Jeetje wat vliegt de tijd, weet nog dat ik het topic opende dat het seizoen bijna weer voorbij was, en nu gaat het allemaal al weer bijna beginnen…
Half april begint het hele feest…weer van voor af aan, de hotels appartementen barretjes disco´s en restaurants worden weer uit de grond getrokken en het toneelstuk kan weer van start…
Wat zijn de plannen dames, gaan er mensen voor langere tijd weg, meerdere keren op en neer en hoe is het met de dames waarvan de vriend in het leger zit??
Zelf pieker ik me helemaal suf, kan namelijk weer gezellig een heel seizoen bij mijn vriend gaan wonen en werken, daar staat echter wel tegenover dat ik mijn hele leventje hier weer moet gaan achterlaten, op zich geen probleem, woon nog thuis (tja he nou eenmaal geen zin om in mijn eentje te wonen) maar dat wil wel zeggen dat ik weer ontslag zal moeten nemen, en daar zit ik een beetje mee in mijn maag, de laatste keer dat ik dat heb gedaan heeft het 4! maanden geduurd voor ik weer werk had… Dat was niet eens zon groot probleem omdat ik nog thuis woon maar ik werd er gek van om voor alles geld aan mammie te vragen (dat zullen jullie allemaal snappen)!!
Maar jah het is toch ook wel erg verleidelijk om weer heerlijk een zomer met mijn lief door te brengen, te weten dat we lange tijd samen zullen zijn, en dat het afscheid nog heel lang duurt…
Wat is wijsheid ik weet het niet, das gelul ik weet het wel, wil bij hem zijn, maar toch houd iets me tegen…
Nou ja ben benieuwd naar jullie verhalen, dus vertel!!!
mijn vriend is sinds gister uit het leger yeah!!! en hij komt als alles goed gaat over 1 maand naar nederland en dan gaan we samen terug naar turkije voor goed! dus kan niet wachten! ik heb op dit moment al meer als 4 jaar gewacht!!
Hahahhaha nou de blijdschap springt iig van mijn scherm af. Wat heerlijk, lijkt me echt een verademing, wat zijn de plannen, waar gaan jullie wonen?? Vertel vertel, we zijn gek op positieve verhalen hier!!!
Enne gefeliciteerd he meid, dat het k*t leger er eindelijk opzit!!!
onze plannen: mijn vriend en ik gaan in belek werken in een groot 5 sterren hotel. hij word entertainment manager en ik word mini en junior club manager. We gaan in het hotel wonen totdat we geld gespaart hebben voor ons eigen plekje. We willen graag in Antalya wonen en als t mee zit een huis laten bouwen. Dat zal nog wel wat jaartjes duren maar we hebben alle tijd nu we eindelijk bij elkaar kunnen zijn.
T hotel waar Oscar werkt is het hele jaar geopend, en hij is dus nu ook weer gewoon aan het werk als mini club manager en lid van animatieteam… in februari, over 24 nachtjes, ga ik er heen samen met een vriendin van mij.
Daar wil ik goed praten met em over hoe en wat, we zijn iig wel bezig om te kijken of ik er kan werken, zodat we samen minclub gaan doen… maar dat weten we pas als ik daar ben…
En als dat niet kan… tja… haha daar ben ik nog niet zo over uit… ik heb nu even werk, maar niet voor lang meer, ook heb ik het er niet zo naar mijn zin, dus ja ideale oplossing zou zijn, daar bij hem werken en elkaar nog beter leren kennen etc.
Mijn vriend weet nog niet waar hij gaat werken… Mijn ma en ik zouden graag boeken voor deze zomer maar hij weet pas in April waar hij zal zijn. 99% zal het wss Kusadasi zijn. Maar, dan zal het zeker om te werken zijn, dusja…overdag zal ik hem denk ik niet veel te zien krijgen … Dus, veel plannen kan ik nog niet, maar ik ga binnenkort ergens terug en dan ga ik nog wel eens terug op het einde van het seizoen, zodat we veel tijd voor elkaar kunnen hebben, want eerlijk gezegd vind ik er niet veel aan als al zijn vrienden er ook zijn, lekker Turks geklets en dan zit je daar maar mooi … Heb me alvast ingeschreven voor een cursus Turks ! Enneuh, mn ma en ik boeken binnenkort, ook al kan hij er niet (veel) bijzijn dan zit ik zeker en vast al in Turkije met de leuke sfeer …
Ja, het is lastig Sevgilim, dat er veel onzekerheden zijn omtrent het verkrijgen van werk . En zeker als je in het seizoen naar je vriend gaat zul je niet heel veel tijd voor elkaar hebben. Maar er blijven toch nog genoeg momenten over dat je wel af kunt spreken.
Overdag ga ik dan vaak zelf leuke dingen ondernemen.
Ik hoop dat je toch nog een goede mogelijkheid krijgt om te boeken, samen met je moeder. Gezellig hoor.
ppfff, het seizoen gaat nog helemaal niet beginnen!! Nog 2,5 maand. Duurt veeeeeeelllsss te lang voor mij, want ik ga begin april naar Bodrum en dan begint het seizoen pas!!
Het is al snel, maar ik kan niet wachten, hahahhaa.
Ik ga samen met my turkish delight werk zoeken en dan heel de zomer (en wie weet langer) in Turkije doorbrengen, dus voor mij kan het seizoen niet snel genoeg beginnen!! Nog 9,5 week, hahahahaa, hoezo aftellen!!
Nou bij ons zijn de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen allang gestart, zo zijn we alweer op zoek naar nieuw intrieur voor de bar en het restaurant moeten de benodigde vergunningen weer worden aangevraagd, en natuurlijk de zoektocht naar het appartement… Voor je het weet is het April en kunnen we de bar en het restaurant weer gaan aankleden, op zoek naar geschikt personeel… Wij zijn al in volle gang en dan is het pas Januarie, er komt veel bij kijken…
Ik heb ook een cursus Turks gedaan en dat kan ik iedereen met een Turkse vriend aanraden, weet ook hoe het is om er als versiering bij te zitten, maar ach als je goed luisterd kun je daar ook al veel van opsteken…
@Linda, heb je al een definitieve beslissing genomen, wat betreft het opzeggen van je baan en voor het seizoen naar Turkije te vertrekken?
Ik zou zeggen zolang je het nog op deze manier kunt doen, DOE HET DAN.
Waar is jullie bar/restaurant eigenlijk?
Het is inderdaad zoals ze zeggen “Je leeft maar een keer”
Ik zou het ook wel willen, maar ik heb al andere verantwoordelijkheden.
ik heb ook mn werk opgezegt…omdat ik voorgoed naar turkije ga! iedereen reageerde heel positief en is erg blij voor me!! ik voel me echt super! nog maar 4 weken en dan ben ik voor altijd samen bij mn mannetje yeahhh
Nee heb nog steeds niets besloten, houd mijn opties nog even open… Wil dolgraag maar weet nog hoe het was toen ik terug kwam en alles echt koud op mijn dak viel, werk vinden was toen echt moeilijk heb 4 maanden thuis gezeten en daar werd ik echt niet vrolijk van…Bovendien was het moeilijk om me weer aan te passen, het leven daar is anders het eten het ritme, alles…
Maarre om heel eerlijk te zijn heeft mijn hart allang besloten want zeg nou zelf je wil toch niets liever dan samen zijn…
De bar waar ik (waarschijnlijk) samen met mijn vriend zal gaan werken heet Pane Vino en bestaat uit een Bar en een Restaurant, het ligt in dezelfde straat als het Oranje cafe, de bar is geheel open (lekker mensen kijken) en we hebben heerlijke cocktail… Het restaurant ligt aan de overkant op de eerste verdieping en heeft een prachtig uitzicht over de baai van Gümbet, je kunt er heerlijk eten (van Italiaans tot Turks) dus wie weet… Tot Daar!!
ja ik heb het qua werk hier geregelt! dat was t belangrijkste…nu verder met de kleine zaken! voel me nu ook zo veel lekkerder omdat iedereen t nu weet en ik erg naar uit kan kijken…nu staat niets meer in de weg!