Test en win een Nomad slaapzak naar keuze

CAPE LITE (RITS RECHTS)

Mijn eerste reis naar Azie. Op een mooie avond tickets geboekt naar Ha Noi, om vervolgens te backpacken naar Shanghai. Door wildernis en beton, ik wil alles zien.
Heb een rugzak, een camera en zelfs wat plastuitjes. Helaas heb ik nog geen slaapzak! Tevens ben ik erg blut door het bijna halen van mijn rijbewijs, ik rij af op 23 juni. Spannend… Het zou natuurlijk een grote zorg minder zijn al een slaapzak te hebben!

Ik ben de ideale testkandidaat: ik reis zo licht mogelijk, heb snel koude voeten en ik eis best veel van mijn spullen, ze zijn er dan ook om te gebruiken. Als het voor mij werkt, werkt het voor idereen!

Met vriendelijke groet,

Talitha

Ik zou graag de tonga proberen (rits rechts)

Wij houden erg van camperen en een goeie slaapzak is daarbij een must… deze ziet er zeer comfortabel uit. Een goeie nachtrust is super belangrijk en ik hoop dat ik met deze slaapzak het gevoel heb of ik in mijn eigen warme bedje lig.

De Travel compact (rits links) zou voor mij ideaal zijn.

Volgend jaar ga ik op wereldreis en ben van plan 12 maanden weg te blijven. Ik heb al twee jaar geleden voor mijn verjaardag een backpack-rugzak gervraagd, maar het is er door allerlei omstandigheden nog nooit van gekomen. Ik heb nog nooit ge-backpacked!
Ik vond het wel eens tijd worden dat ultieme gevoel van vrijheid waar iedereen met de grootste glinstering in de ogen altijd zo graag 2,5 over door blijft lullen eens een keer zelf mee te maken. In de tussentijd ben ik hard aan het sparen en elke verjaardag en kerst staat in het teken van ‘dingen voor op mijn grote reis’.
Vandaar dat zo’n fijne slaapzak, gezien ik die nog niet heb, goed uit zou komen.
Ik ben bij uitstek een campeerder. Mijn hele jeugd hebben we op een ‘aire de naturelle’ camping in Zuid-Frankrijk gezeten en slapen in een tent zit bij mij in hart en nieren.
Ik ben bang dat ik niet zoveel hostels zal zien, maar voornamelijk natuur!
Vandaar dat een goede slaapzak bij mij in goede handen zal zijn!!!

Met vriendelijke groet,

Thomas kan niet stoppen met nadenken over z’n reis van Heerdt

Hallo,

Ik wil graag de nomad Blazer xl willen testen en kijken of die nog steeds zo prettig en comfortabel is als mijn oude Nomad Blazer van 20 jaar geleden.
Wij, mijn 2 kids en ik, gaan dit jaar voor het eerst met een tent op vakantie naar Frankrijk:vak02:. De 2 kinderen slapen het liefst in mijn “oude” Nomad Blazer slaapzak, dus dé test of ik voor hen ook een nieuwe Nomad Blazer zal aanschaffen.

Met een vriendelijke kampeer groet,

Marjo, Auke en Eline

Mijn slaapzak werd deze lente op de terugreis van een campingverblijf rond Malaga (Spain) gestolen :frowning: . Oneerlijk. Maar ok, dat gebeurt en die slaapzak was in elk geval zwaar en moeilijk om op te vouwen. Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe, lichte maar warme slaapzak dat in een kleine pak past. Daarom is voor mij **Tonga **de beste keuze. Deze wil ik dus graag testen en waarom niet, adopteren. Ik ga deze zomer het zwarte woud (Duitsland) ontdekken, dit zal een perfecte gelegenheid zijn om een slaapzak grondig te testen: is het licht en klein tijdens de daguren, en warm en comfortabel tijdens de nachturen? Ook belangrijk: is het gemakkelijk om de slaapzak in de pakzak te steken? Dat zou dan de PERFECTE slaapzak zijn. Deze zou ik altijd bij mij houden, zodat het zeker niet gestolen kan worden.

ik verdien een noman slaap zak ga met vakantie en vind het niet prettig om onder een ander zijn lakens te moeten slapen ben daar vies van een eigenslaapzak vind ik prettig je kan hem op rollen en mee nemen overal naar toe in het binnen en buitenland

O.k sorry, het is dan wel een dure, maar ik zou dan graag de Triple S uitproberen. Voor mij is de voornaamste reden dat ik in de overgang zit en daardoor het af en toe heel heet heb en dan weer warm, dat kan ik mooi oplossen met deze slaapzak

ik wil graag een warme slaapzak uit proberen heb het altijd koudt wil geen axstra dekens mee nemen want dan kan ik geen andere producten mee neem zo als eten en drinken en het moet te tillen zijn ik heb een hekel aan bedden waar al meerdere mensen hebben op gelegen onder de lakens ben er vies van als ik een slaap zak heb is die van mijn eigen weet ik dat er niemand anders gebruik van heeft gemaakt dat is mijn wens

gea veurink

Ik ga voor de SIROCCO (Rits rechts).

Deze lichtgewicht slaapzak met klein pakformaat én capuchon is volgens mij ideaal voor mijn reis door zuidelijk Afrika! En waarschijnlijk een stuk geschikter dan de zware slaapzak waar ik toen ik vroeger met mijn ouders ging kamperen al in sliep, maar nu nog steeds gebruik.

De reis in Afrika ga ik maken met Nomad Adventure Tours (http://www.nomadtours.co.za/) en dat is vast geen toeval! :wink:

Met liefde test ik voor jullie uit of deze slaapzak de nachten aan het strand waar de wind nooit gaat liggen, de nachten in de woestijn waar het 's nachts soms zo fris kan zijn en de nachten in the bush tussen de wilde dieren overleefd!

Gedurende meer dan 30 jaar heb ik vooral Europa rondgereisd, eerst met autostop, later met trein en vliegtuig. Hierbij steeds vergezeld van de slaapzak van mijn veel te jong overleden broer. Slaapzak waarvan ik geen afscheid kon nemen. Tot ik twee jaar geleden in Tanzania belandde en daar zo getroffen werd door de schrijnende toestand van de dragers op en rond de Kilimanjaro dat ik na de klim mijn slaapzak aan één van de dragers heb gegeven.
Een nieuwe slaapzak is dus zeker welkom want ik heb nog vele reisplannen, en daar ik steeds probeer om (zonder tent) onder de blote hemel te slapen liefst een slaapzak die de vorst aankan (CAPE SABLE 950 LONG ?). En misschien krijgt hij een tweede leven in Azië, Afrika of ergens in Zuid-Amerika.

Als ik mocht kiezen (en ik ben hard toe aan een nieuwe slaapzak) dan kies ik voor Cape Sable 450 Regular. Niet te zwaar. Ook te gebruiken als het kouder is. En dat zullen we volgend jaar in Nepal zeker nodig hebben. En vooral de extra vulling bij de voeten spreek me aan, want de laatste keer moest ik met sokken aan slapen! En was alleen maar een weekendje weg naar Vlieland met windkracht 6 in een tent.

Ultralichte zomerslaapzak
-Optimale warmte/gewicht verhouding
-Kan aan tweede slaapzak geritst worden
-Tweewegsrits voor ventilatie
-Extra ruimte voor voeten
-Extreem klein pakformaat
-Ophanglussen

De ultracompacte ****Cape Lite ****- de lichtste in onze serie synthetische slaapzakken - is een uitstekende keuze als je 's zomers in de vrije natuur gaat kamperen of rondtrekken. Ondanks het ongelooflijk lage gewicht van de slaapzak

Klinkt dit als fantastisch, of als fantahahahastisch!!!
Op 5 Juli a.s. is er weer eens reisje naar Thailand geboekt!
Mijn vorige Nomad slaapzak is na al die jaren trouwe dienst nu toch echt versleten en ben ik op zoek naar een nieuwe!
En ja hoor, daar komt Nomad met deze fantastische actie.
Natuurlijk is Nomad je beste reisgezelschap!
Ik loop al jaren met mijn mijn Nomad rugzak op mijn rug de hele wereld over.
Deze sociale dame heeft vrienden, waar dan ook ter wereld.
Gun mij deze prachtige, degelijke, fantastische NOMADslaapzak en ik zal hem overal en bij iedereen promoten!
Op 5 juli begint de reis, maar ik ben uiteraard bereid, om dit prachtige cadeau zelf op te komen halen!
Hopelijk tot gauw!
Jony

CAPE LITE (RITS LINKS)

Van de zomer ga ik weer de Italiaanse Alpen in. Ik zal dan boven de 4500 meter komen dus een lichtgewicht slaapzak zou wel wenselijk zijn. Verder zeil ik veel in Friesland en op de Wadden, een goede slaapzak is dan erg fijn ;). Costa Rica in het vooruitzicht en volgend jaar Tanzania en Australië Kortom; de ideale testkandidaat die de slaapzak op alle fronten test en een eerlijk oordeel zal geven!

CAPE LITE (RITS LINKS)

(nu met toevoeging)

Van de zomer ga ik weer de Italiaanse Alpen in. Ik zal dan boven de 4500 meter komen dus een lichtgewicht slaapzak zou wel wenselijk zijn. Verder zeil ik veel in Friesland en op de Wadden, een goede slaapzak is dan erg fijn. Ik ben ook van plan om van de zomer enkele nachten in de openlucht in de Biesbosch te overnachten; nog een goede test case! Costa Rica in het vooruitzicht en volgend jaar Tanzania en Australië! Kortom; de ideale testkandidaat die de slaapzak op alle fronten test en een eerlijk oordeel zal geven!

Ik zou graag de TRAVEL COMPACT (RITS RECHTS) willen testen.

Deze lichtgewicht slaapzak kan ik goed gebruiken, want ik* trek veel rond in zowel koude als warme gebieden*. Zo ga ik deze zomervakantie als reisbegeleider van een fietsvakantie aan de slag in Frankrijk en Italie. Ik ben benieuwd of deze slaapzak mij *echt warm kan houden bij een themperatuur van 2 graden. *
De uitneembare dry touch voering is ook ideaal want ik ben enkele maanden op reis en zo kan ik de slaapzak dus makkelijk wassen. Ook handig is de extra ruimte voor de voeten, de ophanglussen en het geldzakje.
En zeg nou zelf: een reisbegeleider is toch de ideale testpersoon?

Ik wil graag testen: Bora XXL slaapzak

De reden? Mijn vriend en ik reizen de hele wereld over…begonnen in Zuid Afrika, Midden Amerika, Europa enz…terugkerend probleem…De voeten van mijn vriend. Liever gezegd…het FORMAAT van de voeten van mijn vriend…Deze buiten proportioneel grote apparaten zijn handig wanneer hij gaat zwemmen of tegen een berg oploopt, echter, voor wat betreft de gebruikelijke minibusjes waar je meestal tijdens een reis in wordt gepropt zijn ze niet heel plezierig…Ook wanneer we in een of ander Mexicaans dorp op zoek gingen naar met de hand vervaardigde cowboy boots trok men wit weg toen hij voorzichtig zijn maat fluisterde…
Dus…om het leed enigszins te verzachten zou ik hem graag willen verblijden met een heerlijke, warme, zachte en vooral oversized slaapzakkie waar hij zich lekker in rond kan wentelen en waar zijn voeten warm worden gehouden!

Groet, Julie

De Nomad Sleepyhero kinderslaapzak, nou ja, niet ik want dat past niet maar mijn zoontje van bijna 5.

Vorig jaar in het Franse Correze, hebben we het arme kind in een goedkoop hema slaapzakje gelegd en dat was eigenlijk veel te koud voor hem want het koelde 's nachts behoorlijk af. Met wat badlakens erover heen ging het nog maar ik denk dat hij als we deze zomer weer gaan kamperen in Frankrijk met zo’n supermooie, stoere en warme slaapzak wel heel gelukkig zal zijn.

Begin oktober start mijn droomreis van een jaar naar Australië (en natuurlijk mag Nieuw Zeeland en Indonesië ook niet ontbreken). Naast de backpack en berg wandelschoenen van nomad, mag natuurlijk de TRAVEL LITE slaapzak van nomad niet ontbreken. Voor mij staat Nomad voor outdoor kwaliteit. Dus lijkt het mij een zeer goed idee om compleet in ‘Nomad style’ te gaan. Waarom de Travel Lite? Australië staat bekend om z’n wisselend klimaat. Bij deze slaapzak kun je de lakenzak eruit ritsen voor als het warm is en deze in de slaapzak laten zitten voor als het echt koud is (en het gaat heel koud worden als ik in de winter in de outback zit!). Daarnaast is hij lichtgewicht: dat klinkt goed voor een backpacker!

Groet Sieds

Zou de Nomad Blazer XL eindelijk een slaapzak zijn die groot genoeg voor me is?? Aan mijn vorige NOMAD slaapzak was ik erg verknocht! Hoewel ik altijd kouwe schouders had. Maar mijn vriendin heeft die vorig jaar gebruikt om de warme hapjes die ze voor een bruiloft had gemaakt, in te vervoeren en warm te houden. Na het wilde feest was mijn warme slaapzak, inmiddels doortrokken met heerlijke exotische etensluchten, nergens meer te vinden! BUMMER… Ik gebruikte hem voor op motortochten, op ons jaarlijkse ‘jongensweekend’ in de ardennen en op vakantie om met mijn lief met z’n tweetjes onder te liggen :wink: Groetens! Joep.

Beste,
Ik zou graag de Cape Lite (rechts) slaapzak een keertje willen testen en winnen. Mijn vriend doet al jaren aan trekking en camping zowel in België als in het buitenland en heeft mij nu warm gemaakt om deze zomer al eens een keertje een driedaagse te gaan doen in de Belgische Ardennen. Omdat ik alles zelf zal moeten dragen zou ik natuurlijk echt wel een lichtgewichtje kunnen gebruiken. Het is de bedoeling om enkel tijdens de zomer zulke trektochten te gaan doen in de toekomst dus ik vermoed wel dat deze Cape Lite me wel zal kunnen warm houden aangezien ik dat heel erg belangrijk vind! Omdat we natuurlijk met z’n tweetjes gaan zou ik mijn vriend dan op mijn beurt aanmoedigen om de Cape Lite (links) aan te schaffen zodat we beide slaapzakken toch tegen elkaar kunnen ritsen zo zo toch ook dicht tegen elkaar aan te kunnen kruipen. Verder nog eventjes meedelen dat ik vroeger een simpele en goedkope slaapzak had doch deze gesneuveld is toen dochterlief er eens mee naar een vriendinnetje is getrokken. Als de slaapzak wordt goedgekeurd zou het best eens kunnen dat ik ook voor haar een nieuwe zal aanschaffen. Dus, je leest het al, redenen genoeg om mij er eens eentje te laten testen en winnen,
vele grtjs
Ann
anng@hotmail.com