We geven de Nomad backpack Journey 65 weg t.w.v. 169 euro

Ik ga in oktober mijn eerste backpack reis maken. Heb mijn centen bij elkaar geschraapt voor een ticket en ga erg low budget reizen. Een gewonnen tas zou ervoor zorgen dat ik meer geld te besteden heb in Thailand :wink:

Mijn vriendin en ik gaan naar Australie en Nieuw Zeeland vanaf december. Mijn backpack is helemaal versleten en om mijn vriendin de hele reis alle bagage te laten dragen, vind ik wel leuk, maar niet helemaal eerlijk. Dus daarvoor is mijn vriendin degene die verdient, dat ik die nieuwe super backpack win.

26 jaar jaar geleden kocht ik mijn eerste Nomad backpack. Hij heeft me naar al de continenten gebracht en heeft mij zovaak geholpen om problemen te overwinnen, ik ben er hoog in de Hymalaya mee geweest en diep in de Afrikaanse regenwouden, de Sahara maar ook een weekeindje in de Ardennen, op een rits na is er nooit iets aan kapot gegaan!, helaas is hij tijdens mijn laatste trip verdwenen en treur ik nog dagelijks om hem, het krijgen van een nieuwe echte Nomad zal mij helpen het verdriet te vergeten en me laten dansen van vreugde!
roger

Heb het geprobeerd, maar het was moeilijk om alle benodigdheden voor een half jaar in Zuid Amerika in mijn oude schooltasje proppen.

Het is net als met “de ware”: …je ziet 'm, … hu…je verrekt je nek nog eens flink en beseft:… wouww…dat is 'm! Alle anderen verbleken…

Hij past bij mij, ik heb direct een blindelings vertrouwen in 'm. Vertrouw hem al mijn persoonlijke spulletjes toe…
Ik droom van 'm en in die dromen volgt hij mij naar elke uithoek van de wereld. Ik zie andere mensen naar 'm loeren (op de bagageband) en… zelfs m’n ouders zijn weg van hem.
Ik ben trots op 'm en weet…dat wordt lastig verder leven (reizen) zonder hem…
Ik wil 'm…
en…ik denk stiekem dat hij mij ook heel graag wil.

In '95 mijn eerste backpack gekocht om naar Australie te gaan, mijn eerste echte grote reis. Destijds besmet met het reisvirus en inmiddels is die backpack op vele plaatsen/continenten geweest. maar na 15 jaar is hij wat “reismoe”, versleten en verdiend wat rust. Nu heb ik volgend jaar een reis geboekt naar India en Nepal, tja helaas gaat hij dat niet meer meemaken. Een nieuwe "reismaat"zou dus erg welkom zijn. kan hij gelijk wennen aan de drukte en chaos van Delhi en de rust van het Himalaya-gebergte.:wereld:

groetjes Dix

Ik trek binnenkort naar de filipijnen en mijn kinderen kunnen zelf hun backpack niet missen!
geert

Wij lopen regelmatig met een ‘eenvoudige’ rugzak en zweten ons dan het ‘jeweetwel’. Onze rug is dan meer een waterval dan lekker droog. Daarnaast hangen de riemen altijd aan je schouders te trekken, dus we hebben al veel dubbeltjes gevonden, maar nog niet genoeg voor een goede nieuwe rugzak!
Regen en wind heeft natuurlijk ook altijd vrij spel, en een goed opbergvak dat water tegenhoudt zou voor een compacte camera een uitkomst bieden!

Al met al genoeg te wensen voor een nieuwe backpack dus JA GRAAG!:cheer:

Ik zal me even voorstellen.
Ik ben de vriend van Annelijn (Jelle) en wij vertrekken samen in Januari voor enkele maanden naar Midden-Amerika.
Ikzelf heb al een backpack, maar wil op deze manier voor mijn vriendin graag die backpack winnen.
Vaak ben ik nogal ‘Lucky’ met spelletjes en dergelijke, dus hoop dat mijn ‘geluk’ me niet in de steek voor mijn vriendin!! :kus:

Het is gewoon een onwijs handige rugzak en wil hem graag gaan gebruiken.
Geen slaapzak, dan maar een rugzak. Ook fijn!

Nooit een backpack gehad, dus winnen zou leuk zijn…
Dan kan ik m meenemen naar Nieuw-Zeeland.

Wwam.

Ik ga volgend jaar backpacken in australie met een goede vriend van mij, daarbij komt deze backpack ontzettend van pas!!! want in de rugzak die ik nu heb passen nog geen 3 handdoeken!

gr

Ik wil voor een jaar vrijwilligers werk doen in Kenia. Voor één jaar aan kleding past niet in 1 backpack dus kan ik mijn oude als frontpack gebruiken en de nieuwe als backpack. Sta ik nog stabieler ook

Heb altijd al een degelijke/stylische backpack willen hebben. Dat dit nu op mijn pad komt net voordat ik door Zuid Afrika ga reizen lijkt me toch typerend voor een Nomad, nietwaar?

!!WAUW!!

Februari 2011 ga ik een reis maken naar Costa Rica en dan zou een backpack erg van pas komen.
Helaas is de reis behoorlijk duur en heb je veel zakgeld nodig dus een mooie dure backpack als deze zit er helaas niet meer in :mad:!

Maar wie weet brengt het klavertje vier geluk en win ik deze prachtige, super, absurd mooie en handige backback wel :confused::wink:

Veel succes allemaal, hoe dan ook, de persoon die de backpack wint zal er heel blij mee zijn

Toedeloe

Hoi hoi, zo das een mooi ding zeg. Zou fijn zijn als mijn Keniaanse vriend deze mee kan nemen als hij op tournee gaat met de acrobatengroep. Ik zou de Nomad dus aan hem geven.

groetjes Marie-Therese

Zo’n huis op mijn rug, daar kan ik de wereld wel mee over!

Omdat geen aanbiedingen meer kan vinden, maar toch echt die backpackerstas nodig heb en het liefst geen nieuwe wil halen, omdat ik dat geld liever bespaar en dat geld dan liever in het weeshuis(waar ik ga werken) steek.

Omdat ik mijn baan, huis en vriend heb opgezegd in ruil voor mijn reis helemaal alleen naar Australie. Deze rugtas zou mijn enige buddy zijn…

Ik ga voor het eerst backpacken in Thailand in Oktober en ik heb nog geen rugzak. Dus deze is natuurlijk erg gewenst!!!