wijze woorden nodig

Ja, ook ik ben iemand die helemaal verliefd terug is gekomen uit Turkije.
Afgelopen april/mei ben ik op vakantie geweest in Side. Daar heb ik Justin leren kennen. Zijn echte naam is özgür. Hij werkt in het hotel als animator. We hebben daar een paar leuke avonden gehad maar toch wist ik niet goed of ik nou één van de honderd andere meisjes zou zijn of niet.
De laatste avond (voordat ik helaas weer naar huis moest) hebben we nog een geweldig avondje in het park gehad.
Ik dacht eigenlijk dat ik niets meer van hem zou horen (ook om teleurstellingen te voorkomen) maar gelukkig hebben we nu nog steeds contact door te smsen en via msn en de webcam. Ik vind hem helemaal leuk, hij is zo lief.
Over een paar weken ga ik terug naar Side met een vriendin. Niet naar hetzelfde hotel (waar hij werkt) maar dus wel dezelfde plaats. En hij zegt dat hij heel graag bij mij wil zijn, na zijn werk en op zijn vrije dag.
Ik ben helemaal in love maar ik vind het heel moeilijk.
Om me heen krijg ik vrij veel negatieve reacties: hij is animator met de hele dag mooie dames om hem heen, waarschijnlijk ben jij niet de enige, etc, etc.
Ik heb het gevoel dat ik hem echt kan vertrouwen en dat zijn gevoelens en dingen die hij zegt oprecht zijn maar ik moet ook vaak denken aan de woorden die anderen zeggen. Misschien wordt het wel één grote teleurstelling als ik daar ben.
Zo moeilijk allemaal.
En ik ga met een vriendin op vakantie en haar kan ik natuurlijk ook niet steeds alleen laten door bij hem te zijn. Maar ik wil ook zoooo graag bij hem zijn.
Ik zou het zo fijn vinden om met iemand te kunnen praten die hetzelfde mee maakt want veel vriendinnen begrijpen me niet en vinden me naïef.

ik hoop dat iemand een reactie wil geven.

Groetjes joanne

hey,
wat leuk weer iemand die zijn vriend in side ontmoet heeft (dadelijk halen we de lovers uit marmaris/gumbet nog in)
als ik eerlijk ben heb ik ook niet zo een hoge dunk van animators…maar das door mn eigen ervaring…moet zeggen dat ik toen wel pas 15 was, en helemaal in love op een animator…3 maanden na terug komst in nl…weer naar dat hotel…had ie n ander…ja rot op dat moment, maar wel over heen te komen…
3 jaar later weer een hele leuke jongen getroffen in side…na 2,5 jaar op en neer reizen, gaan we over 27 dagen samen wonen in turkije…
maar als ik jou was, zou ik gewoon terug gaan, en kijken wat er van komt. niet geschoten is altijd mis.
in welk hotel werkt je vriend als ik vragen mag…? en hoe oud ben je…?
over weekjes al lkkr terug!! geniet ervan, en houdt ons hier op de hoogte…!!

groetjes

filiz

Oh,oh, dus jij hebt geen goede ervaringen met animators!? Nou ja, ik zie het wel.
Wat doet jou vriend voor werk? En hoe heb jij hem leren kennen? Wat geweldig dat jullie binnenkort gaan samenwonen. En wat knap dat jij naar Turkije vertrekt. Dat is een hele stap maar dan zijn jullie wel fijn bij elkaar. En wat ga jij daar doen als hij aan het werk is?

Ik ben zelf 23 en mijn ‘lover’ werkt in hotel side star. Ik hoop niet dat er nu allemaal meisjes komen vertellen dat ze hem kennen :tssk:

Echt super fijn om er zo met anderen over te kunnen praten!

:dag:

ik wil niet alle anomators over 1 kam scheren…!! er zitten er ook vast goede bij…zo is vorig jaar een meid van dit forum naar tr gegaan, om met een animator te gaan samen wonen…
en welk beroep je vriend ook doet…ik denk als ze willen vreemd gaan, doen ze het toch…en of dat dan een turk is, een portugees of een hollander…

mijn vriend is verkoper. dit jaar heeft ie voor t eerst zijn eigen winkel gehuurd. dus ik ga daar ook gewoon werken.
beter dan de hele dag alleen thuis zitten…!

ik heb hem leren kennen door een vriend die ik in hetzelfde hotel heb leren kennen van toen der tijd…met hem altijd gewoon leuk contact gehouden

Hallo
Lekker genieten van het verliefde gevoel maar niet naief zijn. De kans is aanwezig dat het bij hem elke week een ander schatje is. Er van uit gaan dat hij anders is, is naief. Maar er is ook een kans dat hij het meent. Kan je een raad geven, wanneer je twijfel gevoel overheerst ga er dan niet mee verder, het gaat alleen maar moeilijker worden. Wanneer je terug gaat met een vriendin, let dan wel op je vriendin. Het is natuurlijk een beetje sneu voor haar om er achter aante huppelen. Maare hoe gaat het nu dan tussen jullie? Hoe kijkt hij er tegen aan?

Er blijft natuurlijk altijd een risico… Ok ik heb nu ook wel een zwak voor een animator maar ik heb vorig jaar eigenlijk ook wel genoeg gezien…

Er waren dus 2 animatoren die getrouwd waren met een belgische… Deze maakten serieus veel avances op andere meisjes… “Do you wanna be my girlfriend.” Zij maakten er wel een zootje van… Een andere animator had ook een relatie met een meisje van het animatieteam en terwijl kwam die gewoon aan mij vragen of hij met mij mee naar de kamer mocht. Mijn antwoord was duidelijk :“nee!”

MAAR er waren ook de brave jongens die eigenlijk geen meisjes versierden… Ik was ook goed bevriend met een animatrice die ook diezelfde zomer was verliefd geworden op een animator terwijl zij daar gewoon op vakantie was) en zij is teruggegaan om daar te gaan werken… Dat was de braafste jongen die ik al ben tegengekomen… Dat meisje vertelde me ook dat de jongen waar ik een zwak voor had ook niet iemand anders ofzo had gehad… DUS we mogen niet te snel conclusies trekken…

Groetjes :dag: