We geven een Nomad kinder campingbedje weg t.w.v. 110 euro

**Win de Nomad Kids Travel Bed Polyester **

Wereldwijzer en Nomad geven een compact, lichtgewicht campingbedje weg. Met dit bekroonde campingbedje houd je je baby of peuter lekker warm en veilig als je er op uittrekt of bij vrienden gaat logeren. Het bedje is licht hanteerbaar en je zet het snel in elkaar. De adviesprijs van deze Kids Travel Bed Polyester is 109,95 euro, maar exclusief op Wereldwijzer kun je 'm gratis winnen!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige wat je hoeft te doen is hieronder vermelden wat je met het bedje gaat doen als je hem wint. Uit de inzendingen trekken we een winnaar.

Wil jij dit campingbedje winnen? Reageer dan nu!

De twee openingen aan boven- en zijkant zorgen voor gemakkelijke toegang; zo nodig kun je ze afsluiten. Bij warm weer zorgt het insectengaas voor voldoende luchtcirculatie en blijven insecten op afstand. In een speciaal compartiment kun je een zelfopblazende-of schuimmat leggen; met de Kids slaapzak maak je dan een comfortabel bedje.

• Super veilig
  • Eenvoudig op te zetten (dankzij innovatieve en praktische stokconstructie)
  • Multifunctioneel: kampeervakanties, familiebezoek, buitenbox, op het strand, enz.
  • Zeer klein pakformaat
  • Lichtgewicht
  • Twee afzonderlijke openingen met rits (mogelijkheid om op slot te doen d.m.v. hangslotje)
  • Muskietennet houdt insecten buiten
  • Kinderslaapzak kan in dit reisbedje vastgemaakt worden
  • Veiligheidsnorm: BS7423:1999, 716-1&2

MEER INFORMATIE OVER DE NOMAD KIDS TRAVEL POLYESTER / WEBSITE NOMAD

http://media.wereldwijzer.nl/vast01/ww.0484.jpg

Je kunt meedoen t/m 2 januari 2011. Wereldwijzer neemt contact op met de winnaar voor verzendgegevens.

http://media.wereldwijzer.nl/vast01/ww.0485.jpg

als we hem niet op een camping gebruiken, voldoet hij prima als slaapplaats bij opa en oma

Ik poak mijn spullen en vertrek naar tropisch gebeid voor een heerlijke winterslaap in deze leuke handige tent

Ik zou mijn dochtertje er in laten slapen als we bij vrienden of familie overnachten. Zo slaapt ze altijd in een vertrouwd bedje, zelfs op de camping!
Groetjes Cristel (en Lise):vak01:

Wij zouden onze dochter Loïs van 2 jaar erin laten slapen tijdens onze reis door Thailand, (west)Australië, Bali en Lombok die we vanaf 27 januari in 5 maanden gaan maken!

:dag: Sedert eind Juni 2009 heeft mijn dochter Sandra van 22 jr een dochtertje:“Estrella” , mijn kleindochtertje dus en zou haar graag dit kinderbedje willen geven zodat zij altijd een mooie slaapplaats heeft als ze weer op vakantie gaat met de tent of als IK weer als oppas moet fungeren…?aangezien mn dochter nog op school zit en niet werkt zou dat bedje een heel mooi kado zijn.:zon02: Een trotse Opa.

Ik heb sinds augustus 2010 een neefje! Dus het bedje is handig als hij gezellig bij mij komt logeren. En daarnaast houden zijn ouders ook van reizen, dus kunnen ze hem daar ook prima voor gebruiken!

Hallo, Ik zou hem aan mijn dochter geven, die heeft er al een, maar zoveel gebruikt dat hij nodig aan vervanging toe is. 's nachts als bedje:slapen: en zelfs, b.v. in turkije, overdag bij het zwembad.:vak02: liggen ze altijd veilig. en bij opa en oma als logeerbed.:wereld:

Als ik dit bedje zou winnen dan zou ik het aan mijn dochter geven, die na jarenlange hoop op zwanger worden dit heeft opgegeven en nu op de lijst staat voor een adoptiekindje uit China.Waarschijnlijk kan ze in 2011 afreizen naar China om een kindje :dag:op te halen.

Als ik het camping bedje mag winnen…zou ik em eerst kadoo/te leen doen aan m’n broer en schoonzus en daarna kan ik em zelf waarschijnlijk wel gaan gebruiken…nouja…ik zelf niet natuurlijk maar voor de kleine!

Wij zijn fiere grootouders van ( bijna) 3 kleinkinderen: 2,5 jaar - 6 maanden en … :cheer:( Het derde kleinkind is voor alle dagen). Zij komen regelmatig logeren en een derde bedje is zeker welkom. Wij gaan ook verschillende malen op verlof met de kleinkinderen. Meestal naar Frankrijk.
Gezien de rommel die steeds “mee te sleuren” :vak01:is blijkt dit campingbedje ideaal wegens zijn klein volume. Nadien zouden we het doorgeven in onze kennissenkring voor verder gebruik waar nog talloze kindjes " in de maak" zijn. :slapen:
Vriendelijke groeten,
Rony.

http://media.wereldwijzer.nl/vast01/ww.0484.jpg

Je kunt meedoen t/m 2 januari 2011. Wereldwijzer neemt contact op met de winnaar voor verzendgegevens.

http://media.wereldwijzer.nl/vast01/ww.0485.jpg

[/QUOTE]

Als ik het bedje zou winnen dan zou ik het bewaren voor als mijn broer, met vrouw en twee kleine kinderen, bij ons in de US op bezoek komt. Vorig jaar zijn we samen met hun en de kinderen hier in de US rond getrokken en we hopen dit snel weer te doen. Hoe dan ook, het bedje is voor hun!!

Nu zou ik hem gebruiken voor mijn toekomstige (nog een paar maandjes :slight_smile: ) neefje of nichtje als hij of zij komt logeren. En daarna hoop ik er zelf binnen afzienbare tijd gebruik van te mogen maken om onze kleine in te laten slapen op reis of bij familie :slight_smile:

Als ik dit campingbedje win zou ik het aan mijn dochter geven. Zij heeft namelijk een dochterje van bijna 1 jaar en zo’n bedje lijkt oma vreselijk handig.

Ik zou dolblij zijn met dit bedje!
Ben sinds kort Oma en volgend jaar gaat hij met zijn mama , papa en opa en oma mee op vakantie.
Kunnen we hem veilig bij ons laten slapen.
Groet, Annoula

:slapen:

Goede vrienden van ons hebben dit jaar een kleine gekregen. Ze zijn beiden erg reislustig, zij is manager bij een fair-trade organisatie en reist meerdere keren naar continentaal Afrika.
Ik denk dat dit een prachtcadeau voor hun zal zijn. Het ziet er klein en licht uit, dus volgens mij zouden ze daarmee zelfs nog kunnen backpacken.

En binnen enkele jaren zijn wij zelf wellicht aan de beurt, dus dan kan hetzelfde bedje weer worden gebruikt. :slight_smile:

Mochten wij de gelukkige winnaars zijn van dit mooie campingbedje, dan is hij bestemd voor ons lieve dochtertje Noëmi. Zij is nu drie maanden oud en een super tevreden meisje.
Met dit bedje kan zij de wijde wereld intrekken en alle lieve mensen, mooie natuur en leuke plaatsen gaan ontdekken op deze aardbol, zodat zij kan opgroeien tot een evenwichtig mens, met respect voor zijn naasten en de natuur.