Ik mocht hem alles vragen zei hij, en daar zat ik wel beetje mee. Dus ik heb het hem maar gewoon gevraagt. Tot nu toe geeft hij echt gewoon overal netjes antwoord op
Hij is net 25 geworden ![]()
Via Wereldwijzer app
Ik mocht hem alles vragen zei hij, en daar zat ik wel beetje mee. Dus ik heb het hem maar gewoon gevraagt. Tot nu toe geeft hij echt gewoon overal netjes antwoord op
Hij is net 25 geworden ![]()
Via Wereldwijzer app
Ik heb je topic doorgelezen, wat een moeilijke situatie doordat je ouders er zo tegenaan kijken⦠Ik vraag me af hoe het nu gaat? Weten je ouders al van je askim af? En ga je hem nog opzoeken?
@Richi Nee ze weten nog steeds niks, ik wil het iedere keer wel vertellen maar ik ben en blijf gewoon bang voor hun reactie. Ik ben gewoon bang dat ze het gaan verbieden, en hem opzoeken dat mag zeker niet, dat weet ik bijna 100% zkr. En jah als ik hem niet mag opzoeken dan houd de relatie op. En ik wil hem echt niet kwijt. Heb laatst al even het idee gehad dat ik hem kwijt zou raken, dan weet je eigenlijk pas hoeveel je eigenlijk om diegene geeft.
Ik heb er al wel met E. overgehad en ik zou dan in januari naar hem toe gaan (maarjah ik zit nog met het probleem ouders :S ).
Hm ik snap het⦠En als je het nou heel voorzichtig ter sprake brengt? Zoiets van dat je voorzichtig begint met dat je ergens al heel lang mee zit, maar dat je het niet durft te vertellen bang voor hun reactie? Maar dat dit wel heel erg belangrijk voor je is en dat je het toch graag met ze wil delen, omdat je eerlijkheid toch wel heel belangrijk vind. Als je zo begint met je verhaal staan ze er misschien iets meer open voor? En van tevoren je verhaal goed voorbereiden om ze ervan te overtuigen hoe belangrijk dit voor je is. Zo heb ik het een keer bij mijn ouders aangepakt in een andere situatie en dit werkte bij mij wel⦠Ik denk wel dat je zo snel mogelijk iets moet gaan doen meid, als je niks doet kom je niet verder! Snap helemaal waarom je het vertellen uitstelt, als je ouders je verbieden met hem om te gaan/ hem op te zoeken is het zo definitief⦠Maar ik begrijp uit je verhaal dat als je niks verteld je hem ook niet kan opzoeken. Dan is er nog maar 1 optie denk ik en dat is toch tegen je ouders vertellen hoe het zit en dan hopen dat ze akkoord gaan⦠Mijn mening is: bereid je verhaal goed voor en geef jezelf een schop onder je kont. Go for it! Omdat je ook al zei dat je het gevoel had dat je hem bijna kwijtraakte⦠Moet er iets gaan gebeuren meid!
Jah er is van de week iets voorgevallen wat ik dacht dat niet helemaal klopte aan zijn verhaal⦠Dus ik had hem daarmee geconfronteerd, maar hij was al gaan slapen⦠Maarjah toen ik de volgende ochtend wakker werd had hij een heel verhaal getypt⦠En dat als ik hem niet vertrouwde ik misschien maar iemand anders moest zoeken⦠Ik schrok hier zo van ik dacht echt dat hij er een einde aan wilde maken, dat ik daarna geen oog meer dicht deed zeker niet na hij een berichtje had gelezen maar geen antwoord had gegeven⦠Op een gegeven moment kwam hij wel online, alles uitgepraat⦠Hij vroeg ook waarom ik zo vroeg wakker was⦠dus ik alles uitgelecht toen voelde hij zich wel schuldig dat ik er zo bang was om hem kwijt te rakenā¦
Maar dat gevoel wil ik gewoon niet nog een keer hebben. Ik ben gewoon zo bang dat ik niet naar hem toe mag van me ouders (iig niet alleen, maarjah als ik niet alleen ga dan heb ik niet alle tijd voor hem) en dan zal ik hem kwijt raken⦠Maar als ik het niet zeg dan raak ik hem zeker kwijt want dan kan ik zkr nooit naar hem toe⦠Dus ik ben hoe dan ook bang dat ik hem moet laten gaan⦠Wat ik zeker niet wil want ik houd echt heel veel van hemā¦
Dus jah je hebt wel gelijk ik zal ut gewoon snel moeten gaan vertellen en hopen dat ze me hierin zullen steunen en me het geluk gunnenā¦
Oh wat rot dat je hem op die manier bijna kwijt was⦠Maar gelukkig is het wel goedgekomenā¦
Vinden je ouders het minder eng als je met iemand samen reist? Of gaat het ze er echt om dat ze niet willen dat je daar alleen verblijft? Ik wil namelijk misschien ook in januari teruggaan, dan zouden we misschien wel samen kunnen reizen. Als ik je daarmee kan helpen⦠![]()
Ik denk idd het idee dat ik daar alleen naartoe zou gaan de eerste keer dat ze dat eng vinden⦠Ik zelf opzich ook wel je weet natuurlijk nooit of hij wel echt komt opdagen⦠En heb pas 1 keer gevlogen dus opzich samen reizen zou ideaal zijn⦠En je hoeft geen vrienden lastig te vallen om mee te gaan, die hangen er tog dan maar een beetje bij je hebt dan niet echt alone time met je askimā¦
Waar vlieg jij naartoe??
Ja idd, voor die vriendin is het ook niet leuk om mee te gaan denk ik⦠Ik vlieg dan naar istanbul sahiba, maar izmir zou ook kunnen. Waar zou jij heen moeten vliegen?![]()
Nee idd, dat von ik al toen ik hem leerde kennen, wel met hem mee willen sāavonds na het werk maar dat niet doen omdat je het niet kan.
O dat zal het jammer genoeg niet kunnen dat we samen vliegen, ik zou dan naar Dalaman moeten vliegen via Istanbul
ik moet ook naar dalaman vliegen via instanbul om zo in marmaris te geraken:)
@Littleone wanneer was jij van plan om naar Dalaman te vliegen??
En waar kun je het beste voor de goedkoopste vliegtickets kijken, heb al wel beetje gekeken bij Pegasus⦠Maar zit ook wel een beetje met dat je moet over stappen heb echt geen idee hoe dat in zijn werk gaatā¦
Hoi hoiā¦
Ik ben in december naar mijn askim gevlogen in marmaris en moest ook via Istanbul naar dalaman⦠ik heb via turkish Airlines rechtstreeks geboekt
Ik vond het ook eng hoor maar het komt goed en wijst zich vanzelf in Istanbul moet je je visum kopen het is er wel megaaaa druk op de lucht haven
Wanneer vlieg je ongeveer?
Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Oepss ik bedoel november
Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
ik heb nog geen idee eigenlijk⦠Mijn baas weet van gister dat mijn askim geen visum krijgt en ze heeft gezegd dat we samen gingen bekijken wanneer ik kon gaan en dat ik er maar is over moet nadenken wanneer
Ok, das erg vervelend van het visum. Konden ze maar makkelijker naar Nederland komen
. Ik weet ook nog niet precies wanneer maar het liefst eigenlijk zo snel mogelijk, ik mis hem echt heel erg
. En misschien dat ik dan eindelijk wat meer van die onzekerheid af ben als ik hem weer gezien hebā¦
Via Wereldwijzer app
Ik denk dat Nederland niet zo moeilijk Is als BelgiĆ« of je moet gewoon geluk hebben,ā¦ik hoop voor jou ook dat de Onzekerheid snel weg gaat.heb je het al tegen je ouders gezegd?
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Nee nog steeds niet⦠Maar wilde het deze week wel gaan vertellen⦠Zal tog moeten als ik volgende maand naar hem toe wil⦠![]()
Via Wereldwijzer app
Ik hoop dat je eindelijk genoeg moed vind om het tegen je ouders te vertellen⦠Heb je het al met je askim gehad.over wanneer je best kan of op het werk gevraagd?
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Dat hoop ik ook, heb namelijk vanaf donderdag 2 maanden met mijn askim. Dus ik heb voorgenomen als ik de 2 maanden haal (wat hopelijk niet zo moeilijk is) ga ik het de volgende dag aan me ouders vertellen (of noujah eerst tegen mijn moeder en dan kan die het tegen me vader vertellen).
Ik heb het er beetje met hem over gehad, hij had namelijk zijn vorige vriendin gedumpt omdat ze niet naar Turkije kon komen, dus ik was natuurlijk weer bang mocht het niet lukken om in januari naar hem toe te gaan dat hij er dan ook een einde wilde maken, maar het maakte voor hem niet uit ik mocht komen wanneer ik wilde en hij zou zolang op me wachten⦠Dus dat was ook weer een pak van me hartā¦
En op het werk hoeft het geen probleem te zijn heb namelijk een 0 uren contract (het is niet veel maar op dit moment in deze tijd ben ik blij dat ik iig dit heb) dus ik kan weg wanneer ik wilā¦
Hoe gaat t nu ondertussen?![]()