We geven de Nomad backpack Journey 65 weg t.w.v. 169 euro

:wereld:

Na drie jaar plannen en sparen is het in februari 2011 eindelijk zover: naar Laos, rondtrekken natuurlijk. Heeft zolang geduurd want iedereen heeft weleens pech, en ook nog de recessie, dus zonder werk geen verre reis (ook geen korte overigens) . Sparen was dus nogal moeilijk, maar nu part-time werk en zuinig aan. Dus een mooi backpack komt goed uit, dat betkent dat we iets langer kunnen blijven…

Goedendag
Graag zou ik de backpack als cadeau krijgen voor mijn 60e verjaardag. Wij gaan nl. 26 oktober voor 3 maanden de wereld rond :wereld:, eindelijk kan ik mijn atvdagen opmaken. Wij reizen wel af en toe met een auto, maar ook met een groep, soms met de benen wagen. Het lijkt ons dus handiger om met een rugzak te reizen en zeker de dagrukzak is weer handiger voor de wandelingen.
Met vriendelijke groeten Rino Waaijer :dag:

Super, wat zal die goed van pas komen.
Eind september vertrek ik voor een half jaar naar Thailand, Ao Luk om daar vrijwilligers werk te doen.
Deze mooie backpack ontbreekt nog…

Backpack is een mooi woord voor rugzak, dit is echter niet zomaar een rugzak. Hopelijk krijg ik de kans om met deze zak van nomad op mijn rug de wereld te gaan verkennen. En samen alle seizoenen en klimaten te temperen met als start een spannende backpackreis door Thailand over enkele maanden.

het lijkt me top om deze rugtas te winnen, ik heb zelf namelijk een hele kleine, maar dit keer ga ik rondtrekken in Canada om daar tevens te surfen en te snowboarden en naar het wereldkampioenschap schaatsen te kijken in Calgary waar mijn vader aan mee doet. Om al mijn surf en snowboardgear mee te nemen kan ik wel een grote backpack gebruiken!
gr rosaflora

Om mijn kleine neefje in te stoppen, natuurlijk, zodat zijn moeder dat joch voor een aantal weken kwijt is en zodat ik iemand op reis heb die al onze spullen kan dragen!

Tijdens mijn verblijf in Afrika heb ik mijn Nomad backpack achter gelaten bij een locale arts die deze héél goed kon gebruiken! Erg leuk dat mijn backpack nu zo goed gebruikt wordt :slight_smile:
Maar het zou natuurlijk ook erg fijn zijn om er weer één terug te krijgen! Zal deze Nomad net zo fijn zijn als mijn vorige?!

Groetjes Marij

Ik wil die rugzak wel winnen omdat manlief en ik volgend jaar verhuizen naar de jungle van Suriname en we ons hier met weinig moeten zien te redden. Een backpack waarin alle belangrijke en waardevolle spulletjes handig bij de hand zijn zou werkelijk een uitkomst bieden.

In november gaan wij 3 maanden op reis met ons zoontje van 2 jaar oud. We hebben uitgerekend dat we 23 plastic boodschappentassen nodig hebben om alles mee te krijgen. Ik kan je zeggen… dat loopt verrekte lastig! Dus die backpack kunnen we heel goed gebruiken.
Uiteraard vertellen we iedereen over de hele wereld wat een fantastische rugzak het is :wink:

Liefs
Vanessa

Omdat ik dan misschien toch het backpackavontuur aandurf en de wijde wereld in trek… >>>

Mijn vriendin heeft de relatie verbroken en ik denk dat ik haar wel terug krijg als ik deze mooie backpack rugzak van Nomad win en haar uitnodig om met mij te gaan backpacken.

Ik zou erg graag de NOMAD rugzak willen winne, aangezien we bijna op vakantie gaan naar Canada en deze rugzak daar erg gemaakelijk voor zou zijn! Nu moeten we steeds lenen van iemand…

Omdat mijn man mijn oude vertrouwde rugzak weggegooid heeft!! Ik had hem al sinds m’n 19e(ben nu bijna 45…)misschien was hij wel uit de tijd maar: weggooien!!!:mad:

Die prijs komt goed van pas omdat ik zo hoffelijk ben…
Mijn nieuwe slanke vriendin, die ik tijdens mijn grote reis in het verre Oosten zeker hoop te gaan ontmoeten, hoeft dan niet eens te lopen als ze met mij mee wil gaan reizen. Laat ze maar (stiekem) in deze rugzak kruipen :slight_smile:

Binnenkort op interrail, daar zou deze heavy quailty rugzak erg goed van pas komen!

Onze zoon gaat voor het eerst op 18 jarige leeftijd op vakantie met vrienden na al die jaren met ons op vakantie zijn geweest.
Zou een mooi kado zijn als aandenken mee te nemen.:vak01:

Wat kan ik nog meer schrijven als de bekende, eerder genoemde; geldgebrek, handig, verre reis en lang onderweg?

Namelijk; dat mijn vriend niet ook al MIJN spullen in zijn backpack hoeft te proppen en dus ermee rond moet sjouwen voor 4 maanden;)… (arme jongen)
en omdat ik anders een hele goedkope versie koop bij Paddys Market in Sydney, zou toch jammer zijn als Nomad die kans laat schieten…:vak01:

groetjes,
Lieve

www.lievesteef.blogspot.com
zie ook het Wereldwijzer Interview over onze reis

Zoooo dat zou even handig zijn!
Na het uitloten voor mijn studie geneeskunde heb ik besloten dit jaar de reiziger in mij los te laten! familie in australie, vrijwilligerswerk in Azie! Deze combie strart voor mij in het najaar! een goede rugzak is natuurlijk een must, en als aankomend dokter die overal en nergens wil gaan werken tot ze haar plekje op de wereld heeft gevonden gaat hij goed van pas komen!
Groetjes!

Aangezien ik in december voor 4 maanden richting Argentinie, Bolivia en Peru trek, zou een goede backpack wel iets praktischer zijn dan mijn huidig zwemzakje…
Aan alle andere lezers (en ook aan mezelf), alvast succes !
Grtzz, Kenneth