Omdat ik hem uit voorzorg met die koude winter in de auto had gelegd. Hier waren de muizen erg blij mee, want toen ik hem nodig had, zaten er gaten in waar de dons uit was en lagen er muizenkeutels tussen!
Ik heb een heel goede reden. Van mijn vorige hebben de muizen nesten gebouwd. Ik had hem met de koude winter uit voorzorg in de auto gelegd. Toen ik hem nodig had, zaten er gaten in en was de dons er voor een deel uit. Er zaten overla muizenkeutels tussen. Zeker is dat de muizen het warm gehad hebben!:wub:
Stop zoeken, na mijn thuiskomst uit Thailand dacht één van mijn katten dat hij zijn geurpatronen noodzakelijk moest achterlaten in mijn slaapzak, waarna mijn hond, een Amerikaanse Buldog dacht dat mijn slaapzak een vijand was en die dood moest. Nou ja ik ben ook nog allergisch, dus hoeveel pech moet je hebben om eindelijk eens iets te winnen. Zou goed uitkomen voor mijn toekomstige backpackers trip begin 2011 van 2 maanden in thailand, Laos, Cambodja en Vietnam. Groet Hans
-Niet omdat ik allergisch ben
-Niet omdat ik geen geld heb
-Niet omdat ik zelf nog een slaapzak uit 1975 gebruik
-NIet omdat ik het altijd koud heb
-NIet omdat ik nooit kan slapen
Maar wel om aan mijn vriendin te geven, zodat we maandag over een week in de Colca Canyon allebei heerlijk kunnen slapen na een lange hoge wandeltocht. En dat mijn vriendin zich kan afzonderen voor mijn gesnurk. Maar ook omdat deze slaapzak licht en lekker compact is, saillaint detail voor ‘Vaude-citaat’. Even sluikreclame maken:)
Ik wil graag deze slaapzak omdat ik al vele mooie vrijwilligersreizen heb mogen maken (o.a. lesgeven op een schooltje in Thailand, werken met straatkinderen in Argentinie…) maar nu word het tijd voor mij om echt rond te gaan reizen met de rugzak. Dat betekend dat een goede mileuvriendelijke slaapzak daarbij hoort. Misschien deze Blue Beach 600? Begin volgend jaar staat 3 maanden rondreizen op de planning, dus kom maar op! Daarna zal ik een mooi verslag schrijven hoe ik deze slaapzak heb ervaren…
Blue Beech 600 slaapzak
Ik zou deze slaapzak heel graag winnen en ook aan iedereen aanraden omdat hij in alle opzichten een milieuvriendelijke koop is : puur natuur en verantwoordelijk voor het milieu! VAUDE toont met de Bluesign® standaard aan net als ik zich verantwoordelijk te voelen voor het milieu. Het productieproces en de slaapzak zijn zonder schadelijke stoffen en volledig vervaardigd uit natuurlijke grondstoffen.
Bovendien is de slaapzak vriendelijk voor de huid wat belangrijk is daar ik een heel gevoelige huid en gauw allergisch ben. Bij Bluesign® producten komen irritaties aan de huid en allergische reacties niet voor. Men mag er ook lekker in zweten zonder nare gevolgen voor de huid! Het materiaal waaruit hij vervaardigd is zorgt voor een goede afvoer van transpiratievocht en isolatie.:wereld:
Blue Beech 600 slaapzak
Ik zou deze slaapzak heel graag winnen en ook aan iedereen aanraden omdat hij in alle opzichten een milieuvriendelijke koop is : puur natuur en verantwoordelijk voor het milieu! VAUDE toont met de Bluesign® standaard aan net als ik zich verantwoordelijk te voelen voor het milieu. Het productieproces en de slaapzak zijn zonder schadelijke stoffen en volledig vervaardigd uit natuurlijke grondstoffen.
Bovendien is de slaapzak vriendelijk voor de huid wat belangrijk is daar ik een heel gevoelige huid en gauw allergisch ben. Bij Bluesign® producten komen irritaties aan de huid en allergische reacties niet voor. Men mag er ook lekker in zweten zonder nare gevolgen voor de huid! Het materiaal waaruit hij vervaardigd is zorgt voor een goede afvoer van transpiratievocht en isolatie.:wereld:
http://stijl.wereldwijzer.nl/images/statusicon/user_online.gif
http://stijl.wereldwijzer.nl/images/buttons/report.gif http://stijl.wereldwijzer.nl/images/buttons/quote.gif
Ik wil heeeel graag een nieuwe slaapzak winnen omdat ik het nooit meer koud wil hebben;
- in de westelijke woestijn in Egypte tijdens een zandstorm, en de keus moeten maken tegen een kameel aan te moeten kruipen,
- tijdens winterwedstrijden op de Waddenzee op platbodemschepen, als ik na mijn wacht half bevroren en kletsnat bij windkracht 7 eindelijk van het voordek af mag,
- als ik in het voorjaar bedenk dat ik het in de Alpen van Italie erg mooi is, maar de volgende dag als een ijslollie mn tentje uit de sneeuw moet graven,
- of zoals op Oerol, nat van de regen maar warm van het feesten gewoon lekker wil slapen!
Omdat…
Ik vandaag, 16 juli, precies drie maanden met een grote rode fleece-deken in m’n backpack aan het reizen ben omdat m’n slaapzak gestolen is ! En we gaan nog lang niet naar huis… :wereld:
Hoi Thread, ik vond het goed nog eens iemand te horen die om anderen geeft als deze het moeilijk hebben. Ik heb tussen de mensen geleefd in Ghana voor jaren dus ik weet hoe het is.
Je zei dat de nachten koud waren… Waar verbleef je en was ´t regen seisoen?
Meestal heb je niks nodig (zelfs geen laken) om te slapen want er zijn ook zeer warme nachten. Hoop van je te vernemen…ga of wil je nog terug? Groetjes, An
Gewoon simpel: IK WIL 'M, IK WIL 'M, IK WIL 'M!!! Whahahaha!!! MIJN, MIJN, MIJN, MIJN!!! (net als die zeemeeuwen in Finding Nemo!)
Blue Beech 600 slaapzak zou ik heel goed kunnen gebruiken aangezien ik zins kort gedumpt ben daar mijn vriend en straks voor een half jaar na Australië ga, en opzoek ben na een alternatief dat me warm kan houden in de nacht…
… omdat ik het altijd zo koud heb ´s nachts in mijn tentje alleen!
Ik wil deze slaapzak echt heel graag winnen omdat ik 5 maanden door Zuid-Amerika ga reizen in mijn eentje. Ik kom dan door alle soorten klimaten en heb dus een goede slaapzak nodig, want ik heb er nog geen! Daarnaast ben ik allergisch voor huisstofmijt en heb ik astma dus anti-allergeen is voor mij ideaal. Daarnaast heb ik scoliose, dus goed slapen is voor mij zeer belangrijk. Ik ben vegetariër en eet en leef biologisch, dus deze slaapzak past perfect bij mijn levensstijl.
Omdat ik voor de eerste keer voor een half jaar in Zuid-Amerika ga backpacken en ik denk dat deze blue beech slaapzak mij goed kan beschermen tegen alles wat hier in nederland niet is maar daar wel:wereld:
Deze slaapzak lijkt mij op het lijf geschreven! In oktober vertrek ik naar onder andere het zuiden van Argentinie/Chili (koud!) en Peru. Ik ben nog op zoek naar een slaapzak. Omdat ik een warmte-allergie heb is het belangrijk dat ik een slaapzak heb die goed isoleert en ventileert; ik denk dat deze hiervoor heel geschikt is! Bovendien ben ik groot voorstander van milieuvriendelijke en duurzame producten. Dus deze slaapzak zou ik meer dan van harte welkom heten om met mij deze prachtige reis te maken! ![]()
Hooi!
Ik wil deze slaapzak graag winnen omdat ik volgend jaar 8 weken vakantie werk ga doen, en ik graag een goede nachtrust heb!
Buiten dat, lijkt het mij gewoon een super slaapzak en is mijn oude slaapzak niet meer dan een dun lapje stof. Dat bij elkaar blijft dmv een stotterende rits!
Dus ik hoop dat ik deze Blue Beech 600 slaapzak binnenkort zal mogen verwelkomen!
Groetjes Janneke:dag:
Ik wil deze ecoslaapzak erg graag winnen, zodat ik deze kan gebruiken op mijn reis in Nepal. En daar kan het 's nachts erg koud zijn. Ik zal de slaapzak in Nepal doneren aan een familie die deze goed kan gebruiken, zodat deze slaapzak aan zijn 2e leven kan beginnen op een plek waar mensen dit echt goed kunnen gebruiken.
…omdat het mij gaat verwarmen onder de sterrenhemel in het hartje van Peru, want anders moet ik gaan hardlopen s’nachts om terug wat warm te krijgen eens ik ben afgekoeld.
Mijn eerste echte reis tegemoet.
Ik wil deze slaapzak supergraag winnen omdat ik laatst klappertandend met ijsvoetjes de nacht ben doorgekomen tijdens een trekking in Peru, dat gaat me niet nog een keer gebeuren!
groetjes! Marjolein