Wereldwijzer en Nomad geven 5 Nomad slaapzakken weg om te testen. Wil je kans maken om een Nomad slaapzak naar keuze te winnen? Lees dan snel verder!
**Hoe gaat het in zijn werk? **
Je mag zelf een keuze maken uit het ruime assortiment slaapzakken op de website van Nomad. Geef daarna aan welke slaapzak je graag wilt testen en vermeld daarbij je motivatie. De redactie van Wereldwijzer en Nomad kiezen gezamenlijk 5 winnaars uit die vervolgens de slaapzak thuis gestuurd krijgen. Daarbij ontvang je ook een evaluatieformulier. Test je nieuwe slaapzak nog deze zomervakantie uit tijdens een kampeervakantie, stedentrip of verre reis en geef je mening over de slaapzak middels het evaluatieformulier.
**Dus…: **
Surf naar de website van Nomad en kies een Nomad slaapzak uit
Reageer op dit bericht en vermeld daarin welke slaapzak je graag wilt testen
En vertel in minimaal 100 woorden (en max. 500 woorden) waarom jij deze slaapzak zou moeten winnen
Je kunt tot en met donderdag 30 juni reageren op dit bericht!
CAPE LITE (RITS RECHTS) lijkt me een leuke om uit te proberen. Wanneer ik eens ruzie heb kan ik zonder problemen buiten slapen, waarbij uiteindelijk mijn vriendinnetje er ook vast wel bij gaat liggen. Maar ben benieuwd hoe deze in de openlucht zich voldoet.
(cape sable 650) Ik ga deze zomer trekken in het Annapurna gebergte in Nepal en was van plan om daar wat te kopen, maar wat kan beter zijn dan een slaapzak van hollandse bodem?!
De slaapzak is warm en heeft een laag gewicht dus ideaal om eens te testen hoe hij presteert als hij wat verder van huis is en te maken zal krijgen met lage temperaturen en gure koude winden. Verder zag ik dat hij extra isolatie heeft bij de voeten en dat is echt perfect want mijn voeten zijn altijd koud! Het geldzakje zal er voor zorgen dat ik met een gerust hart kan gaan slapen en geen zorgen hoeft te maken over mijn waardevolle spullen!
Tot slot, ik hoop echt dat ik hem win en met een goede slaapzak naar Nepal vertrek! :cheer:
Travel lite Deze Slaapzak:slapen: zou ik graag proberen tijdens mijn rondreis door Frankrijk komend zomer samen met mijn huisgenoot. Daarnaast lijkt het mij ook een ideale slaapzak die ik kan meenemen in mijn backpack, voor zowel de rondreis als tijdens studiestartweek waarin wij een week op een camping slapen in tentjes, om de eerste jaars van mijn opleiding kennis te laten maken met SPH.
In combinatie met mijn Nomad Backpack, die ik eerder heb besteld door 1 van de fantastische acties via wereldwijzer, denk ik dat het reizen en slapen alleen maar leuker wordt.
Deze backpack de journey 50 bevalt mij echt geweldig en is al mee geweest naar Belfast en een fantastisch weekend in parijs en texel.
Monsoon
Deze slaapzak zou ik graag testen tijdens mijn reis door Australië en NZ. Hopelijk is dit een slaapzak die ook in een beetje klamme omstandigheden mijn hoofd en lijf koel houdt, zodat ik 's nachts goed uit kan rusten en daardoor overdag goed fit ben! Je maakt immers maar één keer zo’n reis en het zou jammer zijn als die door een slechte nachtrust verstoord wordt!
Cape Sable 950 (met rits )
Ik ben in Nepal geweest met een heel dun slaapzakje…en het tergend koud gehad. Desalniettemin is het me zeer goed bevallen daar en ga dus ook weer terug! Maarehh…dan wel met een fatsoenlijke slaapzak…
Hoi!
Ik zou heel graag de Tonga (rits rechts) testen!
De reden hiervoor is dat ik het vrijwel altijd koud heb 's nachts als ik ga kamperen. Ik heb al verschillende slaapzakken gehad die telkens toch net niet warm genoeg blijken te zijn. Ik heb er echter geen van dons gehad, wie weet maakt dit verschil? Ik heb nu zelf een donzen dekbed dat me heel goed bevalt. Daarom zou ik graag ook een donzen slaapzak testen die én tot 4 graden warm is en van ademend materiaal gemaakt is. Daarbij houdt ik ervan om met mijn rugzak of met de fiets op pad te gaan waar dit gewicht zich ook helemaal voor leent!
Dus de combinatie van én warm en het lichtgewicht klinkt lijkt mij de ideale oplossing!
Net terug van een lang weekend kamperen met een stuk of 250 kids…
Een geslaagde kampeervakantie, alleen kon ik s’nachts niet slapen vanwege de kou, terwijl het toch echt mooi weer was;) Ondanks dat ik eruit zag als een eskimo met mijn bivakmuts en kleding over elkaar, kruik en mummyslaapzak, lukte het niet… Wat niet echt ten goede kwam aan mijn humeur overdag…
Ik hou ontzettend van kamperen en hoop mijn volgende kampeervakantie heerlijk warm te kunnen slapen en dromen over verre reizen in de Cape Sabel 650 (rits rechts). Niet alleen leuk voor mij, ook voor de mensen om mijn heen aangezien ik als ik goed slaap een stuk gezelliger ben! Daarnaast ben ik van plan eind dit jaar voor een half jaar te gaan backpacken, de bestemming is nog onbekend, maar ik weet zeker dat deze slaapzak mij goed van pas zal gaan komen!
Dus laat me alstublieft de Cape Sabel 650 (rits rechts) testen:slapen:,
En beoordelen of hij zijn merknaam eer aan doet en behoort tot de besten!
Graag zou ik de CAPE LITE (RITS RECHTS) willen winnen. Vanaf november ga ik 8 maanden met mijn vriendin de wereld rond en een slaapzak zal ik zeker nodig hebben en omdat de reis al zo duur is, zal een gratis slaapzak zeker goed van pas komen. Het voordeel van deze slaapzak is dat hij licht is en dit is zeker een must wanneer je veel bagage bij je hebt op zo’n grote reis. Ondanks dat het een lichtgewicht slaapzak is, houdt de slaapzak je warm tot 4 graden. Mocht ik de slaapzak winnen, dan zal hij zeker van pas komen en zal hij volledig gebruikt zijn.
Ik wil graag de Bora XXL testen (en winnen).
Ik kruip graag diep in mijn slaapzak, en draai mij ook vaak om: daarom een extra lange en brede slaapzak want ik heb dus ruimte nodig!
En natuurlijk ideaal dat je hem ook als extra deken kunt gebruiken.
Omdat ik meestal met de auto op vakantie ga, is de ruimte die de slaapzak inneemt verder onbelangrijk, ik heb ruimte genoeg!
Wij gaan in september op wereldreis en gaan niet alleen naar paradijselijke eilandjes en zomerse plekken. We gaan bijvoorbeeld ook naar Siberië met de Transmongolië Express, naar de prachtige bergen van Nieuw-Zeeland, slapen in een Mongoolse ger, we zullen de Annapurna Trail lopen en ook bibberen op Antartica. Een goede slaapzak is hierbij onmisbaar. Als dan ook nog lichtgewicht is, is het perfect voor onze backpacks.
Alle ervaringen die we opdoen, dus ook de slaapervaringen, beschrijven we op www.backpackgek.nl
Een prachtige slaapzak, zoals de CAPE SABLE 450 REGULAR (RITS RECHTS) zou echt geweldig zijn. Wij beloven een uitgebreide review op onze website.
Lieve Nomad,
Ik zal mij even voorstellen: ik ben Lotte en als bijna afgestudeerde , ga ik vanaf oktober Azië verkennen. Super spannend, mijn allereerste grote reis én grotendeels alleen. Het is de nieuwsgierigheid die mij hiertoe aanzet. Uit verlangen naar vrijheid en onafhankelijkheid, waarbij ik mijzelf elke keer de vraag stel: ‘Hoeveel vrijheid kan ik eigenlijk aan?’ Maar ik ben vooral nieuwsgierig naar andere culturen: ‘Wat maakt hen nu gelukkig in het leven?’ Kortom, een reis waarin ik hoop antwoorden te krijgen op allerlei vragen. Ik hoop van harte op een onvergetelijke ervaring, die ik mee kan nemen voor de rest van mijn leven. Om toch het ‘warme-bed-gevoel’ van thuis te behouden, hoop ik dat ik een lichtgewicht Nomad ( zoals de Sirocco) mag meenemen op mijn reis door Azië. Zodat ik de volgende ochtend weer fris en uitgerust de dag tegemoet kan gaan. Gelukkig ga ik in juli nog voor enkele dagen naar Duitsland, kamperen met vrienden. Een uitgebreide evaluatie kan ik daarom zeker weten geven!
Groetjes,
Lotte Prevoo
Beste mensen van Nomad en Wereldwijzer Reis Forums,
Ook ik geef mij graag op om aan deze actie deel te nemen en wel voor de slaapzak CAPE BARREN 650 (RITS LINKS). Waarom? Heel eenvoudig: als afgestudeerde leerkracht lager onderwijs heb ik het voorbije schooljaar veel meer de binnenkant van een klaslokaal mogen bestuderen dan de binnenkant van mijn slaapzak. Met als gevolg dat mijn iets jongere familieleden de slaapzak al hebben “opgevorderd” om hun campingtripjes mee te maken en ik dus zonder slaapzak overblijf.
Geen probleem, ware het niet dat ik enorm graag in de openlucht vertoef en dus na 30 juni een enorme inhaalbeweging ga maken om al die (meestal toch) frisse buitenlucht op te snuiven. Rondtrekken met een kameraad vanuit Nantes, alleen eventjes naar de Ardennen gaan, of “de boer op” in mijn eigenste landelijke contreien. Ik ga een beetje levenslucht inademen, maar zou dan natuurlijk ook graag in een comfortabele slaapzak de nacht doorbrengen om niet geradbraakt uit mijn tentje te komen.
Ik weet dat mijn neven en ikzelf er alvast heel veel zorg voor zouden dragen, om met zo’n pareltje op weg te mogen gaan! Het is nog minstens 3 weken wachten om uit het klaslokaal te kunnen zijn voor zo’n 2 maanden, maar ik kan er al niet meer van slapen, dus hopelijk kan die slaapzak me binnen afzienbare tijd van mijn slaaptekort verhelpen!
We gaan in september naar Peru en gaan de incatrail naar Machu Picchu in ieder geval lopen. Aangezien wij dan in tentjes moeten slapen en verwacht wordt dat we een slaapzak meenemen en niet weten wat het weer gaat doen lijkt het mij heerlijk om de Nomad triple-S mee te nemen en te testen. Ook is het zo, dat ik geen verstand heb van slaapzakken, met mijn 60 jaar nog nooit in zoiets geslapen.!
hallo,
ik ga elk jaar enkele keren trekken in de Hoge Atlas, Saghro, … in Marokko. Ik heb al enkele slaapzakken getest maar sommige te log, sommige te warm,… Aangezien ik twee slaapzakken nodig heb (eentje voor de wintermaanden, eentje voor de warme zomernachten) én niet zo goed slaap in een mummie, zoek ik een lichte, compacte dekenslaapzak. Ik dacht dat de SIROCCO daar aan voldoet. Als dit dé slaapzak wordt, kan ik hem nadien enkel maar aanraden aan mijn reisgenoten voor wie ik die trekkings organiseer en die meestal nogal wat gerief moeten aankopen voor hun vertrek :-). prettig, deugddoend verlof aan iedereen.
Zelf heb ik al een donzen slaapzak die heel goed bevalt. Heerlijk warm en ook nog eens licht.Ik heb echter 1 probleem: zogauw ik eruit kruip kruipt mijn zoon van 9 jaar er gelijk in. Hij vindt hem namelijk veel lekkerder liggen dan zijn synthetische slaapzak.(ook een nomad) En tja daar kan ik hem geen ongelijk in geven.
Daar hij ook geen ongelukjes meer heeft 's nachts en zijn oude ook eigenlijk te klein wordt is het wel tijd voor een nieuwe.
Van de zomer gaan we naar Noorwegen waar we ook een kleine trek willen maken met overnachting in een hut. Omdat het in de zomer in Noorwegen nog kan sneeuwen en vriezen lijkt mij een heerlijke donzen slaapzak helemaal top!
Omdat hij nog geen zware rugzak mag tillen komt de gehele bepakking bij mij en zijn vader terecht. Het is dus ook een beetje eigenbelang om een slaapzak te winnen!
Ik ben een bejaarde totaal camping-onnozel en moet allerlei spullen voor mijn safari in Kenia en Tanzania aanschaffen. Uit Nomads assortiment heb ik een lichtgewicht slaapzak met de naam Sirocco uitgezocht en zou dol blij zijn als ik deze mag testen.
Lichtgewicht moet het zijn, zelf ben ik zwaar genoeg!
Wij gaan naar Frankrijk, mag de Sleepyhead mee???
HELP, onze dochter is uit haar slaapzak gegroeid.
De Sleepyhead lijkt ons helemaal passend.
Vrolijk, leuk en niet te warm.
Ik zou graag de CAPE LITE (RITS RECHTS) willen proberen en testen.
Jaren geleden gingen wij elk jaar kamperen in luxemburg.
Omdat we met de motor gingen had ik natuurlijk een licht gewicht nodig.Motor treffens rijden in Nederland en dan in een Nomad slaapzak duiken was altijd goed genoeg.Maar eenmaal in Luxemburg op vakantie kon ik het in de Nomad slaap zak maar niet warm genoeg krijgen.terwijl het toch echt snachts warmer was dan een graad of 8.2 nachten heb ik wakker gelegen en de derde dag heb ik een nieuwe slaap zak aangeschaft omdat ik echt niet nog een slapeloze nacht wilde hebben en kou wilde hebben.Een dikke slaapzak die het wel tot -20 moest doen heb ik gekocht.Eindelijk warm erin.Alleen het probleem…het moest ook weer op de motor mee naar huis.en het was geen licht gewicht.
Jarenlang heb ik de nieuwe slaapzak nog gebruikt voor motortreffens en vakanties.Maar de slaap zak is wel een beetje op.En ben echt aan vervanging toe.Mijn oude slaapzak (nomad) heeft mijn dochter jarenlang gebruikt als ze ging uit logeren bijn vriendjes en vriendinnetjes.maar de gok wagen om hem mee te nemen met vakantie heb ik niet meer gedaan.
Daaroom zou ik graag de een Nomad van de laaste jaren willen proberen.Omdat het kwa formaat ideaal is.
En wie weet ben ik wel weer tevreden…
Groetjes Ingrid