Weer terug in Nederland

Na 2 leuke weken weer terug in nl.:crybaby::crybaby:
wat doet afscheid nemen van iemand waar je veel van houd toch pijn ik was echt in staat om om te draaien, maar ze zeggen altijd aan alles komt een eind. pff
en dan ben je weer terug aan dan begint al het gezeur weer o hij zal nu toch al weer met een ander zijn en ga zo maar door. ik wordt er gek van gelukkig is het hier niet zo we zitten allemaal met het zelfde.
maar gelukkig ga ik over ander halve maand waarschijnlijk voor 3 weken terug want daarna moet hij 15 maanden het leger in ( gelukkig heb ik een lieve baas)
maar die 2 weken samen met hem was echt super, hij moest alleen iedere nacht werken en dan ging hij een paar uurtjes slapen en dan hadden we de hele middag en avond nog samen.
ik ben alleen niet naar zijn ouders geweest want die waren zelf ook op vakantie en die kwamen een dag later terug.
ik vindt het alleen echt moeilijk om hem te vertrouwen door al die verhalen die je hoort.
maar als hij niet echt van mij houd zou hij ook niet iedere avond op msn komen ( ik zou dat niet meer zoeken als ik niet van hem zou houden).
ik vind het wel knap dat hier toch wel wat meiden zijn die toch al een hele tijd iets hebben. soms denk ik was ik er maar nooit aan begonnen maar ik zou hem nu toch echt niet meer kwijt willen.

groetjes xx karin

karin: wat leuk dat je 2 hele leuke weken samen hebt gehad!!:smile:
gewoon niks van aantrekken van wat andere zeggen!
en je gaat waarschijnlijk voor 3 weken terug, dat zijn toch weer mooie vooruitzichten! hopen dat jullie dan weer een leuke tijd gaan hebben samen!:smile:

xxjes mariska
[Real Love Never Dies]

heejj Karin,

Wat leuk dat jj iemand hebt gevonden die jj echt leuk vind, :d
Jj moet jj niets aantrekken van wat andere ervan aantrekken, maar jj moet doen wat jj eigen gevoel jj ingeeft…
Ik hoop dat jij die 3 weken lekker naar jj mannetje terug kan gaan,

xxx Desi

Het draait hier om jou en niet om wat de rest denkt. Dat je je onzeker voelt als je niet bij hem bent, wordt vanzelf minder. Naar mate de relatie langer duurt, bouw je ook een vertrouwen op. Heerlijk dat je het zo naar je zin hebt gehad en je hebt weer iets leuks om naar uit te kijken.

verboden liefde maakt toch extra opwindend in je leven of nie? romeo & juliet :wink: