We geven de Nomad backpack Journey 65 weg t.w.v. 169 euro

Er zijn er vast velen met een betere reden dan mij, ik gun m iedereen dan ook van harte!

Alleen zou ik het ook wel erg fijn vinden om m te winnen. Waarom? Ik heb geen tas…moet er nog steeds eentje kopen maar door een paar flinke tegenvallers steeds uitgesteld. Echter moet ik voor Oktober een goede stevige tas hebben omdat we dan gaan rondtrekken in Thailand! Klinkt gek he, flinke tegenvallers en toch op vakantie gaan. Tja, de tickets zijn al betaald en de rest komt wel (ook al wel iets betaald gelukkig!) en eten moeten we hier in NL ook;) De tegenvallers kwamen nadat we “alles” hadden geboekt. Dus terug draaien zal ons alleen maar meer geld kosten. Ik zie het maar positief in en maak er gewoon iets moois van in Thailand!

Ik moet deze backpack winnen om mij in het leven van de nodige ‘bagage’ te voorzien!!!
:vak01:

Hoi Fleur,

Alvast heel erg bedankt voor deze fantastische mogelijkheid! De rugzak is niet zozeer voor mij nodig, maar des te meer voor mijn vriend:

Zelf ben ik opgegroeid met vakanties op de camping met wandeltochten door de bergen, ik heb vier jaar bij de landmacht met een grote rugzak door de bossen en bergen gestruind en tijdens mijn overige vakanties heb ik ook niet stil gezeten.

Mijn vriend daarentegen, heeft al de halve wereld gezien… vanuit een hotel! Dit jaar heb ik hem voor het eerst meegenomen op een echte vakantie. We zijn de Zwitserse Alpen ingegaan met een tent, slaapzak en eten voor een week. Zelf heb ik al een aardige rugzak, maar mijn vriend moest het doen met een klein Nomad rugzakje, die ik normaal gesproken gebruik om naar de sportschool te gaan. Met elastiek hebben we de tent en zijn slaapmatje aan de rugzak vast gemaakt, maar ik liep met zijn slaapzak!

Ondanks de rugzak was het een onvergetelijke ervaring en besefte mijn vriend dat hij eigenlijk nog helemaal niets van de wereld heeft gezien, want je ziet pas echt wat voor moois de wereld te bieden heeft als je tentje op 2000 meter tussen de sneeuw staat en je pasta staat te koken op een gasbrandertje. Voor herhaling vatbaar dus, er worden al plannen gemaakt voor wandeltochten in Spanje, Italie en Zweden, maar hopelijk met die fantastische NOMAD backpack Journey 65!!!

Groetjes Kalli

Simpelweg omdat ik er geen één heb en er wel één nodig heb… Eind dit jaar ga ik rondtrekken door Costa Rica waaronder een pittige hike door de jungle, een goede backpack zou dan heel fijn zijn!

:thailand: :GERMANY: :finland: :FRANCE: :croatia: :belgium: :CZECHREPU :DOMINICAN :sweden: :norway: :ITALY: :turkey: :uk: :USA: :scotland: :mexico: :SPAIN: :NETHERLAN :SWITZERLA

Beste mensen van wereldwijzer.nl en Nomad,

Hierboven kan je (enkele) van de landen die ik al met m’n oude geliefde Nomad rugzak heb doorkruisd. Reizen is en blijft mijn grootste hobby, Maar dit jaar zit ik toch wel met een 2 probleempjes…

Het eerste probleem is dat ik volgende maand voor de eerste maal alleen ga wonen met m’n vriendin en net begonnen ben aan mijn eerste job. Het doet me pijn, maar zowel het geldgebrek als gebrek aan tijd beletten me om opnieuw een deeltje van onze prachtige aardbol te verkennen.

Het tweede probleem is dat mijn oude rugzak na het doorkruisen van vier continenten enige slijt begint te vertonen. De kleinste scheurtjes heb ik kunnen oplappen, maar waterdicht kan ik mijn zak niet meer noemen :slight_smile: Een nieuwe kopen zit er momenteel niet in, dus op reis gaan bijgevolg ook niet!

Met deze wedstrijd zouden jullie in één klap al deze problemen kunnen oplossen! De nieuwe Nomad rugzak zou niet enkel een beetje geld vrijmaken voor mijn budget om te reizen, het winnen van deze rugzak zou ook het ideale excuus vormen om tijd vrij te maken (hoe moeilijk ook) om een nieuwe reis te ondernemen.

De nieuwe Nomad backpack is the way forward!!

Groeten,

J.

Ja wie wil hem niet?
Ik ga met mijn vriend vanaf januari een reis van 11 maanden tegemoet, ticket geboekt nu alleen de backpack nog

Omdat mijn moeder van 52 voor het eerst in haar leven teruggaat naar Indonesie en dit met backpack (die ze nog niet heeft) gaat doen! Je bent zo oud als dat je je voelt!:zon02:

Ik zou graag deze rugzak van Nomad willen winnen omdat ik begin Oktober weg ga om te backpacken in Azie. Ik ben daar schat ik bijna 1 jaar mee bezig en dan is een stevige rugzak wel heel handig. Met die Nomad ben ik alvast weer een stukje meer voorbereid op de grote reis die waarsschijnlijk heel mijn leven bij me zal blijven. Met het geld wat ik bespaar als ik deze rugzak win kan ik nog betere wandelschoenen kopen.
Wat ook meespeelt is dat ik vorig jaar mijn rugzak ben kwijtgeraakt in Australie omdat die niet op de bagageplank lag op het vliegveld omdat er een fout gemaakt was.
Ik zou echt een gat in de lucht springen als ik de rugzak win!

Mvg,
Tom

Ik heb de rugzak nodig omdat ik die dan aan het weeshuis op Sulawesi kan schenken waar ik vrijwilligerswerk ga doen. Er worden regelmatig trips naar de bergen georganiseerd. Me dunkt dat die rugzak van pas komt. :wereld:

Omdat ik in december 4.5 week Indonesie ga rondtrekken. Normaal luidt het gezegde, je leeft uit een koffer. Maar leef veel liever uit een top backpack van Nomad!

Afgelopen jaar is mijn reis fever helemaal losgebarsten en voor mijn volgende reis wil ik het echt goed aanpakken: Ik ga 3 maanden reizen door Nepal, Bhutan, China en Vietnam :slight_smile: Een goede backpack is dus echt een musthave! Alleen gaat al mijn zuurverdiende geld op aan vliegtickets waardoor ik er naast mijn stage en vaste baantje nog een baantje bij moet nemen om die backpack te sponsoren… Help!

No man can travel with out a nomad…liefde brengt mij tot een lang bezoek aan een Aziatisch land…romatisch ga ik oudere man de geliefde opzoeken op de enige manier die hij kent, back-packing.

Die kan ik heel goed gebruiken omdat ik volgend jaar naar Thailand, Maleisie en Indonesie ga voor rondreizen en vrijwilligerswerk. Dan is zo’n tas onmisbaar!!

:dag:Hallo,
Ik ben afgelopen mei noodgedwongen alleen naar vietnam gereist,mijn partnerwas vorig jaar juli overleden,we hadden alleen koffers ,had een rugzak geleend van mijn schoonzus ,daar aangekomen was er een haak kapot gegaan mijn toilettas verloren (denk door het gooien van de rugzakken op het vliegveld )maar goed een nieuwe rugzak is van harte welkom gezien ik de hele wereld wil rondreizen helaas zonder mijn maatje.
Groetjes Gerda:wereld:

Nadat in mijn vorige reis mijn Backpack gescheurd was heb ik nu wel een goeie tas nodig! NOMAD lijkt me een prima keus voor mijn trip van 2 maanden naar India zodat ik mijn spulletjes goed mee kan nemen.

Goh, nu nog een originele reden vermelden tussen al deze haha…lol2
Ik kan wel gaan vertellen dat ik op 20 september 2010 naar India vertrek voor een mooie tocht en dat ik nog geen backpack heb maaarrrr…dat doet bijna iedereen al :wink:

Onlangs alle patches van alle landen waar ik geweest ben en waar ik dit jaar heen ga besteld voor op de backpack die ik nog moet kopen :RUSSIA: :USA: :belgium: :england: :uk: :india: :CHINA: :GERMANY: (en dan mis ik er nog wat)…en wat zullen ze mooi staan op deze backpack van Nomad!! :smiley:

Is dit geen goede reden?? Ga ik deze

http://images.nomad.info/detail_bfccf7f1390520327d63d1c1a595447e.jpg

nu winnen? :stuck_out_tongue:

Een ding is zeker…dit berichtje valt wel op hihi :biggrin:

Awel,

ik zou die heel graag willen winnen omdat die mij echt van pas gaat komen.:cheer:
Ik heb van mijn vrouw een wandeltocht gekregen in Slowakije, en heb helemaal geen rugzak om mee te nemen. En in september vertrek ik al.
Dus laat maar komen.>>>

Staf

Ik ga volgend jaar een half jaartje backpacken in Azie en Australie. En aangezien ik als arme student al mijn geld in de reis zal gaan steken zou deze backpack een heel mooi geschenk zijn!

Mijn ouders gingen vroeger met ons in de vakanties naar Drenthe of Overijssel. Dat vonden ze ver genoeg met drie kinderen. De stages tijdens mijn studie liep ik in eigen land in plaats van op de Antillen of in Afrika. Stagelopen op zich leek me al spannend genoeg. En vakanties in het buitenland zaten er in mijn studententijd ook niet in. Want geen geld. Toen ik eenmaal werkte, begon ik voorzichtig met stedentripjes en af en toe een vakantie in Europa. Om mijn vliegangst te overwinnen en om érgens te beginnen.

Maar nu, een aantal jaren later, is er niets meer wat me tegenhoudt. Ik wil reizen, reizen, reizen! Andere culturen leren kennen, genieten van landschappen die ik niet ken, mensen ontmoeten. Ik ben er klaar voor. Ik ga ein-de-lijk de wereld ontdekken!
Nu alleen nog een goede backpack :smile:

Groeten, Geeske

Om al die cadeaus mee terug te kunnen nemen kan ik wel zo’n mooie makkelijk te vergroten tas gebruiken! Een paar voor het thuisfront en veel voor mijzelf … :slight_smile: Vorig jaar in Vietnam zoveel zelfgemaakte kleding aan mijzelf voorbij moeten laten gaan, dit gebeurt mij dit jaar niet weer in Nieuw Zeeland en daarna op al die andere mooie bestemmigen …