We hebben net een paar weken geleden gehoord dat onze zoon v.a. 1 november gaat backpacken! De bedoeling is in ieder geval één jaar maar als het bevalt, wat ik wel denk, twee jaar!!! Schrik, slik…maar TOF Hij is nu met de voorbereidingen aan de gang en heeft nu nog even andere dingen aan zijn hoofd dan een backpack aanschaffen. Dus nu zou het zo super zijn als wij hem deze hele mooie backpack zouden kunnen geven! Dat zou echt heel gaaf zijn!!
I’m ready for Nomad-life. Jaar rondreizen is het plan, maar mijn huidige backpack van een eigen merk (Bever) is gewoon irritant. Alles wat deze Nomad-backpack wel heeft, heeft ie niet:
alleen van boven te openen (geen rits op bovenkant)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Deze backpack kan ik zeker heel goed gebruiken.
Ik ga in oktober in ieder geval naar Thailand en ben nu aan het kijken
om in plaats het vliegtuig te nemen over land te gaan reizen…
Omdat ik graag eind september deze rugzak wil meenemen op mijn rondreis in indonesie. Zou zeker niet misstaan op mijn rug zo’n perfekt passende backpack. Nomad is wat dat betreft toch baanbrekend in vormgeving en pasvorm.
Omdat ik graag eind september deze rugzak wil meenemen op mijn rondreis in indonesie. Zou zeker niet misstaan op mijn rug zo’n perfekt passende backpack. Nomad is wat dat betreft toch baanbrekend in vormgeving en pasvorm.
Omdat ik reeds in het bezit ben van de Nomad daypack 20L en deze mij supergoed bevalt! Daarbij komen de kleuren volgens mij perfect overeen met elkaar en zou het een supersetje zijn.
Momenteel reis ik met een een geleende backpack door Azie maar ik wil graag voor mijn volgende reis naar Australie een eigen backpack aanschaffen. Aangezien ik nu ook aan het reizen ben en er meer geld uitgaat als binnenkomt, is het besparen op de aankoop van mijn nieuwe backpack natuurlijk super
Mijn vriend en ik gaan voor het eerst samen een reis maken naar Zuid-Afrika. Hij is op zich al ballast genoeg, ik kan daarom wel een goede steun op mijn rug gebruiken:wink:
Mijn vriend en ik gaan volgend jaar september op wereldreis voor 7 maanden, hard sparen en al 1 backpack kunnen kopen van marktplaats en de volgende hopelijk krijgen van wereldwijzer en Nomad
Oef, wat een boel voordelen heeft de Nomad Journey 65 ten opzichte van mijn huidige backpack…
Mijn huidige, oude backpack is 55 liter, dus die extra liters komen zeker van pas nu ik plannen heb om voor langere tijd te gaan reizen!
Een losse dagrugzak met hoofd- en voorvak en de draagbanden zijn goed weggewerkt in het achtervak de dagrugzak. Handig voor mijn Lonely Planets/Bradt guides, water, fototoestel en andere benodigdheden! En erg handig dat mijn dagrugzak niet voorop mijn buik hoeft! Dat vind ik altijd zo’n gedoe…
Wat mij heel handig lijkt is dat het een frontloader is (en ook nog via de bovenkant in de backpack kan komen). Nu moet ik alles uit de bovenkant halen en dat is niet altijd even handig als net die ene broek onderin zit…die rits aan de voorkant lijkt me helemaal super!
Geintegreerde regenhoes/transporthoes! Superhandig! Ook kan je die volgens mij heel makkelijk afsluiten (met kissingsliders en een slot)! Echt een must tijdens regenseizoen in Azie, maar ook handig voor tijdens de vluchten en het reizen met allerlei andere vervoersmiddelen!
En ook erg goed: je kan de rugtas aanpassen aan hoe lang je rug is en dat is bij mij altijd nodig (ben vrij lang en backpacks zitten vaak niet prettig op mijn rug). Ook zit er een soort ventilatieruimte in de rugkant, wat in Azie zeker zal helpen bij het (minder) zweten!
Na het onderzoeken van de mogelijkheden en bekijken van de Nomad Journey 65 ben ik helemaal enthousiast geraakt! Hij zou zeker goed van pas komen tijdens mijn komende langere geplande trip naar Azie!
Tja, deze rugzak is dus precíes wat ik nodig heb voor mijn week overleven in de (koude) wildernis van noord-zweden, waarbij ik alles voor 1 week mee moet sjouwen, aangezien we geen gebruik zullen gaan maken van hostels, blokhutten of wat dan ook voor de overnachtingen in de natuur, maar voor de volle 100% op onszelf aangewezen zullen zijn!
Na enkele jaren gebonden aan één plek te zijn door ziekte, ben ik weer klaar om wereld in te gaan! Looking forward to meeting all new people! Just need a bag to go with
Jullie zouden mij dolgelukkig maken met deze backpack. Mijn (dan) man en ik gaan rondtrekken in Indonesië, en het is onmogelijk om al mijn spullen in mijn oude backpack te stoppen.
Met deze backpack zou ik meer spulletjes kunnen meenemen voor een geslaagde huwelijksreis.
Hoi, wij gaan van 24 september tot 17 oktober een tocht doorheen Peru maken met als hoogtepunt zeker de 4 daagse incatrail, en daarvoor heb je zeker een degelijke Nomad backpack nodig !
Het zou een geweldige luxe zijn te kunnen stappen met deze backpack, en surfend op het net kwam ik er achter dat dit garant is voor nog vele tochten waar wij nu al over aan het dagdromen zijn.
Dus hoop ik om de winnaar te kunnen zijn en nadien wat leuke foto’s van mijzelf met de backpack hier te kunnen posten !!
Ook ik wil 'm graag natuurlijk!
Wij gaan februari 2011 trekken door Chili en Argentinie daarna uitrusten op Paaseiland. Daar wij niet eerder zo’n reis hebben gemaakt zullen nog vele atributen aangekocht moeten worden waaronder een een Back pack!
Dus komt als geroepen!
Please pick me! Pick me! Ik ben verliefd op mooie buitensportkleding en spullen. Helaas vind ik zoveel sporten leuk dat ik geld tekort kom om voor alles de volledige outfit te kopen. Snowboarden, golfsurfen, mountainbiken, trekken, tennis. Voor mijn vakantie naar argentinie heb ik nog een rugzak nodig. Voor nu zit er niets anders op dan deze te lenen, maar ik wil hem zo graag zelf hebben. Please trek mij als winnaar en mijn nieuwe liefde Nomad gaat altijd met me mee. (snowboardtrektocht door noorwegen, nieuw zeeland, er staat nog zo veel op mijn lijstje)
…omdat ik al jáaaaaaaaren een nomaden leven leid (familie kan dit bevestigen haha). Al sinds de middelbare school (lang lang geleden) sleep ik mijn spullen van hot naar her (stapweekendjes, logeerpartijtjes, vakanties) en dit ben ik blijven doen tijdens mijn studententijd, welke er nu bijna op zit…
… omdat ik deze tas, die ik sinds de middelbare school gebruik, een welverdiend pensioen gun. Twaalf jaar is niet niks… Ik ben dan ook heel zuinig geweest op m’n oude vertrouwde rugzakkie…
… omdat ik als bijna-student-af eerst de IB-groep blij moet maken en daarna pas mijzelf
… omdat ik de Nomad-rugzak een warme, wisselvallige, maar kleurrijke toekomst kan bieden
Klinkt als een goede backpack!
Ik ga een half jaar studeren in Italië en als ik daar klaar ben wil ik nog een tijdje gaan backpacken daar! Dan is het vakantie en heb ik alle tijd!
Omdat het half jaar studeren al veel zal kosten zou dit erg mooi meegenomen zijn!!
Geweldig! Kan al niet meer wachten op die tijd daar!
ik wil er ook zo eentje:cheer:hihi…
ga begin volgend jaar voor zes maanden rondtrekken door azie…
maar heb nog geen zugzak en het is mijn eerste lange reis, heb dus zeker een stevige rugzak nodig:storm::zon02:…maar alez… ga mij er zowieso zo een goeie halen als ik die niet win:smile:…
G’day,
Ik ga vanaf november als een Nomad op een backpack journey naar Australie en Nieuw Zeeland.
En ik wil mijn whirlpool meenemen en aangezien deze Nomad backpack Journey 65 mij waterdicht lijkt, komt deze Nomad backpack Journey 65 t.w.v. sléchts 169 euro erg van pas…