what to do?!

*Hallo iedereen!

ook ik zwerf al een aantal maanden op deze site rond, ik lees elk verhaal en elke reactie! jullie zijn allemaal zo lief voor elkaar en willen elkaar allemaal helpen.
iets wat ik denk ik ook nodig heb!
ik ben nu ook al een aantal weken lid, en nog steeds niet het lef gehad om mijn verhaal te doen!
maar ach ik dacht wat heb ik te verliezen! dus ook bij dezen mijn verhaal!

ik ben in juni op vakantie geweest naar marmaris met mijn vriend ( nu ex vriend ).
het was een geweldige vakantie, maar voor mij was het min of meer al over tussen ons, dat had ik hem alleen nog niet verteld ( ik weet het fout, maar t is nu eenmaal zo )
daar ontmoete ik hem, niet bepaald liefde op het eerste gezicht aangezien ik niet op zo’n manier naar andere mannen kon kijken aangezien ik met iemand anders was.
tijdens het ontbijt en avond eten kwam hij altijd bij ons aan tafel staan en makte een praatje,en we lachte veel, hij nam onze bestellingen op, en na 2 dagen wist hij eigenlijk al wat ik altijd wou drinken en vroeg alleen nog maar aan mijn ex wat hij wou, hij liep gewoon weg en ik vond het zo raar want hij had niet eens aan mij gevraagd wat ik luste. toen hij terug kwam had hij voor mij dus ook drinken ( wat ik ook nog wou hebben haha ) mijn ex vond het allemaal maar erg raar en vroeg wat er speelde, ik had zelf geen idee dus ik zei dat hij zich niet zo moest aanstellen en dat er niks was.
hij had het niet zo op askim en vond hem maar een irritante gozer.
op een avond had ik ruzie met mijn ex en ging weg van de kamer alvast onder zitten, askim was natuurlijk aan het werk en kwam bij me zitten, dit was echt heel erg gezellig.
ik kreeg een smsje vanuit NL en pakte mijn telefoon, askim pakte hem af (daar was ik in eerste instantie niet zo blij mee:P) maar hij voegde hem boe bij mij op facebook. toen begon het echte verhaal, hij stuurde steeds prive berichtjes en ik vond het eigenlijk allemaal wel leuk!
alleen kwam mijn ex erachter dat we vrienden waar op facebook! daar was hij absoluut niet blij mee!
maar het was gewoon zo gezellig om met hem te praten, we hadden het echt over vanalles, en hij vroeg waarom ik met hem was, want hij had het idee dat ik niet verliefd was, ( en hij had het nog goed ook ). we hadden echt zoveel lol samen en het klikte gewoon.

toen zijn we naar huis gegaan en heb ik het eigenlijk vrij snel uitgemaakt met mijn ex!
en ik had dagelijks contact met askim! en echt veel contact, ik had verwacht dat het wel over zou gaan, maar dit was niet het geval! we zaten dagelijks tot laat op msn, deden aan skype en whatsappte heel erg veel.
ik heb me nog nooit zo gevoeld, en ik zal je zeggen het voelt heerlijk!
ik heb op vakantie met hem niks gedaan, geen kus geen knuffel niks! en ik zou het zo graag willen.
ik wil graag in december naar hem toe gaan, alleen ik heb dit nog niet tegen mijn vader verteld.
ik durf het niet op een of andere manier! ( hebben jullie tips? )
ik wil zo graag naar hem toe zodat mijn gevoel bevestigd word ( of juist niet ) maar dn weet ik waar ik aantoe ben en kan ik verder met mijn leven.

bedankt voor het leezen van mijn verhaal

Lieve groetjes x*

Allereerst welkom Hely1163 en je kan altijd mee komen kletsen op TKL waar allemaal meiden/vrouwen zitten met een askim of er één gehad hebben.

Zoals je misschien hier al vaker hebt gelezen wordt er eigenlijk altijd hetzelfde advies gegeven en dat is waag de gok, boek een reisje en ga er naartoe. Alleen dan kom je erachter of die klik er ook daadwerkelijk is. Ik kan me voorstellen dat je het een “beetje” eng vind, daarom gewoon een pakketreis boeken zodat als het tegen mocht vallen je in ieder geval in je eigen hotel zit en dan desnoods je eigen ding kan doen.

Wat je vader betreft vind ik advies geven een beetje moeilijk aangezien ik niet weet hoe jouw vader erin staat. Als je het niet rechtstreeks aan je vader durft te vertellen kan je hem misschien een brief schrijven.

Misschien kan je ook wat meer vertellen hoe oud je bv bent en hoe oud je askim is. Is geen nieuwsgierigheid maar wel wat makkelijker met bepaald advies :wink:

Hallo angel68.

wat leuk en reactie te krijgen van je!
wat betreft mijn vader weet ik het ook niet, ik weet niet hoe hij erover denkt! ik denk alleen dat hij niet boos gaat worden, aangezien je niet zelf kiest op wie je verliefd word!
ik durf het hem gewoon niet te zeggen.
mijn vriendinnen zeggen ook dat ik gewoon een ticket moet boeken en moet gaan, maar ben ook gewoon bang voor reacties van mensen uit het dorp.
ikzelf ben bijna 21 en mijn askim is pas 27 geworden, niet een te groot verschil vind ik zelf!
hij is echt een schat, hij heeft zelfs een boek gekocht met cd’s om nederlands te leren voor mij, How sweet!
het is natuurlijk ook erg handig voor zijn baan, hij heeft inmiddels een goed betaalde baan in het hotel, hij is sinds kort de manager.
ik wil ook turks leren, daar ben ik voor de zekerheid al vast aan begonnen, wel een lastige taal vind ik! het gaat allemaal erg snel!
ik weet nnet wat je nog meer wil weten?
liefs

He meid,

Wat leuk…flink van je dat je niets hebt gedaan toen je nog samen was met je ex, vind toch wel dat je daarmee ook respect naar hem toe toonde, maar klopt inderdaad dat je niet kiest op wie je verliefd wordt…anders hadden we nu allemaal in een gemakkelijkere situatie gezeten denk ik :smiley:

Ivm je vader, ik ken hem natuurlijk ook niet…hoe reageert hij in het dagelijkse leven op turken/buitenlanders? Is hij racistisch of helemaal niet, etc etc…Heb je het al wel aan je moeder gezegd?
Waarom ben je zo bang van reacties vanuit het dorp? Wat kunnen hun reacties jou schelen?

Het verhaal tussen jou en je askim vind ik wel goed klinken, hij is lief voor je, doet moeite voor je, heeft je ook niet gedwongen om iets te doen toen je daar was met je ex etc…hebben jullie nu eigenlijk al een relatie of niet?

Ik zeg het ook, als het goed tussen jullie gaat en het klikt, kan je dat enkel maar bevestigen door er weer heen te gaan…
Welkom hier alvast en zoals angel al zei; kom gezellig meepraten in ons kletstopic!

wat een warm welkom!

ik vind het ook erg knap van mezelf dat ik me heb in kunnen houden haha!
achteraf denk ik van shit had ik hem maar gekust ofzo, maar dan had je gezien dat het misschien een malig was gewest, dat is het nu niet:) mijn askim doet idd echt hel erg veel moeite voor me. en zijn familie is echt helemaal blij! ze hopen dat ik in december kom want ze willen me allemaal zo graag ontmoeten! zijn zus stuurde me laatst al een berichtje of ik al een ticket had:P
en askim stelde zelfs voor om het voor me te betalen :open_mouth: (ik heb gezegd dat dat echt niet hoefde) maar ik voel me iig hartstikke welkom!
mijn vader is niet bepaalt racistisch, en reageerd eigenlijk niet raar op buitenlanders. mijn broer daarin tegen is een ander verhaal! maar daar maak ik me nog niet zo druk om!
onze thuis situatie is een lang verhaal dus zal het even in het kort brengen.
dat is dan misschien ook wel meteen de reden dat ik er niet zo makkelijk over praat met mijn pa!
mijn moeder is overleden toen ik nog jonger was, ze was ernstig ziek. toen zei was overleeden kreeg mijn vader een paar jaar later een ernstig ongeluk op het werk, onderweg naar het ziekenhuis kreeg hij een hersenbbloeding en was dus ook bijna dood! hierdoor hebben we heel lang niet thuis gewoond omdat mijn vader moest revalideren in hoensbroek! gelukkig leeft hij nog maar is hij wel verlamt. mijn broer is door dit alles ook erg de weg kwijt geraakt en is aan de drugs gekomen ( hard drugs) al met al niet een hele makkelijke situatie! ik heb dus ook nooit een moeder gehad om over dit soort dingen te praten!
liefs x

Je kan jezelf iig nooit verwijten dat je je ex hebt bedrogen of met 2 mannen tegelijk bezig bent geweest, en dat jou askim toen zo geduldig was is alleen maar goed…

Heb je zijn familie al gezien op de webcam ofzo? Van waar komt jouw askim oorspronkelijk, waar woont zijn familie? Het is super super positief dat zijn familie er zo voor open staat en dat ze zo hartelijk naar jou toe zijn! En het is zeker ook positief dat je askim dat voorstelde, echt meid ik zie alleen maar heel positieve dingen hier verschijnen en ik zou niet weten waarom je er niet voor zou moeten gaan!

Wauw meid sterkte…dat is een heftig verhaal…heb je ipv een moeder dan wel een tante waar je soms mee kan praten, of een andere vrouwelijke vertrouwenspersoon of ook niet?
Wat vervelend dat je vader verlamd is geraakt door die hersenbloeding…mijn moeder heeft zelf ook een hersenbloeding gehad dus kan me wel inbeelden hoe dat was voor jullie, alleen gelukkig…mijn moeder heeft er niets aan over gehouden en is kern gezond, hier ben ik zo zo zo dankbaar voor en door zo’n verhaal te lezen pff…
Ik snap wel dat je daar de weg van kwijt raakt, alleen heel erg jammer dat hij met drugs is begonnen, nu nog steeds?
Je moet niet antwoorden he meid als al die dingen te prive zijn…
Ik denk wel dat je vader wil dat jij gelukkig bent na al die nare dingen…dus gewoon rustig met hem gaan praten meid, of zoals angel al zei, schrijf een brief…dat doe ik ook altijd met moeilijke situaties, dan kan je niet onderbroken worden, je kan nadenken over hoe je alles wil vertellen en je hebt t in 1x kunnen zeggen…

ja ik heb een foto gezien van zijn familie, en van zijn kleine nichtje! zo schattig! ze vroeg via hem of ik met haar wilde kleuren als ik daar was haha!
het is inderdaad ook allemaal heel positief, ik ben alleen gewoon een beetje een schijterd!
mijn broer was er een tijdje geleden vanaf maar is geloof ik weer begonnen, niet echt een gezellige boel!
ik praat voornamelijk met mijn vriendinnen omdat ik zeker weet dat hun erachter staan! over mijn tante weet ik dat eigenlijk niet z zo goed!
als ik het tegen mijn vader zeg dan wil ik dat gewoon persoonlijk doen en niet via een brief, daar hou ik neit zo van.
weet alleen niet zo goed hoe ik het onderwerp moet aansnijden :open_mouth:

sorry vergeten te reageren op een vraag :stuck_out_tongue: zijn familie woont in Corum

Hely wat een heftig verhaal omtrent je familie. Als je dit te privé vind kan ik het stukje van je familie wel verwijderen, kan me voorstellen dat je het niet op een openbaar forum wil zetten.

Als ik lees hoe je vader is zou ik het hem gewoon rechtstreeks vertellen en er bij vertellen dat je even wilt ondervinden hoe je er werkelijk instaat. En dat kan alleen als je tijd met hem doorbrengt. Voor de rest zal je zelf de keus moeten maken of je bij zijn familie wil verblijven of toch een eigen stekkie vindt.

hahah super schattig zijn nichtje…

Naja snap dat ook wel, dit is natuurlijk een situatie waar je niet mee bekend bent…
Vervelend dat je broer terug begonnen is dan pff…ook met drugs weet ik wat t is (mijn ex) dus kan me er wel iets bij voorstellen ja :S

Wel leuk dat je vriendinnen er allemaal zo achter staan en naar je luisteren!!!
En begin er gewoon over dat je verliefd bent geworden op vakantie…hoe langer je er mee wacht hoe moeilijker het wordt, en wat ik nu over je vader heb gelezen denk ik wel dat het te doen is om met hem te praten…net zoals angel zegt…

nee je hoeft het niet persee te verwijderen, ik kan er ondertussn gewoon goed over praten, en ik vind het ok niet erg als mensen er vragen over hebben, die wil ik met alle liefde beantwoorden.
ik denk inderdaad gewoon dat het tijd word om het aan mijn vader te vertellen, aangezien ik in december wil gaan!
je bedoeld denk ik gewoon of ik tijdens mijn vakantie bij hun familie slaap of niet ?
daar hebben we het nog niet echt over gehad, en dat vind ik ook niet heel erg belangrijk, en ik vind het ook erg gezellig met veel mensen om me heen! dat heb ik thuis namelijk niet.

haay pookie.

ja ik moet het gewoon vertellen, als het moment daar is dan doe ik dat.
ik denk ook wel dat hij wat in de gaten heeft! dus gewoon doen

Hallo Hely1163

Welkom op dit forum en zoals de andere al zeiden kom gezellig meekletsen in ons kleptopic als je wilt!

Ik lees net het verhaal van je familie en het grijpt me wel echt aan hoor. Je bent nog zo jong en je hebt al zo veel meegemaakt!
Wat ik van je askim lees vind ik heel positief. En ik vind het ook super dat je zo volwassen met de situatie bent omgegaan en je ex-vriend toen niet bedrogen hebt. Ik denk ook dat je best eens goed met je vader praat of een brief schrijft. Ik ken je vader niet, maar ik denk wel dat hij het heel hard zal apprecieren als je alles eerlijk tegen hem verteld. Het is ook fijn dat je vriendinnen naar je luisteren en je begrijpen want zo een lange-afstandsrelatie is toch niet simpel en als je dan af en toe je hart eens kan luchten dan is dat toch fijn. Ook fijn dat zijn familie zo enthousiast is. Dat is wel belangrijk vind ik, dat de familie er ook achter staat. Want Turken zijn wel heel gehecht aan hun familie, de meeste toch :smile: Is hij trouwens gelovig je askim? Want als dat wel zo is en zijn familie ook dan mag je waarschijnlijk wel bij zijn thuis logeren maar misschien niet bij hem slapen. In ieder geval zo was dat in het begin bij mijn askim toch :smile:

In ieder geval heel veel sterkte met het gesprek met je vader. Het is niet makkelijk om dit aan je vader te vertellen, dat weten we allemaal. En de meeste moeders of vaders staan er in het begin wat wantrouwig tegen maar als ze zien dat je gelukkig bent en je askim goed voor je is, dan draaien ze meestal wel bij :smile: Succes ermee!!

Dankjewel voor je lieve berichtje! Mijn askim zei dat als ik daar was ik gewoon bij hem mocht slapen, dus ze zijn niet zo streng, ik ga ook snel even reageren in het bericht waar iedereen in reageerd! Ik vind het fijn dat er meerdere meiden zijn met zo’n situatie, en fijn dat we elkaar kunnen helpen en steunen! X

Welkom op dit forum!

Zo te lezen heeft je askim en zijn familie het goed voor met jou! Ik zou zeker men kans wagen :slight_smile:

Zo heftig verhaal van je familie! :frowning: Spijtig dat je broer opnieuw begonnen is met drugs!
Is het al lang geleden dat je moeder gestorven is? Als je er wil over praten, mag je me altijd een privéberichtje sturen. Ik ben zelf 7 jaar geleden (bijna 8 jaar gelden eigenlijk) mijn vader onverwacht verloren toen ik bijna 20 was.

En zoals de anderen al zegden, kom gerust meekletsen in het TLK topic :slight_smile:

Welkom hier!

Leuk dat je iemand bent tegengekomen in Marmaris! Knap van je dat je niets hebt gedaan toen je nog met je ex samen was daar.
Wat een heftig verhaal ook omtrent je familie…

Heb je al plannen om terug te gaan naar Turkije?
Je bent trouwens de eerste waarvan ik hoor dat de schoonfamilie woont in Çorum! Leuk, mijn schoonbroers wonen daar namelijk ook en ben er in februari een week gaan logeren. Vond het ook best een leuke stad, wel heel strict qua geloof. Ik viel, ondanks dat mijn haar zwart is en het winter was en ik dus helemaal ingepakt was, nóg heel erg op haha!