Test en win een Nomad slaapzak naar keuze

Graag zou ik de Cape Lite slaapzak uitproberen en winnen!

Alles wat ik heb in 1 rugzak, dat wil ik! Met deze lichtgewicht slaapzak zijn de lasten voor mijn rug geminimaliseerd en kan ik toch lekker warm slapen. De slaapzak zal me helpen mezelf, mijn talenten en de beauty van deze wereld te ontdekken! Een goede nachtrust is natuurlijk van belang bij zo’n reis en een goede slaapzak zal hierbij zeker van pas komen!

Liefs Karlijn

Mijn man (62, lang, dun en lekker) en ik (57, korter, iets dikker en nog lekkerder), gaan deze zomer naar New Foundland en Labrador (canada). Koepeltentje mee, maar welke slaapzakken? Ik heb al een goede Nomad (wel gedateerd) ,maar manlief vreest dat hij gaat bevriezen. In gewone slaapzakken, steken zijn schouders boven de slaapzak uit. “Dus gaan we als het me te koud wordt een hotel opzoeken.” Ik hoop dat hij dankzij de Nomad cape Sable 650 long lekker bij mij in mijn tentje komt pitten. Want wat is er nou leuker dan kamperen?

Antwoord: Kamperen met een man die op temperatuur blijft!!!

Graag zou ik de Cape Sable 450 long (rits rechts) willen uitproberen, omdat je het tijdens een vakantie- in de Himalaya, het Tatras gebergte of gewoon in de Tsjechische bergen beslist niet koud moet hebben. Deze slaapzak voldoet aan alle eisen om warm te blijven en een ultieme nachtrust te ervaren. Ik ben een echte reiziger- ben al de uitdaging aangegaan om 3 maanden te leven bij een Nepalees gezin in een afgelegen dorpje- kortom back to basic- en heb al veel landen in Europa aangedaan. Om toch warm te blijven en ’s ochtends ontspannen aan het ontbijt te verschijnen tijdens de 10-daagse trekking genaamd Annapurna Basecamp waarbij je dagelijks tussen de besneeuwde toppen van de Nepalese Himalaya bent omgeven, heb ik gewoon een uitstekende slaapzak nodig welke voldoet aan alle wensen van de backpacker en dit is in mijn ogen de CAPE SABLE 450 long (rits rechts). De nachten zijn vaak koud en guur, van isolatie in de lodges is weinig sprake. Om toch een goede nachtrust te krijgen, slaap ik het liefste in de CAPE SABLE 450 long (rits rechts), omdat deze slaapzak voor een goede warmteregulatie zorgt, extra is geïsoleerd bij de warmtepunten van het lichaam, een 3D warmte kraag en multilaags is opgebouwd, zodat de lichaamswarmte wordt vastgehouden. Kortom de ideale slaapzak voor backpackers, wandelaars en mensen welke hun grenzen verleggen en ondanks de kou toch een goede nachtrust willen ervaren.

Beste Nomad,

Ik zou heel graag de Nomad Cape Lite (rits links of rechts, maakt niet uit) willen testen tijdens onze rondreis in Peru en Bolivia a.s. augustus omdat ik graag eens uitgeslapen en als een stralend zonnetje op een vakantiefoto wil staan. :zon02: Ik ben namelijk een eeuwige kou-kleum en heb tijdens eerdere reizen nachten rillend van de kou wakker gelegen, waardoor ik met steeds grotere wallen en een wit gezichtje op foto’s stond. Ook mijn werkgever zou het erg prettig vinden als ik eens uitgerust terug kom van vakantie!

Daarnaast spreekt het mij erg aan dat de slaapzak weinig ruimte inneemt en lichtgewicht is, zodat ik ruimte in mijn backpack overhoud om mooie souvenirs mee te nemen.

Ik hoor graag van jullie!

Adios! Kirsten

Wat een supergave prijsvraag!

Ik heb moeite met het vinden van een goede slaapzak omdat ik lang ben en breed.
Slaapzakken liggen niet comfortabel. Ik voel me altijd opgesloten omdat deze veel te strak zitten.
Tot mijn grote opluchting zag ik dat Nomad een slaapzak in zijn collectie heeft die ook voor mij geschikt is! :slight_smile: Het is de BORA XXL en 220 lang x 100 cm breed. Echt ideaal qua maat!

Ik zou deze heel erg graag willen uitproberen bij mijn volgende kampeervakantie.
Tevens heb ik regelmatig feestjes met vrienden of familie, ook in de winter, waar gezellig blijven slapen zeker geen uitzondering is.
Tot heden had ik geen slaapzak en het altijd koud in de nacht. Hopelijk wordt dit mijn oplossing voor de nacht en verlossing van de kou.

Het zou zo super zijn als ik comfortabel en lekker warm en met een zachte slaapzak de nacht in zou kunnen gaan. Want het is ideaal om je eigen comfortabele slaapzak mee te nemen waar je rustige nachten in beleefd en niet afhankelijk te zijn van andermans dunne halfgare dekentjes :smiley:

Ik ben een echte reisliefhebber. Momenteel staat er een trip door Europa in de planning, die ik (voor onbepaalde tijd) op de fiets ga afleggen. In juli ga ik via Engeland, Schotland, en Frankrijk naar het onbekende. Hierbij is een goede, lichtgewicht slaapzak wel vereist. Graag zou ik de Travel Compact (Rits rechts) willen gebruiken tijdens deze trip: het ziet er erg comfortabel uit en schijnt weerstand te bieden bij koudere weersomstandigheden, maar ook goed te ventileren voor de warmere dagen. De beperkte ruimte wat het inneemt is uiteraard ook een groot voordeel voor mij. Of het echt zo is? Dat is de taak voor deze slaapexpert om uit te proberen uiteraard!

Groeten Hugo

Ik zou graag de utralichte Samoa slaapzak willen uitproberen, want we gaan in augustus kamperen met de motor in Italie en Oostenrij. Ik verwacht warme en koude nachten. Heb nu een mummie slaapzak maar dat model bevalt me niet goed. We hebben helaas niet al te veel ruimte op de motor om allerlei grote spullen mee te nemen maar deze lightgewicht slaapzak lijkt me ideaal, qua comfort en afmeting. Dus laat me hem eens proberen dan maak je me heel erg blij.

Wat een super leuke actie!
Graag zou ik de CAPE SABLE 450 LONG (RITS RECHTS) willen uitproberen. Ga over een maandje de Kilimajaro beklimmen en hoop op 5000 meter hoogte ook lekker warm te kunnen slapen :wink:
Groetjes Karolien :wereld:

Héél erg graag zou ik de Sirocco (rits rechts) uitgeproberen. Ik wil naar Mongolië met een uitstap naar de Gobi woestijn waar ik dolgraag in een Sirocco, warm, in de open lucht naar de sterren wil kijken.:slapen:
Margreth

Hoi allemaal,

Ik zou graag de Tennant Creek (rits rechts) willen proberen.
Dit lijkt me de ideale slaapzak om mee te nemen tijdens het rondreizen in Europa. Redelijk compact en licht, en de uitneembare voering lijkt me erg handig. Bovendien kun je hem nog gebruiken bij temperaturen tot 6 graden, fijn voor een koukleum zoals ik.

Ik ben erg benieuwd naar deze slaapzak, en zou hem graag willen uitproberen!

Als ik een slaapzak mag testen, dan zou ik graag de Samoa slaapzak willen testen om de volgende reden:

Oud en vertrouwd
Bij een backpack avontuur hoort een slaapzak. Dat dacht ik tenminste. Van mijn zuurverdiende geld schafte ik een slaapzak aan. Een goedkope natuurlijk, want het geld kon ik goed gebruiken tijdens mijn allereerste grote reis.

Of ik de slaapzak gebruikt heb? Bijna niet, want door de bedbugs mocht je deze niet gebruiken in de hostels. Drie maanden lang was mijn slaapzak mijn vaste reismaatje. De slaapzak was te groot om in mijn backpack te stoppen en dus bungelde eronder. Eigenlijk zat het enorm in de weg, maar ik wist zeker dat ik hem nog eens nodig zou hebben.

Aan het einde van mijn reis, in de outback, was ik de enige die geen slaapzak hoefde te huren. Ik had immers zelf een slaapzak en ik had deze natuurlijk niet voor niets drie maanden meegesleept. Wat ik toen nog niet wist was dat niet elke slaapzak geschikt is voor een specifieke temperatuur. Dus na een nacht koukleumen heeft de tourguide zijn slaapzak afgestaan aan mij, mijn slaapzak was niet geschikt voor een overnachting in de outback, helaas.

De slaapzak heb ik nog steeds. Ik heb mooie herinneringen aan mijn oude vertrouwde slaapzak en kan er daarom moeilijk afstand van nemen. Jaarlijks wordt ik hier nog even aan herinnerd als de slaapzak meegaat naar een festival. En steeds weer hoop ik dat het niet te koud zal zijn in dat weekend.

Volgend jaar ga ik weer terug naar Australië. En als er nu een slaapzak is dat iets minder ruimte in beslag neemt en wat lichter weegt, dan neem ik deze uiteraard mee. De Samoa zou ideaal zijn. Dan kan ik direct voor Nomad testen of de Samoa slaapzak de temperaturen in de outback wel aankan. Mijn oude vertrouwde slaapzak is na jaren van dienst wel aan vervanging toe. En hopelijk zal ik over een aantal jaar net zulke mooie herinneringen hebben aan mijn Samoa slaapzak van Nomad.

Hey hallo, Ik zou graag de ´SIROCCO (RITS LINKS)´ willen testen omdat 2011 mijn Traveljaar word!!. Om te beginnen ga ik naar 2 festivals zowel de zwarte cross als appelpop. 2 weekendjes in een tent slapen. En het kan koud worden dus dan is een goede slaapzak zeker een vereiste. En in juli ga ik met de tent naar Schotland. Een land waar het weer elke kant op kan gaan. In november ga ik met de tent naar spanje 10 dagen. En ook daar zal ik de nacht door moeten komen in een goede slaapzak. Ik zou graag de Sirocco willen testen en het evaluatieformulier in vullen. Zodat andere mensen kunnen lezen wat ik ervan vind. Laat het traveljaar maar beginnen !!!

:vak02:hoi hoi

met mvr schenker, als ik zou mogen kiezen kiez ik voor de CAPE BARREN 650 rechter rits.
Ik wil grag deze zomer in de natuur gaan staan met een tentje samen met mijn dochter dit jaar.
En zo een warme zak zal heerlijk zijn voor haar ,ze heeft gilles du latouret en in de natuur voelt ze zich heerlijk ,dan ken ze zich wat makelijker ontspannen .
Door haar tiks spannen haar spieren zo danig samen dat ze er echt veel pijn aan over houd in haar nel rug en gezicht .
zit in een wsnp dus geld heb ik niet om op vakantie te gaan dus bij deze alle beetjes helpen.
Daarom hoop ik dat ik kans maak op de slaapzak,het zou 1 zorg minder zijn voordat ik er op uit trek.
groetjes

Mijn zoon gaat op kamp met de scouting in juli en wil graag een warme slaapzak (want mama, die ik nu heb, is nog van toen jij klein was en toen hadden ze nog niet zo’n goede stoffen als nu en heb ik het altijddddddd koud). Mijn oude vertrouwde verschoten toendertijd (30 jaar geleden) bij de V&D aangeschafte slaapzakje is inderdaad uit de tijd, niet meer echt warm en zelfs, eerlijk is eerlijk, wat kouwerig, maar hij deed het toen zo goed bij mij. Aan nostalgie hebben we niets, daar kopen we geen warmte voor en inderdaad is het tijd voor vernieuwing en echte warmte. Wat zou ik graag de **Nomad Tonga Rits rechts **willen winnen en deze door mijn zoon te laten testen. En testen, ik weet de uitslag al, mijn zoon zal zeggen: stop die slaapzak van jou vroeger maar in de zak van max, deze van Nomad blijft!

Ik zou graag de Triple-S aan een nadere inspectie willen onderwerpen.
Deze slaapzak lijkt me ideaal voor mijn reizen.
Hij is lichtgewicht en kan eigenlijk zowel in de tropen als in de vrieskou gebruikt worden. Ideaal voor mijn reizen, die me van Costa Rica naar Patagonie voeren.

Als fanate kampeerder met camper
Zie je mij in de winter en lente
Heel Europa door krossen
Langs zee en door bossen
Want dat ben ik nu eenmaal gewend, hè?

Soms vriest het wel zeventien graden!
En vang ik een haas om te braden
Maar als dat me niet lukt
Ga ik extra gebukt
Onder kou en’t gebrek aan een gade…

Ik ben dan wel stoer, maar mijn hartje
Verlangt stiekem naar meer - dat verwart me!
Naar zo´n tochtvrije blazer
Yes! Isn’t it crazy?
Het gebrek aan die warmte benart me…

Ach, had ik die slaapzak van nomad-store.com,
Dan kwam ik waarschijnlijk nooit- nimmer weerom
Dan ging ik noordpoolwaarts
Berg óp- en stroom afwaarts
En heette ik voortaan élk weertype welkom.

Gekoesterd, zo zacht, door de microkatoen
& 3D-Polarsoftlaag - wie zou me wat doen?
Geen ‘eenzame’ isolatie
Maar warmte en vibratie
Ach klassiek paradijs: gij zijt mijn visioen!

Hallo Slaapzakkenverdeler,

Heel erg geïnteresseerd ben ik in de Nomad Cape Lite slaapzak. Het gewicht van 800 gram spreekt mij erg aan omdat ik een wereldreis ga maken. Een wereldreis kost doorgaands veel geld. Een kleine meevaller zoals een gratis slaapzak is daarom altijd gewenst. Waarom moet ik deze slaapzak testen?

• Ik slaap gemiddeld een vijfde deel van het jaar buiten in een slaapzak. Puur omdat ik het heerlijk vind om in de buitenlucht te slapen. Momenteel heb ik een oude m90 defensie slaapzak om in te slapen. Maar voor een wereldreis is deze gewoon te zwaar. Kortom; ik wil graag een kritisch oordeel geven over een slaapzak om hiermee een slaapzak voor mijn wereldreis te verdienen.

p.s. Rits graag op de linker zijde…

Slaperige groeten,

Rik Mulder

De reden waarom ik ontzettend graag een mooie nomad cape sable slaapzak zou willen is: omdat ik mijn eigen warme slaapzak ben kwijtgeraakt aan mijn vriendin!

Sinds ik haar heb kennis laten maken met de alpen, kamperen we graag in de bergen, maar ja, die koude nachten he…

Ik heb 1 keer mijn donzen slaapzak aan haar uitgeleend zodat ze lekker warm werd, en sindsdien lig ik altijd in 2 oude en dunne zomerslaapzakken, die hun beste tijd hebben gehad…

Ik zou ontzettend graag ook weer eens lekker comfortabel in een fijne slaapzak liggen, zodat ik ‘s ochtends lekker uitgerust een vers eitje voor mijn vriendin kan bakken, in plaats van eerst een half uur bibberend op te moeten warmen.

Cape Sable:
Alles moet uitgetest worden en daar doe ik graag aan mee en dit jaar word dat een motorrit naar Noorwegen en mogelijk Noordkaap maar dan wil ik graag warm liggen in ons tentje vooral met het onvoorspelbare weer naar dit prachtige land. En zo compact mogelijk want veel opbergruimte heb ik niet op mijne tuf!