Weer terug

Nou ik ben weer terug van een weekje vakantie in Marmaris.

Gelijk de avond dat ik aankwam, kwam mijn vriend bij het appartement en ben ik bij hem gebleven.

Hij moest alleen de volgende dag nog werken en voor de rest van mijn vakantie was hij vrij dus konden we mijn hele vakantie bij elkaar zijn. Dit was dus helemaal super omdat je elkaar zo toch iets beter leert kennen omdat je veel meer tijd met elkaar doorbrengt dan alleen een paar schaarse uurtjes (snachts) dat ie vrij is van zijn werk.

Maar ja nu dus weer terug en mis hem alweer zo erg !

Nog 5 weken en dan is het seizoen in Marmaris gelukkig afgelopen en gaat hij weer naar huis.

Dan komt fase 2 eigenlijk…hoe zal het gaan met onze relatie als hij thuis is ?? Blijft het nog hetzelfde?? Dat is wat ik me nu al af zit te vragen.

We hebben het er wel over gehad dat hij voor vakantie naar NL komt als het seizoen is afgelopen maar omdat hij natuurlijk heel veel papierwerk moet regelen zal het nog wel ff duren…

Ahw wat leuk dat je hem weer gezien heb…
Hoe was de vakantie verder we willen alles horen eenelfje…
hopelijk kan hij naar nederland komen voor jou…

Hoi Eenelfje ,

Oh wat lekker dat je weer bij je vriendje bent geweest ,en wat een super gevoel is het dan weer om elkaar weer tezien , maar wel super lief van hem dat hij verders vrij heeft genomen om bij jou tekunnen zijn , want wat je zegt dan heb je meer tijd om elkaar beter teleren kennen.

En dan gaat ook zo een weekje weer snel voorbij , en ja ik snap heel goed wat je voelt hoor dat gevoel van gemis gadver…
En ja dan kun je nu wel die 5 weken wel voorbij kijken he , dat het seizoen is afgelopen en dat ze weer lekker naar huis gaan.
En heeft die thuis bij ze familie ook internet dat jij lekker iedere dag op msn komt , of hoe gaan jullie het contact in stand houden ?
Maar als het nu al goed zit tussen jullie dan word straks jullie relatie ook veel closer …

Nou meid ik wens je heel veel sterkte nu …
groetjes anita

oooh wat leuk dat je je mannetje weer hebt gezien … ik denk dat alles wel goed komt … en het zal heel leyk voor je zijn als hij voor je naar nederland zou komen … :)…
-xx- priscilla

Heey eenelfje gelukkig dat je weer heel n stap in Nederland heb gezet. Goed om te horen dat je n leuke vakans hebt gehad met je liefiej ! Ik hoop dat die naar Nederland kan komen ! Zal die het wel koud hebben hahahaha :smiley: Maarja ik zou het gewoon rustig afwachten :slight_smile:
Sterkte eenelfje !
xx Macy

Thanks ! Ja het afwachten is nu hoe het zal gaan als hij thuis is en wanneer hij kan komen, als dit allemaal gaat lukken natuurlijk. Want ik had hem de website van de NL Ambassade laten lezen (is ook in het Turks) en hij schrok zich een hoedje van wat voor papieren ie allemaal nodig had haha. Dus we shall see. Maar nu weet hij dat hij alles op die website kan zoeken en zijn neef woont een kwartier bij mij vandaan hier in NL dus hij zei ook van tegen die tijd moet ik hem maar met zijn neef bellen die kan het dan in het Turks uitleggen, want hij begrijpt er volgens mij allemaal de ballen van ivm het visum.

Hij heeft wel een pc thuis maar msnnen met hem heeft niet zoveel zin, hij kan redelijk Engels praten maar het schrijven is 10x niks. Zie je hem een uur lang beneden typen en dan komen er 3 kromme woorden. Dus msnnen met hem is geen succes haha.

We smssen af en toe en bellen elke dag 1 of 2 x

Ja dat word dan lekker gezellig op msn he, haha :smiley: Ik denk dat het uiteindelijk gaat lukken hoor. Nou jullie bellen wel vaak…lekker duur zeg :slight_smile: Als ik met mijn liefiej zou gaan bellen en mn moeder erna de telefoon rekening krijgt…die schiet me af ! :smiley:

woow jaa macy ik heb het meegemaakt met mijn moeder toen ik die umut deed bellen en smse … gelukkig betaalde me opa het voor me maar jaa tfoee … echt duur … als ik nou nog zou belle zou ik via zown site belle . :slight_smile:

Ik via n telefooncel gewoon wat losgeld dr in gooie dus…:slight_smile: