Ik wil graag de slaapzak winnen omdat ik als koukleum graag een keer onafhankelijk van mijn man warm wil slapen. Kan hij ook een keer lekker slapen zonder koude voeten tegen zijn benen…
Liefste,
Ik wi je en ik smacht,
Naar jou warmte, comfort en een zachte nacht
Geen genies of gewoel,je bent ideaal
En dat door je antiallergisch materiaal.
Ook aan het milieu heb je gedacht
Zit daar misschien die aantrekkingskracht
Ik zal je koesteren en oneindig van je houden
Deze liefde zal me nooit berouwen
Nog enkele nachten van je dromen
En dan hopen dat je voorgoed bij mij mag komen
Slaap zacht!
een slaapzak is niet nodig om het thuis of op reis aangenaam te hebben… zoals met andere ‘spelen’ doe ik hieraan mee om te winnen en zal ik daarna wel zien waarvoor de slaapzak het meest geschikt is
Wanneer ik deze slaapzak win, draag ik een steentje bij aan het milieu, dit draag ik dan ook uit naar de buitenwereld en ik zal ontzettend veel reclame maken waardoor jullie nieteens merken dat jullie een slaapzak weggeven. Ja jullie gaan het wel merken, in positieve zin. De verkoop zal enorm stijgen! Ik ga hem gebruiken in China, Australië, Nieuw Zeeland en Thailand. Het merk zal de hele wereld overgaan als DE milieuvriendelijke eco slaapzak van Vaude!
het is natuurlijk heel makkelijk om te zeggeen dat ik deze uitstekende, comfortabele ,heerlijk zachte en perfect voor in alle weersomstandigheden lekkere slaapzak, (mag je van een slaapzak spreken, slaapzak heeft volgens mij een andere betekenis) zou willen winnen maar het ontbreekt mij aan superlatieven om deze reisgenoot nog verder de hemel in te prijzen anders stijgt hij of zij (is een slaapzak vrouwelijk of mannelijk, voor mij vrouwelijk) op en is te ver uit bereik om nog te grijpen en mee te nemen op mijn komende reis naar Australië.
I name here Waltzing Mathilda.
Greetings from Ozziejohn.
See Ya.
n 10 :zon02:
ik de slaapzak weggeef aan een dakloze !!!
>>>Beste Sandra, ik slaap onder brug 23 in de LG doos.
Ik wil de slaapzak graag winnen, omdat ik aan het omschakelen ben naar een eco-vriendelijk bestaan. Naast het scheiden van afval werkt mijn telefoon al op zonne energie en is gemaakt van gerecycled materiaal, dus een eco slaapzak voegt alleen maar toe aan mijn milieu vriendelijk bestaan!
Wil graag deze slaapzal winnen, omdat
- ik dit jaar naar Bolivia ga en daar al flink wat mensen zijn gestorven aan de kou :crybaby:
- dit natuurlijk wil voorkomen!
- mijn vriend nog nooit buiten Europa is geweest en hem dan graag warm wil houden
- we daarna nog veel willen reizen
- graag met deze slaapzak
- ik nooit meedoe met een prijsvraag,
- dus ook nog nooit wat heb gewonnen
- ik nog net op tijd ben om mee te doen!
En ik wereldwijzer geweldig handig vind!
Ik ga op reis >>>
en ik neem mee:question:![]()
een proper slipje :was:
een wandelkaart:wereld:
een zonnebril:zon02:
…euh ik heb alleen iets nodig om in te slapen:slapen:??
Misschien een ECOSLAPZAK:cheer::vak02:
Ik wil graag deze slaapzak winnen omdat mijn slaapzak kapot is ( eerste slaapzak van het jaar 1990) en ik altijd een slaapzak van iemand moet lenen.
Dus ik zou graag mijn eigen slaapzak willen hebben.