Vakantieliefde of toch niet?

Ik ben van de zomer op vakantie geweest in Side en heb daar in het Hotel de liefde van mijn leven gevonden.Toen ik weer terug was hebben we altijd gesmst en op msn geweest.In de Herfstvakantie ben ik weer terug gegaan en was de vonk er nog steeds.Nu hoor ik zoveel verhalen van mensen dat ze elke dag een ander hebben en dat hij er nog wel meer
op na houd dan alleen mij.Hij was van het animatieteam en de meiden hangen dan al snel om je heen.Hij zegt dat hij dit nog nooit gevoeld heeft en ook met mij verder wilt maar …moet ik hem nou geloven of niet…is het niet dat hij naar Nederland wilt komen en hier kan blijven.Ik hou echt ziels veel van hem maar blijf toch met de vraag zitten of ik ook de enige voor hem ben???We smsen nu en msnen en bellen en ik hoop in Februari naar hem toe te kunnen en hem nog beter te leren kennen.

hey wat leuk dat je de liefde van je leven in side bent tegen gekomen…
mijn vriend woont ook in side…
in welk hotel werkt je vriend…?

er gaan natuurlijk veel verhalen…maar ik denk dat je op je gevoel moet afgaan :wink: kijk gewoon ff rustig hoe het allemaal loopt…

ik ben inmiddels alweer 2 jaar samen met mn vriend, en niet 1x het idee gehad dat ie ook met andere zou gaan…

succes ermee

liefs

filiz

Hallo,

Mijn vriend werkte in Hotel Vera lindita.
Ik weet dat ik op mijn gevoel moet afgaan maar
vind het ook heel erg moeilijk.Er komen daar zoveel
meisjes waarom zou hij met mij verder willen iemand
die hier in Nederland woont.Hij zit nu tijdelijk zonder werk
en vind dat maar niks.Het seizoen is nu ook afgelopen dus kan
hij ook niet zo snel werk vinden nu.Wilt jouw vriend niet hierheen
komen of jij daarheen.Ga jij wel eens daarheen??

Groetjes Dazzle

hey…

ja ik ben dit jaar in februari en april daar geweest…daarna nog 8 weken in de zomervakantie…en in december ga ik ook voor 2 weekjes…

het is de bedoeling dat ik in juli daar ga wonen…

het hotel waar jouw vriend werkt ken ik niet…ik snap dat het niet altijd even makkelijk is…maar nu zou ik me idd niet zo veel zorgen maken…het seizoen in bijna om…:wink:

groetjes

dazzle - wat leu kdat je daar de liefde van je leven hebt gevonden, snap je twijfel en onzekerheid wel, maar denk dat je toch moet proberen om het vertrouwne in hem te hebben anders ga je het voor jezelf niet volhouden, is moeilijk, maar als je regelmatig contact met hem hebt dan gaat het goedkomen!

dazzle: wat leuk dat je de liefde van je leven hebt gevonden! trek je niet te veel van die verhalen aan, wie weet is jou vriend wel helemaal niet zo en zit jij je druk te maken om niks!

heeej
mijn vriendje is ook een animator en ik snap hoe je je voelt. nadat ik terug kwam van reis hebben we dagelijks gebeld en hij vroeg mij om terug te komen. ik twijfelde zeer hard omdat ik ook dacht dat hij daar constant andere meisje versierde. ik heb met enkele vrienden en familieleden over mijn twijfels gepraat en allemaal zeiden ze het zelfde: dat ik niet moest gaan, dat het een dom idee was. koppig als ik ben ben ik toch terug gegaan en het was de beste week van mijn leven. ik weet nu heel zeker dat ik hem voor 100% kan vertrouwen. dus luister niet naar andere verhalen maar ga op je gevoel af

hey yllek…welkom op het forum…wat leuk dat je ook een turkse vriend heb…hoelang al? waar hebben jullie elkaar leren kennen…?
ben nieuwsgierig…ja ik weet het :wink:
succes de komende 15 (bijna 14) maanden…tis niet altijd even makkelijk, maar ze gaan voorbij.

groetjes

filiz

wij zijn sinds gisteren 3 maanden samen. ik heb hem leren kennen in seferisar een stadje niet ver van izmir. in het hotel club resort atlantis. dank u wel voor je steun :slight_smile:

hey,
ik ben in 2000 op vakantie mijn liefde tegen gekomen,hij was masseur.
in 2001 zijn we in turkije getrouwd.ik helemaal alleen zonder ouders of familie.
ik had hem in totaal 6 weken gezien op een jaar.
en hij is de man van mijn dromen,we hebben nu al een zoontje van 4.
hij werkt hier in belgie in de bouw.we hebben het heel goed samen.
ik heb toen een risico genomen,maar het was de moeite hoor.
dus echte liefde op het eerste gezicht bestaat.
groetjes van mij

Hallo Erzi,

Wat vind ik zoiets super om te horen.Ik weet zeker dat dit ook
echte liefde is.Hij wil nu een visum aan gaan vragen om voor 3
maanden hier naar toe te komen…maar of dat gaat lukken ik hoop
het zo.Hoe heb jij dat allemaal gedaan dan omdat hij nu bij jouw in
belgie is.:wereld:Ik heb zoveel dromen en hoop dat ze ooit gaan uitkomen.

Groetjes van Dazzle

hier nog 1 waarbij liefde op het eerste gezicht bestaat. Ik heb mijn man in 2005 ontmoet in kemer in het hotel waar hij werkte. in 2005 zijn we nog getrouwd. Toen heb ik 1 jaar in Kemer gewoond en nu wonen wij sinds 1 jaar in België. En hebben een zoontje van 9 maanden.

Ach ja, de vooroordelen, ik denk dat de meeste ze wel kennen met een partner in het buitenland, in dit geval Turkije. Ik heb ze zelf ook allemaal gehoord en af en toe hoor ik ze nog steeds. Mijn grote liefde woont ook in Turkije en wij hebben nu 1,5 jaar een relatie, hij is barman, dus ook daarover had iedereen zijn vooroordeel klaar in het begin. Ik heb mijn gevoel gevolgd en we zijn heel erg gelukkig samen, helaas zitten we nu op een oproep te wachten voor het leger, de enige hindernis die we nog moeten doorstaan, daarna willen we samen aan een toekomst beginnen en die gaat er komen.
Volg je gevoel, want echte liefde overwint alles!!!

@Dece,

moet je vriend de volledige 15 maanden volmaken?

Ik zou willen dat ik nee kon zeggen, maar helaas, hij moet inderdaad de volledige 15 maanden volmaken.

Dat is een erg lang tijd.

Ik kan me indenken hoe moeilijk dat is.

Voor ik trouwde kon ik mijn vrouw ruim 5 maanden niet zien
wat ik al verschrikkelijk lang vondt.
Na mijn trouwen heb ik mijn vrouw al 3 maanden niet gezien
en het zullen er zeer waarschijnlijk nog eens 3 worden.

Sterkte in ieder geval

Dank je, het zal vast geen makkelijke tijd worden en we hopen elkaar tussendoor nog te gaan zien, maar we slaan ons er wel doorheen. Uiteindelijk maakt dat wachten de relatie alleen maar sterker. Moet voor jou trouwens ook niet makkelijk zijn, ben je eindelijk getrouwd, maar uiteindelijk nog niet samen. Lijkt me ook vreselijk! Dus jij ook veel sterkte.

Dece ik hoop dat er voor jullie snel duidelijkheid komt over de diensttijd!!!

Dankjewel!
Dat hoop ik ook, ik kreeg net te horen dat het waarschijnlijk pas mei gaat worden. We hadden zo op februari gehoopt, we zijn beide alleen maar met dat leger bezig en willen dat het zo snel mogelijk afgelopen is, dus dit nieuws is een kleine tegenvaller, maar we kunnen er helaas niks aan doen.
Hoe is het nou trouwens met jou? Mag ook in een pm hoor.

Hallo!
Mijn vriend heb ik ook ontmoet in Turkije, iets langer geleden dan 2 maanden.
Hij werkte ook in een hotel in Marmaris, en ik was daar de 1na laatste week voor het hotel ging sluiten. Ik heb ook nooit het idee dat hij vreemd gaat, en zijn vrienden bevestigen dat. Ik sms met hem, soms bellen hij laat de hele dag mn telefoon over gaan en we msnen. Ik hoop dat ik naar hem toe kan in Maart!!
Ik denk dat je gewoon altijd naar je gevoel moet luisteren! Soms gaat het fout als we elkaar op msn spreken. We praten Engels met elkaar en als je elkaar dan een keer niet begrijpt, of chagrijnig is, dan is het mot. Maar als we dan offline zijn wordt ik meteen weer gesmst of gebeld en ik weet zeker dat als ik bij hem ben het weer net als in Marmaris is; Superr!!:smiley: