We geven de Nomad backpack Journey 65 weg t.w.v. 169 euro

in november gaan we naar Nepal, wat zou die mooie Nomad backpack genieten van alle moois wat we daar gaan beleven, mijn huisje op de rug ! het zou geweldig zijn !!!

Leuk, een backpack is zeer welkom. In januari hopen wij, mijn man en ik, via Thailand naar Cambodja te reizen. Vorig jaar begaf mijn koffer het onderweg en kocht ik in Vietnam een backpack. Maar mijn man heeft nog een koffer en dat is niet zo handig in locale bussen enzo.
Ja, op je “ouwe dag” (55 jaar) kun je ook nog goed een backpack gebruiken.

http://media.wereldwijzer.nl/vast01/ww.0082.jpg

Je kunt meedoen t/m 31 augustus 2010. Wereldwijzer neemt contact op met de winnaar voor verzendgegevens.
[/QUOTE]

De backpack zou mij heel erg goed van pas komen, in de nabije toekomst wil ik namelijk samen met mijn dochter van 17 vrijwilligerswerk gaan doen in derdewereld landen. Travel light is dan toch het devies. En samen kunnen we dan onze spulletjes goed in deze geweldige backpack kwijt. Vandaar dat ik van mening ben dat wij hem het best kunnen gebruiken!!

Nou, weet je…ons wensenlijstje is nog erg lang; :wereld:

door de fjorden trekken in Noorwegen :norway:
over de alpen van hut naar hut in Oostenrijk :austria:
naar de pyramides in Mexico :mexico:
op safari in Afrika :SOUTHAFRIof
‘gewoon’ een weekje naar Duitsland :GERMANY:

**
En zie je me al gaan met m’n weekendtas met wieltjes…:unibrow:…handig he, dat ze tegenwoordig wieltjes eronder hebben…lol2
**
Je begrijpt t al zonder zo’n rugzak blijft dit wensenlijstje altijd een wens… :crybaby:… en met d**eze rugzak zouden mijn wensen weer een stukje dicherbij komen… >>>
**
**

Waarom deze backpack mij super-handig uit zal komen?

Na een maandje met een rolkoffer door Istanbul gehobbeld te hebben (rotsteentjes! rotheuvels!), besluit ik het drastisch aan te pakken.

Ik kwam thuis, zag het weer, ‘zag de bui al hangen’ en besloot een tussenjaar te nemen en minstens een half jaar naar een warme/zonnige plek te gaan. (Ik heb ieder jaar erg last van een winterdepressie en wil testen of dat minder is wanneer ik niet in de duisternis zit.)

Dus, mijn collegegeld gaat dit jaar in een ticket naar Sydney zitten! Ik hoop een uitgever te vinden die interesse heeft in een reisgids over Sydney (sommige uitgevers zijn nog vrij Europa-georiënteerd), lijkt mij een goed doel om zoiets te gaan schrijven!

In plaats van rustig thuiskomen en gewoon te ‘aarden’, heb ik ineens direct veel grotere plannen dus. Ik snap niet zo goed waar ze vandaan komen, maar het voelt heel krachtig om mijn leven zo in handen te nemen en gewoon eens mijn gevoel te volgen. Het verrast mij ook echt hoe goed dit idee bij mijn omgeving aankomt. ‘Je hebt je in Nederland nooit echt thuis gevoeld, misschien moet je inderdaad maar eens op zoek naar waar je dat gevoel wel/meer hebt’.

Tijd om alles een beetje op een rijtje te krijgen, informatie in te winnen, kort te sluiten wat ik écht wil en dan de sprong maar weer nemen. Istanbul is een fantastische stap geweest, die mij echt heeft laten zien dat er meer in het leven is dan studeren alleen. Natuurlijk geniet ik daar ook van, maar soms vergeet ik (een beetje-boel) om te leven. Om creatief bezig te zijn, met de dag te leven, te genieten van alle kleine en grote dingen, dat ik een sociaal wezen ben… :wink:

Zelf zet ik stap een, misschien geven jullie mij stap twee?

Waarom ik deze backpack zou moeten winnen?
Heel simpel: ik heb er geen en ik ga in januari backpacken in Kenia/Tanzania…

Begin volgend jaar vertrek ik naar Ghana om mijn opgedane kennis in Nederland te delen met de lokale bevolking… Op die manier zullen de gehandicapte kinderen van Tamale (en omgeving) ook weer een stukje toekomst krijgen.
Een rugzak waarin ik mijn kennis en kleren kan stoppen mag natuurlijk niet ontbreken :wink:

wij houden van wereld reizen maken zoals new zeeland, zuid afrika, india, cuba en ga zo maar door.
helaas zit dit er van het jaar niet in omdat we net een huis hebben gekocht en ons andere huis nog te koop staat. hierdoor hebben we dus financieel weinig ruimte.
daarom zijn we een reis door europa aan het plannen met de trein.
mijn vrouw heeft een goede backpack maar de mijne heeft al veel schade opgelopen op onze reizen.
daarom zou een nieuwe backpack geweldig goed uit komen, maakt het toch weer draagelijker dat een verre reis er niet in zit,

groetjes

Geweldige backpack voor de bergtochten, camera, eten, drinken enz. erin en gaan.

Gr. Mario.

Exact deze prachtige backpack heb ik cadeau gegeven aan mijn, nu ex, vriend…
Hij is er meteen mee op vakantie gegaan met zijn nieuwe vriendin!
Beetje beter zou ik me voelen om deze backpack ‘terug’ te krijgen en er lekker zelf mee op vakantie te gaan!!

Ik ga volgend jaar de oude Maya-steden in Guatamala bezoeken en dan komt een back-pack heel goed van pas. Ik heb er nog geen gekocht, dus het zou voor mij ideaal zijn als ik er 1 kan winnen.

Ik mijn vorige rugzak in Indonesië :INDONESIA achtergelaten :vak01: en wil hem graag nog eens opzoeken :kus: om te kijken hoe het met hem gaat. >>> Daarvoor heb ik natuurlijk wel een nieuwe rugzak nodig…:wereld:

Ik ga mijn ega vewrasen met een mooie romantische reis naar de culturenstad vol liefde en romantiek nl Paris. Daar kun je alle culturen tegenkomen als je goed zoekt een kwalitietsbackpack is een must als je gaat treinen en reizen. Dus riezen i.p.v. razen genieten van cultuur in europa.

Ik zou de backpack heel graag willen winnen, vooral omdat hij zo lekker groot is. Op mijn vorige reis had ik een backpack die veel te klein was, dus toen liep ik alsnog te zeulen met extra tassen. Ik zou dolblij zijn met deze!

Mijn backpack is wel aan welverdiend pensioen toe. Na 33 jaar is ie HELEMAAL óp. En een zó variabele backpack zal een verademing zijn. Niet te veel meenemen, zelfs niet te veel tas. Dan kan ik écht light reizen.

Aalvast hartelijk dank voor deze mooie backpack

Trouwens, na onze reis in januari 2011 ook goed uit te lenen aan onze kinderen.

Binnenkort ga ik voor 3 weken naar Argentinië, om flink wat souvernirs/ cadeautjes mee terug te nemen, komt een grote (extra) backpack natuurlijk uitstekend van pas.:wereld:

Ach, wat moet er nog meer voor origineels verzonnen worden om een gratis backpack te bemachtigen?

Het lijkt me heerlijk om eens een ‘echte’ backpack te hebben ipv het afgedragen ‘nep’ exemplaar dat ik ooit in Thailand heb gekocht. Maar goed… tot nu toe vond ik het altijd een hoop geld en heb ik de aankoop uitgesteld…Wie weet… ga ik dit jaar naar Indonesië met een ‘echte’ Nomad, dat zou wat zijn! Wow! :slight_smile: