We geven de Nomad backpack Journey 65 weg t.w.v. 169 euro

Ik heb deze rugzak nodig omdat ik voor mijn eerste backpack-avontuur die van een vriendin geleend heb. Aangezien ik het helemaal geweldig vond, wil ik zeker vaker gaan en om dan niet elke keer bij mijn vriendin te hoeven aankloppen, zou ik er heel graag zelf eentje hebben!:dag:

:wereld:Ik heb eindelijk alles geregeld voor mijn eerste wereldreis maar heb alleen geen backpackrugtas ik heb voor mijn reis al veel moeten lenen van vrienden en familie ( arme student) en aangezien deze rugtassen niet bepaald goedkoop zijn komt deze actie mooi van pas het lijkt me niks om met mijn trolley door de jungle te gaan reizen

Moet je een goede reden hebben om deze backpack te winnen? Ik wil hem gewoon!

Kan ik eindelijk eens als een grote jongen op stap gaan !

Ik zou de rugzak graag winnen omdat ik zo de lasten beter kan verdelen.
IK de verantwoordelijkheid die weegt al zwaar en dus de kleine rugzak en de rest de grote rugzak. Zo komt het met de verdeling toch een beetje goedlol2

Ik ga in samen met enkele vriendinnen met een interrail-pass door Europa reizen, waarbij ik zo’n backpack dus echt wel kan gebruiken!

nog 3 maandjes en dan gaat het beginnen, heb nu vele landen mogen zien en velen mooie herrineringen mogen overhouden.
Maar nu gaan we de kou in! klimmen in de bergen snowwalken en nog vele andere spannende avonturen!
En dit mag ik gelukkig nog meemaken de bedoeling is dat we ons 7 maanden in de kou gaan vertoeven!
En ben ervan overtuigd dat deze backpackie mij overal bij gaat helpen!
Thnx!

Omdat ik dan eindelijk eens niet meer in gevecht hoef met mijn vader of ik heel heel misschien zijn backpack mag lenen! Ik heb hem behoorlijk afgesleten en ik denk dat hij me eeuwig dankbaar is als ik mijn eigen backpack ga verslijten!! En ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat meer heel veel liefde en plezier doe! Mijn eigen backpack… het zou het allemaal nog iets completer maken!
Laura

Ik zou deze backpack graag willen winnen voor mijn vriend uit India.
Mijn vriend en ik houden heel erg van reizen, we hebben elkaar in Afrika ontmoet, hebben samen half India doorgereisd en afgelopen voorjaar was hij in Nederland, waar hij graag een backpack van goede kwaliteit wilde kopen, omdat deze in India nauwelijks beschikbaar zijn.

Helaas waren de backpacks allemaal boven budget voor een indiase portomonee en omdat we in de toekomst nog een hoop (low budget) reizen willen maken zou deze backpack heel goed van pas komen…! >>>

Zeer mooie backpack!
Ik ga samen met mijn vriendin voor 5,5 maand naar Australië en Nieuw zeeland. Aangezien we twee studenten zijn die lowbudget gaan reizen is het winnen van een Backpack natuurlijk helemaal geweldig. We gaan 19 september dus het zou super zijn om nog net voor vertrek die backpack te winnen. Want reizen is pas echt reizen als je gaat backpacken!!!

't ja, wat kan ik hieraan nog toevoegen. Maakt misschien nog indruk als ik zeg dat de rugzak ideaal is om een bedevaart naar Compostela te maken…om eerlijk te zijn … is een prachtige rugzak die ik hopelijk win.

Waarom ik die backpack nodig heb ? Om te reizen natuurlijk !
Na paar jaar rondtrekken (Australie, Nieuw Zeeland, en nu al maanden Mexico) kom ik eind september voor paar weken terug naar huis om dan terug te vertrekken naar Centraal-Amerika (voor zestal maanden) en hopelijk volgt dan Zuid-Amerika. Aangezien mijn rugzak zijn beste tijd wel heeft gehad kan ik een nieuwe goed gebruiken - vooral als het om dit topmodel gaat. Dus bij deze dank (bij voorbaat) voor mijn nieuwe reisgezel.
Vriendelijke groet, piet

Zeker in deze dure tijden, moet ik steeds vaker in mmijn lage uitgaven snijden, maar win ik zo gave Nomad Backpack voor mijn reis naar New Zealand in de vorm van een cadeau, dan scheelt dat 0 eurocentjes voor mijn o zo lage banksaldo.

Mijn figuurlijke rugzak is geleegd, na jaren innerlijke strijd ben ik nieuwe vele nieuwe wegen ingeslagen.
Moeilijke keuzes maar nodig om mijzelf compleet te hervinden en de essentie van ‘gelukkig zijn’ te kunnen voelen.
De rest van mijn leven wil vullen met dingen die voor mij belangrijk zijn, die mij positief stemmen en prikkelen!

Na het overwinnen van angsten ben ik er nu helemaal klaar voor … ik ben al op survival geweest, helemaal stoer en nu wil ik de uitdaging aan gaan om te reizen door Laos en Vietnam.

Hoe blij zou ik zijn met deze rugzak, geen figuurlijke rugzak meer legen, maar een echte rugzak vullen … met nieuwe, positieve ervaringen,
een rugzak die met me meegaat op reis en de reis in mijzelf…

hmm leuke rugzak. Zal van pas komen mocht ik hem winnen. We vertrekken zondag 24/10 richting Bangkok om van daaruit te starten voor een 3weekse rondreis in het land van de glimlach.

In december is de tijd gekomen,
waar mijn tunesische vriend en ik al heel lang van dromen.
Elkaar weer zien na een half jaar,
eindelijk zijn we dan weer bij elkaar.
samen reizen door afrika is het plan,
nu nog een rugzak waar alles in kan.

Ik ben sterk en klein,
de pasvorm van deze rugzak lijkt me zeer fijn.
Deze zal goed aansluiten op mijn rug,
en iets eruit halen kan heel vlug.
Een tas zoals deze voor mijn grote reis,
is voor mij op dit moment de mooiste prijs.

vele groeten en een dikke kus
hopelijk kom ik als winnares uit de bus…

Aangezien ik 65+ ben,past de backpack Journey 65 uitstekend bij mijn reis naar Socotra.

http://media.wereldwijzer.nl/vast01/ww.0082.jpg

Je kunt meedoen t/m 31 augustus 2010. Wereldwijzer neemt contact op met de winnaar voor verzendgegevens.
[/QUOTE]

Ik zou de tas graag willen winnen omdat dit mijn eerste reis wordt buiten europa. Ik ben nog niet in het bezit ben van een goede, functionele, fleurige backpackers tas. Dus ik hoop dat ik hem ga winnen. Dan weet ik zeker dat mijn reis naar Thailand goed gaat komen.

Groetjes
Simone

in januari 2011 maken wij een reis naar Costa Rica zo’n Backpack zou een fijne reisgezel zijn