We geven de Nomad backpack Journey 65 weg t.w.v. 169 euro

Win de Nomad backpack Journey 65

Wereldwijzer en Nomad geven de ultieme backpack weg voor iedereen die een grotere trektocht gaat maken. De adviesprijs van deze 65 liter backpack is 169,95 euro, maar exclusief op Wereldwijzer kun je 'm gratis winnen!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder vermelden waarom jij deze backpack nodig hebt. Uit de inzendingen trekken we een winnaar.

Wil jij de Journey 65 backpack winnen? Reageer dan nu!

Dit is de ultieme backpack voor iedereen die een grotere trektocht gaat maken. Het Advanced Easytrek-rugsysteem kan exact worden aangepast aan de lengte van je rug en de ademruimte voorkomt warmtestuwing. Daarnaast staan de anatomisch gevormde schouderbanden en heupband garant voor een gelijkmatige verdeling.

Je komt bij het hoofdvak via de bovenflap of een rits aan de voorkant. Het bodemvak is ook apart bereikbaar. De zijvakken bieden royaal ruimte voor volumineuze zaken. Het grote vak dat is bevestigd aan het hoofdvak, heeft zijn eigen banden en vakken en kan als losse rugzak voor dagtochten worden gebruikt.

De heavy-duty panelen van “Worn look” 1000D polyester zijn perfect opgewassen tegen jarenlang intensief reizen. Een geïntegreerde regenhoes beschermt de rugzak tegen schade tijdens bagageafhandeling en grijpgrage vingers.

MEER INFORMATIE OVER DE JOURNEY 65 BACKPACK / WEBSITE NOMAD

http://media.wereldwijzer.nl/vast01/ww.0082.jpg

Je kunt meedoen t/m 31 augustus 2010. Wereldwijzer neemt contact op met de winnaar voor verzendgegevens.

1 like

Het ziet er echt een mooie prijs uit Fleur!
Ik ga met mijn vriendin een jungletocht doen in het noorden van Thailand,mijn backpack is tot op de draad versleten.
Dus kan een nieuwe wel goed van pas komen!!
Met vriendelijke groeten:georgessiam

Goh, leuk, dan heb ik ook eens een “echte” backpackers rugzak. :vak02:

Daar past mijn slaapzak in die ik ook ga winnen :cheer:

Ik ga in september samen met m’n vriendin backpacken. Zij heeft geen rugzak meer, dus was het plan dat ik alles zou dragen tot in Bangkok zodat we daar goedkoop een verse voor haar zouden kopen. Maar met deze backpack heeft ze natuurlijk geen excuus meer! Delen die last! :wink:

Al sinds mijn vriendin en ik samen zijn, inmiddels iets meer dan een jaar, fantaseren we over het maken van een lange, verre reis. In de tussentijd hebben we uitgebreid geoefend met stedentripjes (van Antwerpen, Barcelona, Kopenhagen, Londen, Maastricht, tot Parijs en Scheveningen – nog even en we hebben het hele alfabet!), maar meer dan een rugtas hebben we daarvoor nog niet nodig gehad…

Nu wil het zo zijn dat we allebei uiterlijk volgende maand afstuderen en we de maand daarna onze grenzen letterlijk willen verleggen! Om te vieren dat we onze diploma hebben gehaald, gaan we namelijk eerst mijn naar Zuid-Afrika geëmigreerde familie bezoeken, om vervolgens Australië en Nieuw-Zeeland onveilig te maken :slight_smile:

Omdat het met deze backpack niet (zo) opvalt dat we nog nooit eerder ‘echt’ hebben gereisd, omdat de slaapzak ook aan onze neus voorbij is gegaan, omdat ik over een maand jarig ben en we over 2 maanden allebei geslaagd zijn, omdat het altijd leuk is om iets te winnen, omdat ik hem gewoon heel hard nodig heb en hij ook nog eens geschikt is om jarenlang intensief mee te reizen… Zou ik graag in aanmerking willen komen om deze ogenschijnlijk ultieme backpack te winnen zodat het begin van onze reis letterlijk tastbaar wordt.

In gedachten pa(c)k ik ‘m vast in… (a)

Iedereen heeft een rugzak op zn rug, met dingen die ze hebben meegemaakt…
Ik heb een nieuwe nodig want de andere zit vol met avontuur, kennis en herinneringen.
:smiley:

In januari ga ik op reis naar Nieuw Zeeland. Ik heb bijna alles behalve de perfecte rugzak. Ik kan wel die van mijn familie lenen, maar zou liever een eigen rugzak hebben. Het geld wat ik ervoor gespaard heb is gestolen en ik ben nu dus opnieuw aan het sparen!

Amai het is echt een mooie rugzak.:wub:
Ik en mijn vriend gaan voor de eerste keer in september rondtrekken in australie. :wereld:Lekker lang in het vliegtuig gaan zitten.>>> Zo een 25 uur lang onderweg. Da alleen al is een heel avontuur. Heb al bijna alles om te gaan rondtrekken behalve een mooie backpack. En deze past nu juist bij de rest se :wink:
Kijk er al naar uit

Groetjes Inge

Zodat ik hem aan mijn broertje kan geven voor zijn reizen, hij leent namelijk altijd de mijne lol2…

Ik heb deze backpack nodig om al mijn dromen en droomreizen in te stoppen en overal met me mee te dragen. De wereldreis die ik aan het plannen ben (2012, Canada/US/Z-Amer, Aus) kan ik mede door deze backpack maken en tijdens de reis kan ik hierin mijn toekomstige geweldige herinneringen kwijt.

Mijn vriendin en ik gaan in oktober voor een half jaar richting Australie en Nieuw Zeeland om daar rond te trekken. We zijn nu met alle voorbereidingen bezig en het aanschaffen van een backpack hoort daar ook bij. En met de 65 liter inhoud kunnen de extra spullen van vriendinlief er vast wel bij:D

Binnenkort is de site ook online met onze reisverhalen (nu nog in maak/testen)

Groet Rick

Ik ga in oktober/november backpacken in Vietnam/Laos/Cambodja. in sommige gebieden komen we dus midden in het regenseizoen terecht! met zo’n mooie backpack hoef ik me nergens zorgen om te maken!
Ook heb ik mijn broertjes backpack om zeep geholpen en aangezien hij volgend voorjaar een backpacktrip naar Zuid-Amerika aan het plannen is moet ik hem toch eigenlijk wel een wonderschone Backpack kunnen uitlenen!

Volgens mij zijn mijn vriendin en ik niet de enige die in oktober van plan zijn voor (iets meer dan) een half jaar die kant op te gaan… >>> Misschien zien we elkaar nog wel onderweg :wink:

Wij hebben het nu ook telkens al over wat we wel en niet mee kunnen nemen (omdat er met een gemiddeld weekend weg vaak al spullen mee gaan voor twee weken, je weet maar nooit); maar met die 65L kunnen we ons allebei iets meer laten gaan! :cheer:

Ik wil um! Ik wil um! Ik wil um!
Ik ga over 3,5 maand een wereldreis maken en ben van plan een
paar jaar weg te blijven. Ik wil naar Afrika, Zuid-Amerika, Australie,
Nieuw-Zeeland & Azie dus ik kan hem heeeeeeeeeeel goed gebruiken :stuck_out_tongue:

Eindelijk is het zover, begin december ga ik voor een half jaar naar australie en zuid oost azie, 6 maanden leven uit mijn backpack,

• 7 landen om mijn paspoort uit de backpack te halen en voorzien van stempal weer veilig op te bergen;
  • 8 vluchten waar deze stevige backpack mijn spullen veilig op de nieuwe bestemming moet krijgen;
  • 26 weken van spullen in en uit de backpack, en backpack uitpakken en weer inpakken;
  • 182 dagen van backpack op, backpack af, backpack in de bus, backpack uit de bus, backpack in de taxi, backpack uit de taxi, backpack op de olifant, backpack van olifant af, backpack op de boot, backpack van de boot etc etc;
  • 364 keer de rits open maken om mijn tandenborstel eruit te halen en weer netjes terug te stoppen;
  • een veelvoud hiervan blij zijn met mijn Super (met een hoofletter S)backpack; stevig, duurzaam, veilig, maar vooral mijn “thuis” voor een half jaar lang :slight_smile:

groetjes
Daantje

… omdat jullie de keus hierdoor makkelijk maken voor mij. Ik heb nl. een grote zwakte: ik kan niet kiezen!

Hieronder wat kleine ‘ongemakkelijkheden’ die ik hierdoor op mij afroep;

• ik ga bijna alle landen van zuid amerika bezoeken in 5 maanden
  • ik heb een oude samsung telefoon uit 2004 (toch mag ik elk jaar en nieuwe uitzoeken)
  • winkels worden rijk van mijn niet-ingeleverde-kadobonnen
  • ik ben al 3 maanden op zoek naar een afritsbroek

Pff… vermoeiend hoor ;-)! :zon02:

Elk avontuur neemt bergen herinneringen met zich mee. Een nieuwe backpack waar heel veel herinneringen in kunnen is altijd welkom!

Tsja,
Hoe moet ik anders al mijn vakantieherinneringen, zowel tastbaar als niet tastbaar, bij me houden?

Na een jaar vol tegenslag besloten om mijn droom niet langer bij een droom te laten! Ik ga mijn roots opzoeken in Indonesie!! Wat zou het heerlijk zijn om mijn emotionele bagage in Nederland te kunnen laten en met een nieuwe rugzak een nieuwe start te maken…!!

Liefs
Joyce