ik zou er zeker één kunnen gebruiken, want in oktober vertrekken we naar Mali, waarbij wij kamperen het grootste deel van de reis. Het zou dus handig zijn om deze te kunnen winnen, want ik heb ook veel last van allerlei soorten allergie en dat zou misschien een oplossing zijn.
Omdat ik mijn slaapzak bij de overstromingen in de Var ben kwijt geraakt, heb ik nu geen slaapzak meer. Alles regelen met de verzekeringen duurt zo lang, dat ik een nieuwe slaapzak goed kan gebruiken.
Het is gewoon voor mij bestemd :wub:
Geachte.
Deze slaapzak zou mij goed van pas komen.
Groeten.
J.D.
ik dan toch met mijn zusje mee op kampeervakantie kan gaan
Mijn vriendin gaat voor een jaar naar Noorwegen en is net jarig geweest het zou een mooi cadeau zijn en zo hoef ik haar daar in het Noorden niet warm te houden maar doet VAUDE dat voor haar…
Ik ben al bijna helemaal ECO, op mijn motor, luchtbed, brander, pannen, bord en beker, spork en tent na lukt het al aardig. Maar alle gekheid op een stokje, ben benieuwd naar de kwaliteit van deze slaapzak en wil het graag uitproberen tijdens de bergritten die ik maak.:slywink:
Omdat ik overal en altijd steeds slaap in een slaapzak vanwege het heerlijke cocon-gevoel. Ik kan het eco-ontwerp ook alleen maar toejuichen, het idee dat we samenwerken aan een beter leefmilieu vind ik super, zelfs terwijl ik slaap…:slapen:
Voor mijn zoontje van 9…die gaat op scoutingkamp vanwege het 100 jarig bestaan…
Deze slaapzak zou helemaal super voor hem zijn…
Er zijn dagen dat de buitenlucht mijn naam roept, het avontuur lonkt, de natuur mijn zintuigen prikkelt en de wind me naar verre oorden draagt. Ver van alles, in serene rust, omgeven door eensgezinden, genietend van de pracht die onze aarde te bieden heeft. Op die dagen omarm ik de koelte van de nacht… in een Vaude slaapzak, die me warm houdt tot de zon me wakker komt kussen en de vogels luidkeels een ochtendconcert ten gehore gaat brengen.
Tja, en laten we eerlijk zijn … zonder die slaapzak, heb ik door de koude waarschijnlijk toch een slaap-zak ![]()
met de Blue Beech zes honderd
maakt het niet uit hoeveel het dondert
en bliksemt in de nacht
met deze Vaude slaap je zacht.:cheer:
groet, Wendy