We geven de Nomad backpack Journey 65 weg t.w.v. 169 euro

To travel the world by foot
and so that I know where to put
the presents and goods
for when I return to my roots

Ofwel: zodat ik een hoop cadeautjes mee kan nemen voor het thuisfront :wink:

Een heel nuttig item om aan mijn luie (student) zoon te geven, die
nu (12:45 uur) nog steeds in bed ligt!
Het wordt hoog tijd dat hij de wereld maar eens gaat verkennen.
:wereld:

De reden waarom ik deze backpack goed kan gebruiken is dat na een moeilijke periode in Indonesië met visum en daardoor dus ook geld problemen, ik mijn Indonesische vriend wil bedanken die mij in deze moeilijke periode heeft gesteund. Door heel hard te werken heeft hij een goede toekomst voor ons samen vanuit het niets op kunnen bouwen. En aangezien hij nu werkt als touroperator voor reizen in Indonesië en hij dus veel moet reizen kan hij een goede tas gebruiken.

:kus:

… Omdat mijn broekzak te klein is.

Ik zou graag die backpack willen winnen ivm vakantie met 2 kleine kinderen, we moeten nu alles in plasticzakken meenemen, dus die backpack zou voor ons een uitkomst zijn, alvast bedankt Harald en gezin

Net ongeveer een maand terug van een onvergetelijke 5 maanden Zuid-Amerika. Enige domper op de reis: Mijn mooie en dure backpack met daarin ontelbare herinneringen werd gestolen in Peru. Verder gereisd met een goedkopere versie die ik daar ter plaatse heb op de kop getikt, maar die nogal belastend bleek te zijn voor mijn rug. In 2011 vertrek ik opnieuw, dit keer naar Azië, en hoop daaraan te kunnen beginnen met deze Nomad Backpack die er praaaaachtig uitziet!!!

Komend jaar ga ik op stage voor 5 maanden. Eigenlijk kan ik overal ter wereld heen, wat toch wel een spannend idee is. Maar mijn keuze is op Maleisië gevallen. Een prachtig land wat alles te bieden heeft. Hill stations, al die steden met een mengeling van culturen en andere historische dorpen. Prachtige stranden aan de oostkust, of duiken bij Pulau Sipadan. En dan heb ik het nog geen eens over de prachtige tropische flora en fauna.

Mijn vrije tijd ga ik dan ook vooral besteden aan het verkennen van dit land. Mijn doel is om alles wat Maleisië te bieden heeft, zelf mee te maken. Rondsjouwen met een koffer is dan natuurlijk niet handig en en goede backpack is duur.

Kortom, wie kan deze Nomad backpack beter gebruiken dan ik? Het wordt mijn beste maatje tijdens al mijn uitstapjes en samen met mijn backpack ga het grootste avontuur in mijn leven meemaken.

Om in september 10 dagen op watervaltrektocht te gaan in Slovenië

Island hoppen in Republiek Vanuatu! Ik kan maar beter zorgen dat je een goede backpak hebt, want ik zal hem genoeg op mijn rug hebben.

Omdat mijn (nu) vriend in december met zijn (dan) vrouw (ik) in Nieuw Zeeland gaat backpacken en ff geen geld heeft om naast de reis en de bruiloft nog een goede rugzak te kopen.

Groetjes,
Maike

Wij trekken eind oktober na 5 jaar uitstel om allerlei redenen eindelijk naar Thailand. We hebben 1 trekrugzak die al enkele jaren oud is, die we vol bruikbaar gerief kunnen steken dat we daar kunnen achterlaten, zodat we met een volle rugzak met nieuwe spullen vandaar terug kunnen keren. Als we deze rugzak zouden winnen kunnen we nog meer gerief terug brengen. Dus als wij die rugzak winnen mag je er een lijst bij steken met alles wat we voor jullie in onze nieuwe rugzak kunnen mee brengen van Thailand :slight_smile:

Omdat ik volgend jaar naar Kenia ga. Ik wil namelijk de Kilimonjaro wil beklimmen. Ik heb nog geen backpack, maar tot mijn grote vreugde lees ik op de site van Nomad dat er ook een geïntegreerde daypack bij zit! Dit is helemaal ideaal, naast dat het me extra kosten bespaart om een backpack en daypack aan te schaffen, is een geïntegreerde daypack erg fijn met reizen.

Groetjes Nick

Omdat mijn man altijd afritsbroeken van Nomad draagt en daarbij natuurlijk een Nomad rugzak uitstekend past.

Groeten,

Brigitte

Omdat ik in okt/nov/december door zuid-oost Azië ga backpacken en dat zo lastig gaat zonder backpack!!

Ik had een prima backpack, totdat de douane in LA iets te enthousiast mijn flightbag open gesneden heeft (ook al gaf de stikker op de bagage aan dat deze in Nieuw-Zeeland al compleet gecheckt was). Flightbag aan flarden, Grote scheur in tent en ook mijn backpack heeft een extra ventilatiegat.

Vervanging zou meer dan welkom zijn.

Ik ga 1 november een jaar op wereldreis, dan kan ik natuurlijk wel een rugzak gebruiken;-)

Ik zou heel graag deze backpack winnen, niet voor mijzelf, maar voor mijn zoon Bram, die volgend jaar een wereldreis gaat maken en daar momenteel hard voor aan het sparen, en werken is. Dit zou een geweldige aanwinst voor hem zijn.

Liefs, Els Peters
Loon op Zand 06 12177032

Hoi Fleur,

Ja die backpack wil ik wel winnen. Ik moet met mijn meissie heel Maleisie doortrekken op zoek naar een plek waar wij ons kunnen vestigen. Ik heb de verblijfsvergunning MM2H al binnen.
Dat wordt dus trekken door Borneo, de hooglanden van het vaste land. de eilanden voor de kust enz. En low budget want ik moet sparen voor een huis.

groetjes :wereld:

Ton

Ik ga binnenkort reizen van Nederland, naar engeland, terug naar frankrijk en dan door verschillende landen door naar het oosten, daar zou de Nomad backpack Journey 65 goed van pas komen :slight_smile: en dan ziet deze backpack ook nog eens een paar mooie landen

hallo,

ik ga straks voor een half jaar door australie trekken.
dit gaat mijn eerste reis worden en ik heb dus ook nog geen backpack.
en laat die tas nou net die eene zijn die ik wilde hebben.
met vriendelijke groet laura