Lijkt me ideaal om onze kleindochter in te laten slapen bij ons in de tent.
ik zou onze dochter, noa, van 5 mnd erin laten slapen.
tijdens onze reizen naar azie, die we toch wel weer willen gaan maken. ze is nu bijna groot genoeg om mee te nemen op reis. en het muskieten net is dan wel erg gemakkelijk .
en natuurlijk tijdens bezoekjes, scheelt heel wat gesleep met het zware campingbedje die we nu hebben.
en nu we nog niet weer naar azie gaan, gaan we wel op vakantie in europa. en ook hier voor is hij heel goed te gebruiken.
dus het bedje is bij ons zeer welkom en zal regelmatig gebruikt worden.
Aan mijn broer geven! Hij en zijn vrouw zijn 20 en ze hebben het liefste kindje ooit. Ze studeren alleen allebei, dus hebben geen geld over.
Dit is Lucas, mijn neefje: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs197.ash2/46045_147586645264641_100000399200085_288897_7502793_n.jpg
Is het niet een schatje?
Hallo, ik heet FELINE, ik ben bijna 18 maanden oud en ik ga met mijn mama en papa naar Zuid-Afrika. Ik wil dan graag in de Nomad liggen als ik slaap of zin heb om naar de hemel te kijken als ik wakker word. Alvast Dank U wel Nomad voor dit mooie kadootje. Kusjes van FELINE.
Ik word binnenkort voor de eerste keer oma, dus dit bedje is heel leuk voor mijn toekomstige kleinkind als die bij me komt logeren.
Mijn dochter woont in Egypte en verwacht haar eerste kindje. Deze zomer komen zij, haar man en de kleine spruit op vakantie in Belgie. Het zou fijn zijn dat ik m’n eerste kleinkind in zo’n super veilig bedje van Normad kan leggen.
Diana Kok
dit bedje kunnen wij prima gebruiken als wij met onze kleindochter eva in het voorjaar voor de eerste keer met haar gaan kamperen.
een trotse opa
Ik zou graag in aanmerking willen komen voor dit mooie campingbedje.
Wij hebben een vakantiehuis in Zuid-Afrika, verhuren dit en kan het aan de ouders met een kleinkind uitlenen. Ook als men gaat kamperen in het Kruger Park!
Ik zou hem kado doen aan mijn nichtje van bijna 1, zodat ze gezellig bij haar tante (ik dus) kan komen logeren…
Tot nu toe lieten wij onze logerende klein- en achterkleinkinderen slapen in een normaal bed met dekens verkleind. Doordat wij naar Oostenrijk zijn geemigreerd komen de logees altijd voor meerdere dagen en een campingbedje meenemen in het vliegtuig is niet makkelijk. In een Nomad reisbed is dus voor onze situatie een ideale oplossing en dit zou dus van harte welkom zijn. (De kleintjes merken het niet maar ik weet zeker dat hun ouders staan te juigen) http://www.wereldwijzer.nl/images/smilies/cheer.gif
Nooit gedacht…maar toch nog opa en oma geworden. Met zo’n Nomad kinder campingbedje in huis kunnen we de kleine Anne een ideale slaapplaats geven.
Wij willen graag het bedje om onze kleindochter Anne (4 mnd) bij ons te laten logeren.
Dochter Karen en schoonzoon Fabian gaan in het voorjaar voor vier maanden toeren in Australië en Indonesië met de zoontjes van resp 2 en 4 jaar. Ze spaarden voor hun droomreis: die moet “licht van prijs” blijven, en vooral ook kindvriendelijk zijn met kinderactiviteiten.
Het is ook niet allemaal vakantie: op hun reisplan staat ook een langere halte bij een project in Indonesië waar ze als vrijwilligers iets willen doen.
Ik zou hen héél graag dat bedje cadeau doen voor kleine Floris…
Oma Marijke
Ik zou mijn eerste en zo als het er nu uitziet mijn enige kleinkind er lekker in meenemen op vakantie met toestemming van de ouders want dit vinden ze ongetwijfeld een compleet verantwoord bedje.
Met oma en opa mee naar camping Mas Coguleras bij Sant Jaume de Llierca, randje Pyreneeën. Perfect om ook gewoon lekker buiten neer te zetten, lekker in de schaduw onder een van de vele bomen. Beschermd tegen insecten, maar toch nog kunnen kijken naar de prachtige vlinders.
Met vriendelijk groet
Opa Roel
Ik zou dit bedje aan mijn dochter en schoonzoon geven, omdat ze in maart ons eerste kleinkind verwachten. Omdat ze nogal een moeilijke zwangerschap heeft met allerlei gezondheidsproblemen, zou ik het hun zo gunnen om in de zomer lekker met de kleine op vakantie te kunnen.:vak02:
Groeten Irma Visser
[quote=“Fleur, post:1, topic:81126”]
**Win de Nomad Kids Travel Bed Polyester **
Wereldwijzer en Nomad geven een compact, lichtgewicht campingbedje weg. Met dit bekroonde campingbedje houd je je baby of peuter lekker warm en veilig als je er op uittrekt of bij vrienden gaat logeren. Het bedje is licht hanteerbaar en je zet het snel in elkaar. De adviesprijs van deze Kids Travel Bed Polyester is 109,95 euro, maar exclusief op Wereldwijzer kun je 'm gratis winnen!
Meedoen is erg eenvoudig: het enige wat je hoeft te doen is hieronder vermelden wat je met het bedje gaat doen als je hem wint. Uit de inzendingen trekken we een winnaar.
Wil jij dit campingbedje winnen? Reageer dan nu!
als kleinzoon komt logeren [=18 maanden] ook gebruiken als box buiten, lijkt me handig: hij kan er niet uit, hoop ik, maar toch met alles meeleven…
dat is me wat
een echte nomad
om in te slapen
tussen de apen
of in te spelen
me niet te vervelen
in verweggistan of heel dichtbij
met dit bedje …oh zo blij
liefs flerkje
Wij gaan deze zomer op trektocht naar Finland. Rondtrekken in één van die parken. We zijn er alleen nog niet uit waar we onze bengel te slapen gaan leggen dus zo’n bedje zou wel heel erg handig zijn.
Ik wil in januari naar costa rica met mijn 16 mnd oude zoon.
Op deze manier kan ik in elk hostel slapen en heeft hij de beste en veiligste slaapplek.
Groeten,
Michel