We geven een Blue Beech 600 slaapzak t.w.v. 170 euro weg!

Gewoon omdat de Vaude-tent reeds uitgetest en goed bevonden is, mijn slaapzak van zijn pluimen laat en ik nog lang niet van plan ben om te stoppen met reizen.

1 like

Ik wil heeel graag de slaapzak winnen

omdat ik ten eerste geen slaapzak heb :mad:,
ik nog heel veel reizen :vak01:wil maken de komende jaren :wereld:
en omdat ik in augustus ga kamperen in Sziget in Budapest :zon02:
en natuurlijk graag over mijn gewonnen mooiste beste leukste lekkerste slaapzak wil opscheppen tegen iedereen!
:cheer:

gr Helen

mijn zoon allergisch is en een goede slaapzak nodig heeft voor zijn school/voetbal kamp

[SIZE=2]Het is alweer jaren geleden dat ik nog ging kamperen. Met een **Blue Beech 600 slaapzak **krijg ik dat oude gevoel misschien weer terug en trek ik weer de wijde wereld in.
[/SIZE]

Ik wil deze slaapzak graag winnen omdat ik eindelijk de reis van mijn leven ga maken!

Ik zou de slaapzak graag winnen omdat ik vroeger mijn eigen slaapzak had (ik was een beetje zwaarder en had dus nooit kou). Nu is vermagerd ben, kan ik wel een warme slaapzak gebruiken om volgend jaar te gaan kamperen in Noorwegen!

Job

Ik wil graag een Blue Beech 600:wub: slaapzak winnen omdat
ik een groene slaapzak heb met koffievlekken en een kapotte rits.
Wanneer mijn vrienden heerlijk slapen in hun warme comfortabele slaapzak
zit ik kou te lijden en hun lachen me in hun vuistje uit.
Met een Blue Beech 600 slaapzak zal ik voortaan overal héérlijk slapen!:slapen:

mijn oude slaapzak is helemaal op…niets mooier dan zo’n super mooie te mogen winnen

Omdat 't off all places ook koud is in Afrika!

1 like

Ik wil alles doen om zo milieuvriendelijk mogelijk te reizen. Juist in situaties waarin je in de directe natuur verkeert en ook van haar profiteert, dien je ook respectvol met haar om te gaan. Ik lift, fiets, couchsurf, ga naar ecocampings, maar een probleem blijft altijd het aanschaffen van materiaal. Met een studentenbudget kan ik me geen duur ecologisch verantwoord kampeergerei veroorloven. Dus zou ik heel blij zijn als ik deze slaapzak zou winnen!

Ik wil deze slaapzak winnen omdat die van mij helaas is aangevreten door de muizen op zolder. BAAL. en ik dit jaar met mijn zusje wil gaan rondreizen richting rusland mongolie,china,tibet en daar kan het heel koud zijn en dan is zo slaapzak ideaal!!! En aangezien wij beide arme studenten zijn dus weinig geld is dit al een goed begin. Een mooie reis voordat we vast zitten aan grote serieuse banen!

Omdat ik het in de afgelopen vakantie ontzettend koud heb gehad in m’n (jawel nieuw en dure slaapzak van 100 euro). Bovendien ben ik ook nog allergisch voor deze slaapzak. Dus doe me aub een nieuw anti-allergene slaapzak

Een slaapzak voor een slaapzak…:slapen:

Zo noemt ze mij althans, want ze zegt dat ik goed ben in niksdoen en liggen! :kus:

:NETHERLAN –> :thailand: –> :malaysia: –> :thailand: –> :INDONESIA –> :thailand: –> 21/07/2010 :crybaby: :NETHERLAN

Ik wil heel graag deze slaapzak winnen, omdat ik net afgestudeerd ben en bijgevolg low budget moet reizen (met de tent door Frankrijk) en een gratis slaapzak zou heeeeel handig zijn!

Ojee al die goede redenen… Maar ik heb ook goede reden: mijn laatste vakanties heb ik in mijn loodzware, katoenen, 15 jaar oude hema-slaapzak liggen rillen van de kou! Ik droom van een nieuwe, goede slaapzak. Tot nu toe is het bij dromen en rillen gebleven omdat zo’n slaapzak niet goedkoop is en ik per se geen slechte kwaliteit vervanging wil…

Wordt ‘rillen’ ‘chillen’?

Dit zou een mooie slaapzak voor mij zijn. Ben net terug van een fietsvakantie van ruim 3 weken, van Praag naar Bosnie, en terug naar München. mijn slaapzak is wel aan vervanging toe. Fietsen en kamperen zijn mijn grootste passie, dus zo’n gave slaapzak past wel bij mij.

Een Blue Beech 600 slaapzak zal mij elke nacht koesteren na een avontuurlijke dag vol ontberingen. De sterren aan de hemel knipperen mij bemoedigend toe.
Na een verkwikkende nachtrust prop ik mijn Blue Beech in mijn rugzak.
Vanavond zie ik je weer.

wij zouden heel graag deze slaapzak winnen. in oktober ga ik naar nepal en moet daarvoor nog een heleboel aanschaffen! een goede slaapzak kost heel wat en bovendien is hij nog super goed voor mijn man die allergisch is tegen heel wat materiaal! bovendien krijgen mijn andere zonen (rond de 20 jaar) nu ook de kriebels voor te gaan trekken dus is die slaapzak een geschenk voor 5 personen! Duimen maar dat we winnen!:cheer:

ik zou heel graag deze warmte zak willen winnen omdat als ik het snel koud heb en daardoor mijn nachtrust verstoord is. Waardoor ik sneller vermoeid bent dus niet teveel kan ondernemen op een dag. Mijn dagen zijn door moeheid korter helaas.

Ik heb deze slaapzak niet nodig doordat ik enkel nood heb aan goede slaapzakken waar men lang, warm en knus van kan genieten na een hele dag rond te trekken met de fiets! U zult hem mij moeten geven om het tegendeel te bewijzen!