We geven de Nomad backpack Journey 65 weg t.w.v. 169 euro

Ik ben bezig een grote outdoor website op te zetten. En maak zelf veel trips samen met vele anderen. Als dit een goede rugzak is zou ik deze graag proberen waardoor ik hem ook kan aanraden aan anderen en een review hiervoor op mijn website plaatsen.

ik word 50 jaar. september 2009 ben ik, samen met mijn echtgenoot, voor de eerste maal gaan backpackken in Ladack. ik heb toen de backpack geleend van mijn dochter. stel dat die eerte reis niet was meegevallen, daar stond ik dan mat zo’n rugzak.
maar…de reis en trekking is ons zodanig goed bevallen dat we volgend jaar gaan backpackken in Zambia.
Die Nomad backpack Journey zou mij dus heel erg goed van pas komenvoor Zambia en volgende trips

Hilde liefooghe

Een mooie nomad backpack om met **nomadische bedoeïenen **door de woestijn te trekken… in September, als ik weer naar mooi Sinai (Egypte) ga. Dat zou goed van pas komen!

Angie
www.feel-the-desert.com

Ik ga vrijwillig ontwikkelingswerk doen in cambodja op het platteland als verpleegkundige in een health care, heb me erg verkeken hoe duur het is en dat je niets vergoed krijg ondanks dat je hulp bied. Via de nonprofit organisatie www.cambodia-dutch.org
Als ik de backpack win, scheelt me dat ten eerste in de kosten waar ik weer wat leuks voor de bevolking voor kan kopen.
Groetjes, debbie damen

Ik zou hem heel graag willen hebben omdat ik in februari 2011 voor 1 jaar samen met mijn vriendin een wereldreis ga maken (6 maanden Afrika en 6 maanden Azie). Ik had deze tas al op internet zien staan en heb hem in de winkel gepast… Werkelijk waar een super fijne tas alleen kon ik hem niet kopen omdat dit een ‘showroom’ model was en ze hem niet op voorraad hadden :(!

Hoop dus via deze actie alsnog deze fijne tas te kunnen bemachtigen!

Groetjes,

Michael Emeis

omdat een koffer zo onhandig is om een jungletrip mee te maken…:o

Nou, ik heb mijn oude net weggegooid. Zou een hele vooruitgang zijn, deze ziet er wel heel stoer en vooral praktisch uit. Wacht niet te lang met de berichtgeving, ik ga binnenkort al weer op pad, Eric.

Ik ga in november 8 weken vrijwilligerswerk doen in Malawi. Ik woon dan 8 weken in een dorp en zal de inwoners zo veel mogelijk proberen te helpen met de dingen die zij nodig hebben om te kunnen groeien. Je kan hierbij denken aan voorlichting over HIV-AIDS, voorlichting over hygiëne, het verbeteren van de voedselvoorziening, het opzetten van sport en spel om kinderen en jongeren life skills te leren.
Voor het reizen daar naar toe zou ik goed gebruik kunnen maken van deze Nomad Backpack. Dit zal voor mij mijn eerste “echte” reis worden en heb hiervoor geen geschikte tas/koffer.

Rosanne

Straks als ik 18 ben ga ik een jaar backpacken in australië, ben er nu hard voor aan het werk om straks alles te betalen, als ik de rugzak win kan ik lekker een weekje vrij nemen:P
groeten justin

Hoi ik zou heeeeeel graag deze prachtige backpack winnen voor mijn voorgebnomen rondreis komend voorjaar door Costa Rica.
moonhuls@telfort.nl

Ik zie mensen reageren dat ze de **Nomad backpack Journey 65 **een betere vinden dan de backpack die ze op dit moment hebben… Maar ik heb nog helemaal GÉÉN backpack voor mijn 4 weekse Zuid-Afrika-reis in december :frowning:
Lijkt mij een hele goede reden om te winnen toch? :slight_smile:

Waarom ik de rugzak nodig heb?:wereld:

ik ga voor het eerst alleen(met hopelijk reisgenootje) echt op reis!
loop nu al te sparen om de reis naar Australie & Nieuw-Zeeland te kunnen betalen en ken helaas niemand in mn naasten omgeving waarvan ik zo’n rugzak kan lenen dus moet er sws een kopen:(!
dus wie weet is die nieuwe rugzak niet alleen voor die reis goed maar ook voor de toekomst!
>>>

groetjes!

Over 3 weken ga ik een rondreis maken door Maleisië en ben van plan veel te gaan shoppen! Aangezien de inhoud van de backpack 65 liter is, moet dit zeker goed komen!!

Mijn droom is om te gaan reizen zonder veel geld met als doel om andere mensen gelukkig te gaan maken. Daarvoor is het nodig dat mijn handen vrij zijn. Met deze backpack kan ik me vrij voortbewegen zodat ik me helemaal kan focussen op mijn doel, en dus mijn droom.

Ga over twee weken vertrekken voor een trektocht door Mexico. Op dit moment liggen de tassen en zakken over de zoldervloer verspreid. Allemaal oud, versleten of gewoon niet geschikt. De beste manier om zo’n tocht te maken is met een goede NOMAD rugzak en volgens mij is dit voor mij toch wel de ULTIEME oplossing voor mijn probleem. Geen gesjouw met verkeerde tassen. Wow, er is nog hoop!!!
Mary Kelder

Net besloten en geboekt om over twee maandjes naar en in Australïe en Nieuw-Zeeland te reizen! Snel besloten maar dus ook weinig tijd om alles te regelen en te winkelen! Vriend lief had nog wel een goede backpack, dus komt goed uit! Helaas bleek het tegendeel, er is idd een (soort van) backpack maar die kan elk moment uit elkaar vallen… Bij deze ‘help’ dit zou echt de perfecte mogelijkheid zijn om een lange (dure) zoektocht naar een goede rugzak te besparen (of om niet te hoeven reizen met een rugzak die het nog geen week uithoudt! :wink:

Ik zou hem wel heel erg graag willen winnen omdat ik nu alles doe met een felgele ‘Jiba’ koffer en wat ik ook probeer…deze past niet op mijn rug:confused:

Die mooie rugzak wil ik wel winnen om mee te nemen op reis. Dan kan ik me verder concentreren op wat ik wil zien en meemaken ipv nadenken over of mijn spullen wel droog en goed zitten in mijn backpack!

Eindelijk een leuke vent gevonden die ook van reizen houdt!!! Nu nog een leuke backpack voor hem erbij en deze vind ik wel erg sjiek! :smiley:

smkiek wow deze backpack is mooi,
:wereld: en mag mee op mijn rug de wereld rond

http://media.wereldwijzer.nl/vast01/ww.0082.jpg