En toen zag je hem weer...

Hey iedereen,

Jammer maar helaas ben ik al terug. Het weerzien van mijn Askim was zalig. Het was de eerste keer dat ik hem weerzag en ik zat dus met veel vragen. De angst dat hij mss niet kwam opdagen zat er ook in. De avond voor ik vertrok, wilde ik ineens niet meer gaan. kben uiteraard toch gegaan en hij stond netjes op tijd op me te wachten.

Heb enkele dagen bij hem thuis (in Izmir) gelogeerd bij zijn ouders. Zij waren erg lief voor me, echt lief. Zijn mama bleef me maar eten en drinken geven en glimlachtte steeds vriendelijk (zij spreekt geen Engels).Zijn papa zei me dat ik steeds welkom was en dat ik me thuis mocht voelen. Kheb veel van zijn vrienden ontmoed en zij kende mij reeds allemaal bij naam en deden hun best om enkele woordjes Engels met me te spreken.

Na 5 dagen bij hem thuis zijn we samen met een ander koppel (vrienden van hem) naar Marmaris gereden. Zijn papa zei me voor we vertrokken dat we voorzichtig moesten zijn want dat hij niet wou dat er iets met me gebeurde omdat hij me als zijn dochter beschouwd. De woorden raakte me wel, nog nooit had iemand zoiets tegen me gezegd. We zijn 7 dagen in Marmaris gebleven. In de helft van de tijd is het ander koppel vertrokken maar is zijn oudere broer en een vriend langs gekomen om mij te zien. Zij waren ook echt erg lief voor me.

Ik heb echt een fijne tijd gehad en voelde me er echt thuis, al moet ik zeggen dat hij en ik de eerste dage wel aan elkaar moesten wennen en soms wat kibbelde :slight_smile: dat kibbelen was dan vaak enkel maar een misverstand omdat we beiden geen perfect Engels spreken :slight_smile: hihi.

Ik had voor ik vertrok een lijstje gemaakt met allemaal vragen die ik hem stellen wou, maar heb mijn lijstje niet eens nodig gehad aangezien hij spontaan (zonder het te beseffen) op al mijn vragen geantwoord had. Ik vreesde voor zijn eerlijkheid (ook omwille van het feit dat hij toen ik hem leerde kennen animator was…) maar hij heeft me (uit zichzelf) gezegd dat hij geen “fouten” wil maken wat betreft andere meisjes en dat hij weet dat hij dat kan, maar dat als hij toch een “fout” maakt,hij het me zal zeggen en dan ook volkomen begrijpt dat ik boos ben. Hij wil niet liegen tegen mij en dat betekend voor mij toch ook al veel. (en hij gaat niet meer werken als animator :slight_smile: )

Het afscheid was echt moeilijk. Ik vertrok bij hem thuis om 2 uur snachts. Ik kon mijn tranen niet bedwingen en hij pinkte ook een traantje weg. Zijn mama kwam me troosten en is mee naar de luchthaven gekomen om me uit te waaien. Na de paspoortcontrole liep hij me nog even na en wierp me nog een laatste kusje. Voor ik vertrok had hij nog iets in mijn handtas gestoken en me gezegd dat ik het mocht openen zodra ik in Belgie landde. Een hartvormigdoosje met oorbelletjes in. :slight_smile:

Vrijdag morgend kwam ik aan in Belgie en vrijdag avond belde hij me :slight_smile: –> de eerste maal dat hij mij belt (hij smst normaal enkel)! Betekend dus veel voor me en kdenkt echt wel dat hij mij ook mist. Op dit ogenblik voel ik me enorm leeg. Ik ga de volgende dagen en in augustus werken en hoop in september nog een last minutevlucht te boeken voordat school weer begint. Ik kan het gewoon niet om hem weer 10 maanden te moeten missen. Ik ben niet meer zomaar verliefd zoals in het begin, ik hou van hem en zou hem voor geen geld meer willen missen (helaas zal dit wel moeten)

Zo dit was mijn verhaal.
Nu is het aan jullie :wink:

Groetjes ! ! !

Beste mensen op dit forum,

ik heb een vraagje. wij hebben een vriend die woont en werkt in Turkije. nu Wil hij in november tot januari naar nederland komen voor vakantie. heeft iemand enig idee hoe het werk. kan hij hier gewoon komen logeren en na zijn vakantie weer terug keren. of moet er nog van alles voor geregeld worden voor een visum en dergelijken. hij gaat niet werken hier in nederland hij houd alleen vakantie en logeert bij ons in huis. en als er iets voor geregeld moet worden waar kunnen we dat doen en wat gaat dat kosten.

Ik hoop spoedig een reactie te ontvangen van iemand

Groetjes Wilma

Wilma, op de site www.ind.nl kun je alle info vinden die je nodig hebt!

Firtina, helaas is dit een van de nadelen van een lange afstandrelatie (elkaar moeten missen) maar er staan weer andere dingen tegenover. Zo te horen (lezen :slight_smile: ) heb je een supertijd gehad en ben je druk bezig snel weer te gaan. Leuk om je verhaal te lezen! Succes met aftellen!

Firtina super om te lezen dat je ontmoeting met je askim helemaal geweldig was.

Ik ben net vandaag teruggekomen uit Marmaris waar ik dus mijn askim ook weer heb gezien en het was ook helemaal geweldig ! Ging helemaal super. De hele week bij hem gelogeerd en elke dag een paar uur bij zijn werk geweest, gelukkig mocht hij anderhalve dag vrij nemen dus dat was helemaal geweldig. Mis hem nu alweer, maar gelukkig ga ik over 6 weken weer naar Marmaris naar hem toe.

Hey Shemy,

Wat leuk dat het weerzien van je vriend zo goed is meegevallen :slight_smile: Mijn vriendje woont ook in Izmir (Bornova) en de verwelkoming van familie en vrienden was ook bij mij erg aangenaam. Ik zie hem weer in september, maar weet helaas niet wanneer ik hem nadien kan weerzien omdat we beiden nog studeren. Hoe oud ben jij en je vriend? Hoe, waar en wanneer heb je hem leren kennen? Woon jij in Nederland of België?

Groetjes
xxxxx

Hey Shemy,

Ik woon in België. Moet nog 1 jaartje studeren en mijn vriendje ook :), ik ben 21 en hij 24. Heb je al plannen om bij hem te gaan wonen of hij bij jou? Wij zijn volop bezig met uitzoeken wat we nu eigenlijk willen doen met onze toekomst. Direct gaan trouwen is voor ons geen optie omdat we beiden echt wel zeker willen zijn dat we een gelukkige toekomst tegemoet gaan. Uiteindelijk kennen we elkaar niet echt, al voelt het wel zo aan natuurlijk. We zijn op zoek naar een manier om samen te zijn zonder huwelijk :slight_smile: Na de studies gaan samenwonen dus maar jah dan heb je dat probleem met het visum weer, want ik zie het momenteel niet zitten om naar Turkije te verhuizen (mss ooit in de toekomst wel…) dus zal hij hierheen komen. Ach jah ik kan hier lang over doorzeuren… Hoe zie jij jou toekomst met je vriendje in?

groetjes
xxxxx