We geven een Blue Beech 600 slaapzak t.w.v. 170 euro weg!

Wow dit is echt een mooie slaapzak! Ik heb er veel gezien en beslapen, maar deze lijkt me heerlijk. We zouden allerlei leuke dingen samen gaan doen, plekken bezoeken en mensen ontmoeten. Wellicht komt er nog een leuke gaste ons vergezellen, volgens mij past dat best met deze slaapzak. Wetend dat hij ecologisch gemaakt is, is ook een fijne gedachte. Nog meer één met de natuur, zonder een chemisch laagje om je heen, klinkt als een droom! Nou wellicht krijg ik hem op de post, anders zoek ik hem wel op in de winkel.

Ik zou hem graag willen winnen, daar wij volgend voorjaar met een Camper door Canda willen trekken.
Aangezien het daar erg koud kan zijn, zou ik er heerlijk in kunnen slapen.

mijn leeftijd in aanmerking genomen. Ik heb het n.l. altijd koud

Waarom ik deze wil winnen:

Omdat wij december 2011 voor drie maand op reis vertrekken samen met ons zoontje van 3 jaar. Wij moeten nog veel matriaal aanschaffen.

Deze Bleu Beech 600 slaapzak is echt iets voor ons!!>>>

Ik zou héél graag deze fantastische Blue Beech 600 slaapzak winnen voor mijn reis in december naar Zuid-afrika. Door wakker te worden in het Krüger Park tussen de dieren in een slaapzak van natuurlijke grondstoffen zal ik me op en top 1 voelen met de natuur!
Ik kan niet wachten…! :slight_smile:

:dag:Zie deze reactie:dag:
Omdat ik bijna naar australie en azie vertrek:wereld: en dit het enigste is wat ik nog moet hebben, maar mijn budget voor inkopen het eventjes af laat weten!!! En ik hem er heel goed uit vind zien, klaar om te vertrekken… YES dat kan ik dan echt zeggen!!!

Groetjes

Het gebeurd dat ik soms overnacht bij mijn toekomstige schoonouders,en daar is alleen maar van die vloertapijten(vloermatten)een bed hebben ze daar niet.
Ik spreek wel van mijn vriendin haar ouders,die diep in het noord-oosten van de “Isan” leven(Thailand)
Ben ook niet meer van de jongsten en ik voel het dikwijls in mijne rug,dus zou deze slaapzak wel heeeeeeeel welkom zijn.
gegroet:georgessiam.

Omdat ik helemaal verliefd ga worden op deze slaapzak! :zon02:

Ik zou de slaapzak graag winnen als cadeau voor m’n man. Hij is van beroep visgids, dus vist veel. Ook 'snachts langs de waterkant. En dan kan het best wel koud zijn, dus komt deze super slaapzak goed van pas.

Omdat het in Antartica heel erg koud is…

Omdat ik hem ga behandelen als m’n vriendje: hij mag overal mee naar toe en ik zal nooit zonder hem slapen…

Omdat mijn ervaring met Vaude rugzakken erg slecht is en dit een leuke manier is om te weten te komen of Vaude wel een goed merk is. Juist omdat ik snel last heb van uitslag van stoffen ben ik een goede testpersoon.

Tijdens Oerol 2010 (een paar weken geleden) sliep ik onder 2 slaapzakken omdat het vreselijk koud was: en bij gebrek aan gezelschap moet je wat… Deze slaapzak lijkt heerlijk warm en dus een grote aanwinst voor Oerol 2011!

Met het winnen van deze geweldige slaapzak zullen heel veel mensen heel blij worden.
Ook slaapzak Beechie :slapen: zelf zal heel blij worden.

Hij zal meemogen op schoolkamp met onze 2 (bijna) tieners, het hele jaar door weekeindjes op kasteelcampings in Belgie, camperen in Frankrijk, Spanje en Italie. Als Beechie :slapen: besluit snel bij ons te komen kan hij volgende week al mee naar Brazilie. Vijf weken lang ultiem genot doordat wij allemaal om het hardst roepen wat een mooie en fijne gezinsuitbreiding wij hebben gekregen.

Ook mijn schoonzusje zal Beechie :slapen: nog dit jaar mee willen nemen op wandelentrektocht in de Pyreneen en volgend jaar door naar de alpen voor weer een andere trektocht.

Verder zal Beechie heel wat tenten, caravans en huizen van binnen te zien krijgen aangezien mijn kinderen fervente en frequente logeerders zijn. Logees die bij ons komen mogen zich verheugen op een nachtje met ons allerlekkerste bed door Beechie :slapen:.

Tenslotte denk ik dat Beechie :slapen: in de winter extra warmte in ons gezin zal brengen. Ik vrees alleen dat we zelf snel voor een 2e Beechie moeten zorgen :wink:

Kortom Beechie :slapen: zal meer dan welkom bij ons zijn. Ik geniet nu al…

Nu dat er veel kandidaten zijn weet ik niet hoe wwz deze berichten gaat beoordelen om hun prijs aan iemand te schenken.In iedergeval je krijgt mijn stem.gegroet:georgessiam(een tijdlang aan kop bij de fotoverkiezing 2010)

1 like

Het lijkt mij fantastisch om deze slaapzak te winnen. In september ga ik namelijk voor 9 weken naar Australie en voor de eerste weken heb ik een groepsrondreis geboekt, zonder al te veel luxe. Deze slaapzak zal mij het idee geven dat ik in een 4-sterren hotel zal slapen wat me extra energie zal geven om van mijn fantastische reis te genieten. Daarnaast geeft het extra voldoening te weten dat ik in een milieuvriendelijke slaapzak zal slapen. Dubbel prijs!

Ik zou hem graag willen winnen omdat mijn oude versleten is en ik tegen de aankoop van een nieuwe ophik. Mijn oog was al op deze slaapzak gevallen. Voor mij is respect voor het milieu erg belangrijk en daar wil ik best voor sparen. Als ik hem nu zou winnen zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.

Ik kan toch niet in de kou slapen in Nieuw Zeeland, Australie en Amerika??? Dan wordt ik ziek en heb ik niks aan mijn reis en die is al duur genoeg;)

Ik wil de slaapzak graag winnen, omdat de slaapzak ‘eco’ is en omdat ik nog géén warme slaapzak heb. En voor IJsland, maar ook voor de woestijn in de winter, heb je toch echt een warme slaapzak nodig. Goeie en slimme actie van Vaudé!

Ik zou de slaapzak héél graag cadeau doen aan mijn zoon ,hij trekt regelmatig naar koude gebieden, vertrekt binnenkort voor een maand naar Ijsland en hij heeft al zo veel voor mij gedaan in een zeer zware periode voor mij en ik weet dat dit hem enorm plezier zou doen. Daarom zou ik die super slaapzak graag winnen.