We geven de Nomad backpack Journey 65 weg t.w.v. 169 euro

Mijn backpack is een echte neppert, maar misschien voor mijn man een ECHTE?

Ik zie hem al rondstappen: 1.98 m. lang met een rugzak die past!

ZO veel reactie al.
Ik vraag me af hoe ik een kans maak op die backpak.

De reden dat ik hem zou willen winnen is omdat ik volgend jaar naar australie ga. En dan heb ik wel een ideale rugzak nodig. En dit is hem gewoon =) Het lijkt me zo vet om met die backpak daar te kunnen reizen. En voor in de toekomst zal die vaak gebruikt worden want ik heb nog zoveel reisplannen.

Groetjes Saskia

Er zij wel erg veel gegadigden voor 1 rugzak :slight_smile:

Sorry, het woord “backpack” is beter op zijn plaats.

Hoi,
Ik vetrek eind september op reis naar Java en Bali met de rugzak.
Nu is mijn rugzak wel dringend aan vervanging toe wegens versleten en te klein!
Deze super rugzak zou dan ook geweldig goed van pas komen!!
Uit dank zal ik jullie een paar mooie foto’s bezorgen van onze rondreis!!
Stuur maar op dus :-).

Groetjes,
Cherry Blossom Girl

Deze geweldige Nomad rugzak heb ik nodig voor onze klimvakanties.
De weg naar de wand is vaak smal, ver en lastig. Als je daar behangen als een pakezel met allerlei kleine tasjes en losse schoenen de berg probeert op te komen hang je geheid elke vijf meter aan een overhangende tak. En dat is niet de bedoeling, we willen klimmen! :cheer:

Misschien is deze backpack handig voor onze aanstaande Thailand-Cambodja-Thailand reis.
Nee, niet misschien; ik weet het wel zeker!

Over 3 maanden studeert onze dochter af. Begin volgend jaar gaat zij met haar vriendin een paar maanden op reis richting Azië. Omdat ze nu erg weinig tijd heeft vroeg ze mij alvast rond te kijken voor een geschikte backpack. Ik herinnerde me ineens de mail die ik ontvangen had over de weg te geven Nomad. Dit lijkt mij een heel geschikte backpack!! Ik hoop dat ik haar kan zeggen dat ik een geweldige backpack heb gevonden en dat ik haar deze dan gelijk kan overhandigen. Wat zal ze blij verrast zijn! Ze heeft hem verdiend na al het harde werk!
Marianne

Tja, bovenstaand persoon is deze backpack eigenlijk ook wel gegund. Maar,mijn man kan hem toch ook heel goed gebruiken. En…het geeft ons financieel meer lucht in Azie: voor het bedrag van deze backpack logeren wij onze 3 weekse reis in guesthouses…
Dus de backpack is hier (bij ons) ook zeer welkom.

Ik wil binnenkort voor het eerst een trektocht maken met mijn vriendje. Alles wat zijn eerste ervaring hiermee positiever kan maken grijp ik met beide handen aan. Zo ook deze kans op een nieuwe backpack!

Nog maar een post, want 13 is niet het getal waarmee je een backpack scoort :slight_smile:
Dus: ik houd me nog steeds van harte aanbevolen voor deze backpack!

Te gek! zo’n mooie rugzak. Maar ik heb al gezien, dat er mensen zijn, die hem veel meer nodig hebben dan ik, want ik gebruik ook nog een kleine koffer om mee te nemen eind september, dan ga ik nl. een poos naar Australië>>>.
Dus voor degene die hem wint…veelplezier en een fijne vakantie.

Echt een volmaakte backpack!

Mijn eigen ouwe beessie waarmee ik destijds aardig wat kilometers heb afgesjouwd en gelift slijt haar pensioen nu alweer enkele jaren boven op zolder als sjaal en mutsen-houder. Maar nu ik dit jaar zowaar weer langzaam toch nog uit een oneindig lijkend dal van ziekte begin te krabbelen, herinnerde ik me weer helemaal hoe ontzettend heerlijk het was om alles wat je nodig had in die ene rugzak op je rug te hebben, vrij om te gaan waarheen je wilde, wanneer je wilde.

En ik ben er klaar voor om een hele hoop overbodige troep uit mijn dichtgeslibte leven te verwijderen! Geen exotische reis, maar wel het Coastpath een behoorlijk stuk te gaan lopen, met niets dan het minimaal noodzakelijke. Ik en mijn lief zijn wel toe aan een lange tocht om alle stress achter ons te laten en weer een nieuwe horizon te kunnen zien! Want een gezond lichaam is nu eenmaal een grote hulp voor een gezonde geest!

En deze Nomad Journey kan alle balast die we niet meer in ons hart willen dragen volgens mij best wel aan! One step at a time, de enige manier van leven!

Echt een super prijs. Ik hou van avontuur en wat ben je zonder zo’n geweldige backpack

Volgende maand ga ik een aantal weken vrijwilligerswerk doen in Nepal. Ik kan wel een backpack lenen van een collega maar er gaat toch niks boven je eigen backpack…

Ik zou heel graag deze ultieme backpack willen winnen want dan zou ik ermee kunnen:

B.ergbeklimmen
A.fdalingen maken
C.ampings bezoeken
K.ookspullen in vervoeren
P.arken bezoeken
A.lpen bewandelen
C.ompact mijn spullen in vervoeren en natuurlijk…
K.AMPEREN!!!

Ik heb er nu al zin in!

Groetjes, Mischa :slight_smile:

Is de backpack nog niet vergeven?
Fijn, dan is er nog hoop voor ons.
Alvast hartelijk dank.

Mvg.Fiederelsje en Co.

omdat het mij de ideale rugzak lijkt. met een handige dagrugzak, die ik nu iedere keer extra meesleep. de front opener lijkt me ideaal zodat ik niet iedere keer mijn hele tas hoef uit te pakken. lijkt me geweldig voor mijn wandelvakanties.:wereld:

Ik ben net terug uit een lange reis in Thailand samen met mijn vriend en je raadt het misschien al, maar mijn backpack is gestolen!!! Wat een ellende! Alle mooie oude spullen die ik heb meegenomen vanuit Nederland (herinneringen als foto’s) en de nieuwe spullen die ik heb aangeschaft in het prachtige Thailand ben ik nu kwijt. We zijn erg reislustig en willen graag binnenkort weer op een lange reis, misschien naar Australie en Nieuw Zeeland, omdat we gaan trouwen (huwelijksreis), maar dan moet ik wel weer een nieuwe backpack hebben. Deze ziet er supervet uit! Ik ben overigens ook bijna jarig (3 oktober), dus krijg hem graag als verjaardagskadootje :wink: