Gaaf zeg, een backpack winnen!
Ik ga half november op reis naar Thailand en had de gedachten om de backpack van mijn reislustige vriend te lenen. Maar dit lijkt me niet zo’n goed plan, omdat hij allerlei etiketten van de landen waar hij geweest is, op zijn backpack genaaid heeft. Heel stoer, maar veel minder stoer als ik er mee loop en mensen spreken me hier op aan en de fantastische verhalen van deze landen willen horen. Dan moet ik ze teleurstellen en dat is jammer.
Dus liever een schone backpack waar ik mijn eerste etiket van Thailand op kan naaien.
Je backpack, de enige reisgenoot die écht altijd bij je is. De mijne moet mij echter iedere keer als ik na een lange reis weer thuiskom, meteen weer verlaten. Hij is namelijk helemaal niet van mij, de backpack die met mij al in Indonesië, Maleisië, Singapore, Peru, Bolivia en Londen is geweest is eigenlijk van mijn zusje. Het is natuurlijk veel leuker wanneer je je eigen reismaatje op je rug kan hangen en kan vullen met alles wat je tegenkomt en meemaakt. Daarom wil ik graag de Nomad backpack Journey winnen, om hem mijn kijk op de wereld te laten zien en hem daarbij laten helpen door mijn kleren, spullen en herinneringen onderweg te bewaren…
Ik adopteer hem!!!
Ik beloof hierbij plechtig dat ik:
· Hem netjes zal inpakken in een rood jasje als hij zijn eerste vlucht zal ervaren
· Hem zal dragen op alle paden waar hij niet op de grond wil komen
· Hem zal beschermen met een slot als hij een paar uur alleen moet blijven in een hostel
· Hem zal versieren met labels uit Chili en Paaseiland
· Hem de bizar mooie dingen in de wereld zal laten zien: de Chinese muur, Opera House in Sydney, de zonsondergang in Uluru, de Great Barrier Reef, de “Lord of the Rings” landschappen, de Grand Canyon, Yellowstone, het Vrijheidsbeeld in New York en hopelijk nog vele andere hot spots!!
· Af en toe een verslag zal geven op mijn blog hoe het met hem gaat!!!:wereld:
GEWELDIG!!! in februari vertrek ik voor een tijd naar Laos, Vietnam, Cambodja en Thailand. Na gespaard te hebben voor het ticket en een mooie fotocamera, ontbreekt het mij nog aan een echte mooie backpack. Het zou dus helemaal geweldig zijn als ik ´m zou winnen…duimen maar…
ik zou graag op reis willen met mijn zoontje en een complete backpack zou me dan goed van pas komen…
Wij zijn onze reis aan het plannen voor Thailand , het is voor ons onze eerste reis die we op zo’n maniner zullen doen , rondtrekken met een backpack.
Maar we zijn met 3 , dat wil zeggen dat we er 3 moeten kopen
. Als we natuurlijk deze kunnen winnen , dan scheelt dit toch een stukje uit ons budget .
Bedankt !
Ziet er erg goed uit de Nomad backpack journey.Zou heel goed van pas komen zeker door dat deze rugzak in de heupen opgevangen wordt.
Met de herfst vakantie gaan we weer wandelen dus zou leuk zijn.Mooie is ook het feit dat deze rugzak een zeer grote opening heeft aan de bovenzijde,en niet te vergeten een regenhoes mogelijkheid dus eigenlijk willen we maar een ding de nomad.
groet realmedia
Ik wil deze mooie backpack heel graag winnen!
Met mijn vorige backpack heb ik heel Zuid-Amerika en Zuid-Afrika rondgereisd. Met zijn felroze en felgroen niet direct een backpack waarmee ik vrienden zou worden, maar na heel wat avonturen en goede herinneringen samen; nu één van mijn beste maatjes!
Helaas gaf hij steeds vaker te kennen aan zijn pensioen toe te zijn. In mijn laatste vakantie naar Griekenland, heeft hij dan ook besloten een essentieel onderdeel achter te laten in het laadruim van het vliegtuig en mee terug te vliegen naar de zon… Rest mij niets anders dan hem nu van zijn pensioen te laten genieten.
Voor mijn komende reis naar Thailand (oktober) ben ik dus hard op zoek naar een nieuw maatje waarmee ik nieuwe herinneringen en avondturen ga opbouwen!!
Ik heb hem helemaal niet nodig, maar wil hem wel heeeeel graag hebben. Wij wonen in de Montagne Bourbonnaise, een streek in het zuid-oosten van de Allier (Auvergne, Frankrijk). Daar runnen we chambre d’hôtes, verhuren we gîtes en campingplekken. Onze ontwikkelingen worden op de voet gevolgd door het programma “Ik Vertrek!” met de uitzending in september. Toen we hier kwamen wonen hadden de vorige bewoners tientallen rugzakjes achtergelaten. Het was ooit een vakantiekolonie voor kinderen. Maar die zijn wel erg klein voor de “grote” mensen die hier willen wandelen. Dus zou die grote backpack hartstikke leuk zijn om eens uit te lenen.
Groeten,
Edmond
Ambiance de Vacances
www.ambiancedevacances.eu
Wij backpacken al een aantal jaar maar de afgelopen twee winters ging het niet. De ene winter niet omdat ons zoontje werd geboren en de andere niet omdat we gingen verhuizen.
En nu, aankomende winter, gaan we naar Vietnam met onze kleine Boet van dan bijna twee! We zijn heel benieuwd hoe het gaat en hoe hij het zal vinden. En tja, zo’n kleine man heeft toch wel wat meer spulletjes nodig waardoor we grotere rugzakken nodig zullen hebben. Tot nu toe konden wij het af met twee rugzakjes van 26 ltr en 35 ltr…
Dat zou super zijn. Mijn oude is versleten. Wij gaan in oktober naar Patagonie rondtrekken.
Onze vorige rondreis is al weer van 14 jaar terug en we hebben nu weer de tijd om weer verre reizen te doen. Deze reis wordt een reis van velen.
Dus ik heb er een nodig. Dus dat zou een welkome verrassing zijn.
Groetjes,
Linda
Hij ziet er echt superrelaxed uit!
Komt zeker goed uit voor de reis naar Indonesie die we binnenkort gaan maken.
Het wordt mijn vriend zijn eerste backpackreis en met zo’n mooie **Nomad backpack Journey 65
**volgen er zeker nog meer.
Greetz Marloes
Vanaf volgend jaar maart ga ik samen met een vriend een rondreis door Zuidoost-Azië maken. De backpack is eigenlijk het hele uitgangspunt, het beginsel, van deze reis. Nu heeft mijn reisgenoot er onlangs al eentje gekocht maar zat ik nog te twijfelen. Ik had onder andere deze backpack op mijn shortlist staan, dus zou het fantastisch zijn om deze te winnen!
Mijn eerste Nomad rugzak kocht ik als 23-jarig studentje in 1985, voor een trektocht door Wales. Deze heb ik in 2008 doorgegeven aan mijn 21-jarige dochter toen zij 3 maanden door Ecuador en Peru ging reizen. De rugzak leeft nog steeds maar kleeft sindsdien aan mijn dochters rug.
Dit najaar ga ik als grijze bijna-vijftiger voor het eerst weer eens ouderwets op avonturenvakantie, en ik heb dus weer een rugzak nodig. Dit lijkt me een prachtige opvolger, voor de rest van mijn leven en om over twintig jaar door te geven aan mijn kleinkinderen.
Marijke
Mijn vriendin en ik gaan in september naar Thailand! :chin: Zij heeft geen eigen backpack… Nu zou het natuurlijk geweldig zijn om op deze manier die mooie Nomad backpack te bemachtigen en haar te verrassen met een eigen mooie rugzak! :cheer: Dan kan de vakantie echt niet meer stuk!
Gr. Michiel
Mijn BadPak kan lekker in de Backpack. :zon:
Ik wil dit jaar nog de Alta Via Uno lopen. Mijn oude backpack is op en dit type zou prima passen voor mijn doel om deze hike te doen. Zeker gezien mijn budget zou dit prima uitkomen.
groet,
Pjerke
Leuk, zo’n “back to school” actie tegen het einde van de vakantie. Dat is precies waar ik hem voor nodig heb, weet je hoeveel boeken je tegenwoordig mee naar school moet nemen?
Een haiku over een nomad rugtas van mij:
's ochtends op de fiets
ogen gevuld met tranen
gevulde rugzak