De reden dat ik de Nomad backpack wil winnen is omdat m’n broer afgelopen zomer mijn backpack heeft gesloopt. Dus zou het geweldig zijn als ik er hier een win.
Geef mij de sfeer van havens
de zoute lucht van zee
witgekleden matrozen
van wie ik verder niets weet
draaiing van geslagen touwen
gummi piepend tussen wal en schip
opgedroogde wieren op de kade
wespen langs een lijn vol vis
Ik leng anijsdrank aan met water
spuw de deksels van een pit
mompel in de zon iets Grieks
Geeft niet waar ik nog moet wezen
vandaag leef ik en hoef niks
Behalve een Nomad backpack Journey
:vak02:
Ik wil deze backpack graag winnen, zodat ik voor mijn hele familie leuke cadeaus mee kan brengen. 65 liter Nepal-herinneringen.
Mijn oude kleine backpack is aan vervanging toe.
Omdat ik als arme student al een jaar aan het sparen ben om te gaan backpacken in Azie, helaas schiet dit niet echt op aangezien ik veel lasten heb. Daarom zou ik een gratis backpack tas zeer goed kunnen gebruiken.
Met de backpack kan ik alles wat ik nodig zal hebben op mijn wereldreis makkelijk meenemen,wel zo fijn dus zo’n backpack!!!
Aankomende winter ga ik werken in de Fransen alpen om genoeg geld te sparen zodat ik in de zomer 2011 de transmongolie express kan nemen. Om hierna door Azie heen te reizen. De bedoeling is dat ik ongeveer een jaar later in Indonesia aankom om een ticket naar Australie te boeken. Zodat ik hier een baan kan vinden en verder kan sparen. Maar met zo’n trip heb ik een goede rugzak nodig.
2 weken geleden heb ik de Nijmeegse vierdaagse gelopen met een onbekend merk rugzak ( walker’s Champion ) maar na de vierde dag scheurde mijn rechter schouder band kapot. Shitt!!
Dus ik ben nu opzoek naar een betere en Nomad is natuurlijk het beste merk in trekkers spullen.
Laat mij die rugzak winnen en hij zal samen met mij de wereld verkennen!
Omdat ik van mijn eigen centjes vrijwilligerswerk ga doen in Zuid-Afrika. Daarna wil ik gaan rondreizen in het land! Een gesponsorde rugzak zou erg welkom zijn!
Wow! dat lijkt me echt een supertoffe en handige prijs! ![]()
Ik ga namelijk rondtrekken in de Filippijnen! (alles met openbaar vervoer en slapen bij de jezuïeten!) Ik ken daar een pater die ik dolgraag zou gaan helpen!
Een goede rugzak heb ik hárd nodig, want ik heb veel last van mijn rug (mijn benen zijn jammer genoeg niet evenlang)…
Ik hoop dat ik hem win! ![]()
Hoewel ik niet veel deelneem aan discussies op dit forum
heb ik toch bijna elk topic uitgekamd om zo veel mogelijk te weten te komen
over het reizen met een rugzak en schoenen zonder zolen
en deze ideeen kwamen mij van pas
misschien net als zo’n mooie tas
zeker nu ik kamp met zo’n financiele strop(das).
Ik ga weldra op een grote reis
die mij zal leiden door vuur en ijs
dan is zo’n zak wel vereist.
Mijn huidige rugzak is nu echt wel aan vervanging toe. Tijdens mijn laatste trekkingvakantie in Peru kwamen alle koortjes los die aan de ritsen zaten.
Gevolg was dat ik telkens vroeger moest opstaan omdat ik de rits zelf moest vastnemen om mijn rugzak te sluiten. Door den duur deden mijn vingers zelf pijn en had ik een tentgenote die niet echt tevreden was omdat ze wakker werd van mijn gedoe.
Cindy
Deze backpack wil heel graag met mij mee op reis gaan naar Canada. Om deze rugak zijn droom en mijn droom helpen waar te maken moet deze gewoon aan mij gegeven worden
Anders moet ik een rugzak van mijn zussen lenen, deze zijn helemaal niet zo goed en vinden Canada geen leuke bestemming…
Ben bijna 54 en eind van het jaar zonder werk lijkt me tijd om eens te doen wat ik door alle jaren werken nooit aan toe ben gekomen.Een reis door Australië en new Zeeland. En wel als back packer.
Daarom zou deze prijs een geweldige aanvulling zijn op het budget.
groetjes John
Wow! Wat een geweldige tas! Daar kan geen koffer aan tippen.
Die zal me goed staan op mijn rondreis februari volgend jaar door Mexico, Guatemala, Belize en Honduras!
Met zo’n tas op je rug ziet iedereen er uit als een doorgewinterde backpacker!!
Groeten,
Vabian
Net 58 geworden en ik wil dolgraag volgend jaar gaan backpacken in Azië, reden genoeg om dat met een NOMAD te doen.:wereld:
in februari 2011 vertrek ik op een reis te voet rond de wereld.aangezien ik niet echt een deftig budget heb om me degelijk materiaal aan te schaffen,(zoals je kan lezen op mijn blog ‘te voet de wereld rond’)en er blijkbaar niemand is die wil sponseren zou deze backpack wel van pas kunnen komen.ik heb nu een heel oude rugzak gekregen van men nonkel,maar die is zeker en vast te klein,dus zou ik zeker nog een kleiner rugzakje moeten meenemen(niet echt handig hé).ook vrees ik ervoor dat men backpack de 2 jaar die ik denk onderweg te zijn niet zal uithouden.dus beste wereldwijzer,ik hoop dat dit eigelijk een goede reden zou zijn om mij mischien een beetje te helpen met materiaal.
vriendelijke groeten
koppel555
Aangezien ik volgend jaar in september voor 6 maand in Zuid Amerika ga rondtrekken, zou een goede rugzak mij uiterst goed van pas komen! Als het de slaapzak niet is, zal het wel eens iets anders zijn zeker ![]()
Mijn Nomad backpack…
wat kan ik jullie daar over vertellen. Al twintig jaar is hij mijn trouwe maatje, bijna onverslijtbaar heeft hij met mij de wereld over gezworven. Als kussen, stoel, steunpilaar en regenscherm gediend. Altijd ruim genoeg om al mijn schone maar ook muf ruikende spullen in op te bergen. En nu is hij echt op… hij kan niet meer… en volgende maand ga ik weer op reis…
![]()
De binnenvoering is helemaal versleten. En dat is echt niet handig als je de jungle in gaat. Maar het kost me zoveel moeite om afscheid van hem te nemen. In al die jaren staat hij synoniem aan mijn reizen, avonturen, hij hoort bij mij en al mijn herinneringen. En ja, natuurlijk heb ik gewinkeld in alle Bevers, Denigs etc… van Nederland om te kijken voor een nieuwe rugzak…maar toch kwam ik altijd met lege handen thuis. Ik kan gewoon geen afscheid van hem nemen…hoewel Nomad eigenlijk echt niet meer met me mee kan…
>>>
Nu zie ik dat jullie gezamenlijk een nieuwe rugzak weggeven. Hij heeft dezelfde mooie blauwe kleur…iets groter… en hoewel mijn hart mij anders wil zeggen heb ik toch ook een nieuw maatje nodig voor al mijn nieuwe reizen en avonturen. Een nieuw vriendje het liefst met de naam Nomad want hij beviel me zo goed en hij was er altijd voor mij… Ik kan me geen betere wensen…
:wub:
Dus lieve wereldwijzer en Nomad… mochten jullie mijn oude vriendje mee willen nemen om een nieuwe vriendje bij mij achter te laten dan beloof ik dat hij een mooi, avontuurlijk, liefdevol leven tegemoet gaat en dat de naam Nomad met trots zal worden gedragen… Ik ken Nomad al heel lang namelijk en voor mij is er geen betere, handige, praktische backpack te wensen…
:wereld:
Maria
Ik wil deze backpack super graag winnen omdat ik vanaf januari 5 maanden door Zuid-Amerika ga reizen. Ik heb nog geen backpack, dus dit zou super zijn!
**Mijn oproep: **
>>>
Nomad Journey BackPack 85 L uit Alphen aan den Rijn, zoekt leuk vriendin-backpack van 65 L om in september en oktober een romantische reis te maken door Mexico en Guatamala…
Profiel:
Mijn kleuren zijn groen met grijs, hier en daar wat stoffig maar kan tegen een stootje.
Ik ben 2 jaar en heb al reiservaring in Mexico. sígame! :dag:
Overig:
Ik ben in het bezit van een reisbewijs, en heb een knusse regenhoes tegen regen, zon en slechte bagage handlers :zon02:
Hoop snel van je te horen
:wereld: WANTED: Flexibel reismaatje die mijn rug op kan en bereid is ervaringen en belevingen te delen!