We geven de Nomad backpack Journey 65 weg t.w.v. 169 euro

Als een echte Nomade ga ik vanaf september 3 maanden rondreizen in Vietnam, Laos, Cambodja en India en aldaar wonen en werken waar het lot mij brengt. Wat is er nou beter dan een reislustige reiziger met een even reislustige Nomad rugzak !

Gr.,

Danny

Omdat die ik nu heb aan de super kleine kant is (40 liter) en ik dus ieder jaar weer moeilijkheden heb om alle nieuwe aankopen thuis te krijgen, ik mijn schoenen dan dus als ik ze niet gebruik in de rugzak kan doen ipv dat ze ergens lopen te bengelen aan mn tas. kortom omdat ik gewoon meer ruimte nodig heb!

Ik ga van 9 sept. tot 23 okt. naar Indonesie met de KLM.
Kom aan in Denpasar/Bali blijf daar 1 dag/nacht neem dan de ferryboat in
Benoa Harbour naar Makassar Sulawesi neem dan de bus naar Gorontalo
een rit van 40!! uur(als de motor het niet begeeft of lekke band(en)want dan word het 60 uur…)en neem dan de feryboot naar de Togian Islands
een gelukkig ‘vergeten plek’ in Indonesie waar ik in hutten op palen in de open sea bij de lokale vissers ga wonen(homestay)en s’morgens vroeg mee ga vissen(ons meal of the day)en ga duiken snorkelen en vrienden maken voor het leven en een beetje de taal(Bahasa Indonesia)leren because I LOVE INDONESIA…
Dus heren/dames deze backpack kan ik goed gebruiken want mijn Lowe Rugzak is na 30 jaar totaal versleten…

Ik wil deze backpack heel graag winnen voor m’n lieve vriendje Peter. Zelf heb ik ook een Nomad backpack welke heel goed bevalt, handig detail in de klep van de tas zit een dagrugzak verstopt :). Nu gaan wij in januari voor het eerst samen een grote reis maken naar Indonesie. Ik heb al veel gereisd maar voor hem is het de eerste keer. Om hem een goede start te geven verdiend hij ook een goede backpack en die van Nomad lijkt me perfect voor hem. Zo vormen we HET Nomad backpack stel…want we hebben nog veel reisplannen…Guatemala, Costa Rica, Argentinie, Cambodja en zo kan ik nog wel even doorgaan…en een dergelijke tas gaat jaaarren mee…

Toffe en vooral handige rugzak zo te zien. Ik ben op zoek naar een mooie backpack voor mijn rondreis door Vietnam met mijn… moeder! Aangezien ik vooral de spullen zal dragen kan ik deze Nomad goed gebruiken. Grtz Lizzy

Om alle mooie herinneringen weer mee terug naar huis te nemen!

In September ga ik een maand backpacken in Japan. Met…een knalgele koffer! Waarvan 1 van de wieltjes nog kapot is ook! Zeg nou eerlijk, dit kunnen jullie me toch niet aan doen? :wink:

een tastbare rugzak heb ik nog nooit gehad.
laat staan gebruikt…
wel heb ik vele “rugzakken” overboord gegooid…en daarom zal deze rugzak alleen nog maar gevuld worden met mooie ervaringen.
DEZE rugzak word een nieuw begin, en ik gooi hem nooit meer overboord!!!

Waarom ik een backpack nodig heb? Om te backpacken in Thailand in Januari en anders moet ik er weer eentje lenen :slight_smile:

Groetjes
Guy

Omdat mijn vriend nog een backpack nodig heeft!! Hij wacht tot het laatste moment met het kopen van een backpack, maar willen natuurlijk veel liever eentje winnen!!

Werelwijzer is echt geweldig :wereld:

Hi Fleur!

Wat een topactie!! Ik wil hem heeeeel graag winnen omdat ik eindelijk mijn vriendje heb kunnen overhalen om met mij een aantal maanden te gaan reizen door Australie, Maleisie, Vietnam, Cambodja, Laos en Thailand. Hij heeft alleen nog geen backpack (en om die nou cadeau te geven…pff…ze zijn zo aan de prijs) én ik jaag hem natuurlijk al op zoooveeeel kosten…

DUS IK HOOP DAT IK HEM DEZE UBER VETTE BACKPACK CADEAU MAG GEVEN ;))

Zijn vorige maand voor het eerst wezen backpacken in Thailand. Hadden de rugzakken geleend van familie. Het is ons onwijs goed bevallen en hebben voor onze volgende vakantie dus eigen rugzakken nodig. Deze zou dus heel goed van pas komen!

Omdat ik als 58 jarige nog steeds rondtrek op deze mooie aardbol, dit jaar naar SriLanka en mijn reis daar combineer met vrijwilligerswerk, ben ik wel toe aan en nieuwe luxe rugzak.

Net als iedereen zouden wij ook graag deze Nomad winnen.
Dit jaar zou hij eind november meekunnen naar Brazilië waar we op trektocht willen gaan langs de kust. We vertrekken in Natal en waar we uitkomen zien we wel. We gaan richting het zuiden.
Onze enige beperking is tijd. Na vakantie is er nl terug de plicht die roept.
Het is reeds de derde maal dat we naar Brazilië trekken en we kunnen het iedereen aanraden : gastvrij, heerlijk eten, véél zon, …
Aan alle backpackers hier nog een fijne en veilige reis toegewenst.:wereld:

Wat een mooie rugzak!
Ik ga in oktober naar Costa Rica, voor het eerst alleen met een groep en ik heb gewoon een goede rugzak nodig om te reizen!
Kan het heel goed gebruiken want ik moest er nog een kopen dus ik hoop dat ik hem win!!

Groetjes,
Maureen :wereld:

Omdat ik zoooo enthousiast ben over mijn eerste verre reis naar Azië afgelopen juli en daarom liever geen backpack meer wil lenen van de buurvrouw! Volgend jaar weer zo’n mooie reis in de planning en daarom wil ik graag een eigen backpack. Het liefst zo’n mooie Nomad Journey 65 :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Backpack voor 60+er!

In november en december gaan mijn vriend en ik naar Nieuw Zeeland: om rond te reizen, maar ook om mijn nicht op te zoeken, die daar sinds 5 jaar woont en nu heeft besloten om definitief te blijven. Bij mijn ouders begon het ook te kriebelen en ze hebben besloten om met ons mee te gaan, ook zij willen hun lievelingsnicht opzoeken. We gaan rondreizen in 2 Spaceships (omgebouwde auto) waar we ook in kunnen slapen. In een Spaceship is geen ruimte voor koffers, maar wel voor backpacks: dat betekent dat mijn ouders op hun oude dag nog een backpack moeten kopen! Dus ik wil er een om aan hen te geven!

…Omdat het niet zo comfortabel is om een koffer op m’n rug te dragen.

ik ben net terug van een wereldreis, waaraan we waren begonnen met versleten rugzakken.
Achja, dat kopen we wel in Nepal, daar zijn ze goedkoop.
Helaas ook fake, dus gescheurde naden na enkele maanden.
Geen nood, in Bolivië zijn ze ook goedkoop.
Doch (rara) ook fake dus weer gescheurde naden en bijgevolg uitstekende levensgevaarlijke metalen dingen die in je rug porren.
Momenteel zijn onze rugzakken dus een gevaar voor onze gezondheid, en bij gebrek aan financiën (neem het van me aan, na zo’n wereldreis schiet niet veel meer over) kunnen we geen nieuwe (deftige) kopen.
Wereldwijzer is bij deze in de mogelijkheid een rug te redden van de ondergang en een zondaar te overtuigen altijd kwalitatief reismateriaal aan te schaffen!

Hoewel mijn Aldi-rugzak nog steeds leeft, is een Nomad backpack wel het kersje op de taart als je aan 't reizen bent!