Ik moet m winnen omdat ik dan eindelijk geen excuus meer heb om niet die langgeroepen wereldreis te kunnen maken…:cheer:
Met de Nomad backpack Journey 65 kan ik de hele wereld over!
:wereld:
Na 9 jaar trouwe dienst van mijn Nomad 50L backpack (die eerst iets aan de grote kant was, maar nu toch wat krap begint te worden om je spullen goed kwijt te kunnen) zou het mooi zijn om deze na alle kampen en reizen die we samen hebben gehad te kunnen vervangen voor een ‘grotere broer’ van mijn tas, groot genoeg voor geplande trektochten, klaar om nieuwe avonturen mee te beleven!
Hallo,
ik ga samen met een vriendin in November backpacken in Australie. En mijn vriendin had ook een hele mooi backpack gekocht en ik had er één via marktplaats gekocht. Alleen ik heb veelste weinig liters en er hoort een middenrits in te zitten, voor de handigheid. Nou heb ik dus de verkeerde gekocht.
Groetjes,
Lisanne
Waarom ik deze backpack kan gebruiken? Omdat ik nu al meerdere keren de backpack van een vriendin heb geleend maar deze nu ernstig versleten is door mijn geweldige reizen. Ik zou haar graag een gloednieuwe backpack teruggeven, zodat zij weer met een mooie backpack kan genieten van haar reis deze winter.
En daarnaast, als zij op reis is, heb ik een goede reden om ook nog een paar weekjes met haar mee te reizen…
Kortom, de rugzak is hier in goede handen (op goede ruggen?)!
Wat stoer, die Nomad backpack.
Ik zou hem heel graag winnen , niet voor mezelf, de tijd van backpacken is voorbij.
Maar voor mijn dochter, die is van plan om volgend jaar een jaartje haar studie te onderbreken en wat van de wereld te gaan zien.
Wat zou het een mooie start van haar reis zijn als ik haar die stoere Nomad Backpack cadeau zou kunnen geven.
Wie niet waagt wie niet wint,… toch?
Groetjes, Coby
Mijn oude, trouwe backpack is gestolen in Mendoza, Argentinië. Ineens sta je daar zonder spullen in een vreemd land. Hoewel het erg lastig was om maar een stel kleren te hebben en in het Spaans nieuwe lenzen en de pil regelen, was het allerergste dat de backpack zelf weg was. Ik was er zo aan gehecht geraakt na 10 maanden…
Omdat het eind van die fantastische reis in zicht was, heb ik een weekend tas gekocht. Dat was budget technisch een stuk goedkoper. Nog steeds heb ik geen nieuwe backpack gekocht… Heel erg tijd voor een nieuwe dus!
6 jaar geleden kocht ik een nieuwe rugzak om mijn eerste echte trektocht (met de scouts de Pyreneeën in) aan te vatten. Nu sta ik op het punt m’n eerste echte grote reis (Peru-Bolivië) te maken en raad eens? Die oude rugzak, die ondertussen een 10tal scoutskampen enkele reizen en 4 jaar heen en weer sporen tussen Knokke en Gent overleeft heeft, is aan vervanging toe.
Waarom ik deze backpack moet winnen…
Nou… ik ga volgend jaar een reisje maken naar Zuid-Afrika en dan is zo een backpack wel heul handig! En ik maak deze reis om mezelf persoonlijk te ontwikkelen en dan is zo’n grote rugzak extra fijn, want dan kan ik m’ n sores met me meedragen en ook weer eruit gooien wanneer ik daar aan toe ben!
En daarnaast is het ook heel zielig dat ik vanmorgen voor mijn rijexamen ben gezakt en ik nu dus een maandje langer moet wachten op Afrika…
Tot slot zou ik het wel fijn vinden om eindelijk eens een keer iets te winnen wat ik ook daadwerkelijk goed kan gebruiken voor nu en voor de toekomst!
Groetjes, Hilde
Super mooie bag! Deze past precies bij mijn tweede" huwelijksreis, die naar Oost Afrika gaat. Onze eerste huwelijksreis was namelijk heel erg tegengevallen, waardoor ik het volgend jaar dubbel en dwars wil over wil doen, namelijk 3 weken (hopelijk langer) wil rondtrekken in Oost Afrika en daar hoort natuurlijk een stevige backpack tas bij!
Een goed begin is het halve werk!
In oktober ga ik met mijn zoon naar Nepal, dan twee weken, volgend jaar langer. Wij kunnen de backpack goed gebruiken voor alle spulletjes, zoals kleding, speelgoed, schoolspullen, die we meenemen voor het Marinka Home in Kathmandu. Een kindertehuis waar straatkinderen worden opgevangen en verzorgd.
Heej Daar!!
Waarom heb ik deze backpack nodig?!
Afgelopen jaar ben ik in een weeshuis in India geweest voor 3 maanden.
Hierna had ik besloten om nog 6 weken alleen door het land te gaan reizen.
Doordat ik eerst langere tijd op dezelfde plek had gezeten had ik best wat vertrouwen gekregen.
Ik ben veel met nachtbussen wezen reizen. Het ging ook allemaal super goed, tot ik van Udaipur, de nachtbus naar Mumbai nam. ik had mijn tas in de laadbak gelegd, omdat de bedden in deze nachtbus wat kleiner waren. Toen ik bij aankomst in de laadbak keek, bleek dat ze toen net mijn tas eruit hadden meegenomen!!!
Echt superdom, maar ook echt verschrikkelijk, al mijn spullen waren weg!! gelukkig heeft de politie me wel goed geholpen. mijn moeder heeft toen geld extra over moeten maken via western union, zodat ik ( gelukkig in mumbai ) een nieuwe tas en wat kleding kon kopen.
Al mijn aankopen die ik al had gedaan, heb ik wel verloren.
Ik ga in Februari weer terug door azie trekken, maarrrrr… nu moet ik natuurlijk nog een nieuwe tas hebben. Zou het super vinden, om deze cadeau te krijgen. Zal ook echt beloven hem nu niet meer in een achterbak te leggen, uit mijn zicht!
Ik heb er gelukkig wel van geleerd en ben ook blij dat het allemaal vervangbaar was.
Groetjes Nadia
Wat een uitkomst en mooi aanbod, juist op dit moment. Als verse ‘International Location Independent Professional’ neem ik mijn werk (en ook mijn kantoor) overal mee naar toe. Deze Nomad pack geeft me alle comfort en ruimte die ik nodig heb om nog mobieler mijn werk en leven te verplaatsen naar de plekken waar ik graag wil zijn of waar ze me nodig hebben.
Groet, Emile
Tja. Een nieuwe Nomad backpack. Ik wil eigenlijk helemaal geen nieuwe backpack. Mijn oude, prachtige, zwart met paarse, 14 jaar oude Nomad, is mijn trouwste reisgenoot, en is overal met me naar toegeweest. Maar deze trouwe reisgenoot bleek tijdens mijn laatste reis door Zuid Amerika toch wat bejaard aan het worden: zo moest ik het slaapzakcompartiment repareren. En nog een fietsbandplakkertje op weer een nieuw gat plakken.
Ik ben bang dat het tijd wordt om 'm, na 14 prachtige reisjaren, te vervangen.
Ik kan voor mijn reis door zuid amerika volgend jaar de tas van mijn broer lenen, dit is fijn want een goede backpack is behoorlijk prijzig. Maar het zou top zijn als ik een eigen had omdat ik die van mijn broer niet hoef te lenen dan en ook niet bang hoef te zijn dat ik hem erg beschadig.
Als ik op reis ben vind ik het heerlijk als mijn rugzak een thuisgevoel geeft met een aantal vertrouwde voorwerpen die ik ook nog even kwijt kan in een vakje hier en daar. En deze rugzak biedt genoeg ruimte!!
Binnenkort gaat het dan echt gebeuren: Backpacken! Alleen, wat neem je mee?!?! Elke keer als ik mijn duffelbag test met inpakken gaan de 90 liter helemaal vol. En is ie veel te zwaar om te dragen. Dus met deze mooie rugzak kan ik niet meer meenemen dan wat ik relaxed kan dragen en weet ik zeker dat het een super eerste (en daardoor zeker geen laatste) backpackers-ervaring wordt!
Waarom?
Why?
Warum?
Alle warommeke?
Pourquoi?
Als ik die rugzak win, zal dat zo geweldig zijn, dat is geen geslijm!
In oktober vertrek ik voor een maand naar Mexico.
Volgend jaar staat Zuid-Oost Azie op de planning.
Maar om even bij mijn reis naar Mexico te blijven…
Ik heb dan precies voldoende ruimte voor:
- 8 x 10packs stroopwafels, om de buschauffeurs iets uit Nederland te laten proeven; (1 kilo)
- 3 x paar schoenen, 1 paar slippers, 1 paar hakken om de Mariachi te leren en 1 paar sportschoenen om weg te kunnen rennen voor de Muxes (1 kilo).
- 1 x fototoestel om alle mooie momenten vast te leggen (400 gram).
- 3 liter deet om de muggen van me af te slaan (3 kilo).
- 1/2 liter lipgloss, om… (500 gram)
- een spel kaarten, om die andere backpackers te laten zien hoe goed Nederlanders zijn in kaartspelen (200 gram).
- 2 kilo boeken, om…de weinige verveelmomenten door te komen (airport…) (2 kilo)
- 1 kilo sokken, om de muggen niet in mijn tenen en kuiten te laten steken (1 kilo)
- wekker, om elke dag vroeg op te staan en mijn mooie Nomad Backback weer om te slaan! (400 gram)
- 5 kilo kleding, hoedje, shawl, om…om me aan te kunnen kleden… (5 kilo)
- ehbo-koffertje, om…anderen of mijzelf te hulp te schieten (600 gram)
- mobiele telefoon en oplader, om af en toe te bellen naar het thuisfront en te vertellen over mijn mooie belevenissen (400 gram)
- ladycase met o.a. tandenborstel, deo, zeep, vochtige doekjes, wc-papier, om lekker fris voor de dag te komen (1 kilo)
- reisdocumentatie zoals paspoort, zorgverzekeringspasje (200 gram)
Totaal:
Zitten we al op 65 liter? Hmmm 16,7 liter…pas…
Wow, wat geweldig dat er zoveel inkan! Dan kan ik `m ook meenemen naar het Szigetfestival en naar lowlands…die tent past dan ook wel.
en op de terugweg maar veel souvenirs kopen!
lieve nomad mensen , had 30 jaar geleden een nomad ,draagt zo lekker op de heupen. inmiddels 60 jaar en wil van de winter 4 maanden naar afrika, het liefst met iemand in een 4wd.(slecht te vinden) zo niet, dan gaan we lekker alleen. veel succes met deze actie . …ps. weten jullie nog iemand die in een 4wd naar afrika gaat. veel goeds maria:wereld:
Waarom?
Why?
Warum?
Alle warommeke?
Pourquoi?
- 8 x 10packs stroopwafels, om de buschauffeurs iets uit Nederland te laten proeven; (1 kilo)
- 3 x paar schoenen, 1 paar slippers, 1 paar hakken om de Mariachi te leren en 1 paar sportschoenen om weg te kunnen rennen voor de Muxes (1 kilo).
- een spel kaarten, om die andere backpackers te laten zien hoe goed Nederlanders zijn in kaartspelen (200 gram).
- 2 kilo boeken, om…de weinige verveelmomenten door te komen (airport…) (2 kilo)
- 1 kilo sokken, om de muggen niet in mijn tenen en kuiten te laten steken (1 kilo)
- wekker, om elke dag vroeg op te staan en mijn mooie Nomad Backback weer om te slaan! (400 gram)
- mobiele telefoon en oplader, om af en toe te bellen naar het thuisfront en te vertellen over mijn mooie belevenissen (400 gram)
- ladycase met o.a. tandenborstel, deo, zeep, vochtige doekjes, wc-papier, om lekker fris voor de dag te komen (1 kilo)
Totaal:
Wow, wat geweldig dat er zoveel inkan! Dan kan ik `m ook meenemen naar het Szigetfestival en naar lowlands…die tent past dan ook wel.
Waarom?
Why?
Warum?
Alle warommeke?
Pourquoi?
Totaal: