Seizoen is bijna voorbij (gelukkig) dus....Vertel!

Hallo allemaal,

Vele van ons hebben een vriend in het toerisme werken en aangezien het seizoen bijna voorbij is ben ik dolgelukkig, zal een stuk beter slapen als ik weet dat hij bij zijn familie is en niet meer omringd word door 1000de mooie dames in veel te kleine bikini’s…

Bovendien neem ik aan dat vele van ons de afgelopen zomer wel weer heerlijk op de Turkse stranden hebben gelegen dus kom op dames, vertel…

Liefs Linda

Ja… Ik ben ook opgelucht als het seizoen voorbij is…
Al die meiden en mijn vriend als fotograaf… Nee, ik wil der niet aan denken…

Maar deze zomer heb ik het weer Heeel leuk gehad…
Hij had speciaal een vrijedag genomen en toen zijn we samen naar Manavgat geweest…
Elke avond naar de Disco geweest…

Vorig jaar mocht ik niet met hem weg… omdat ik niet van me moeder mocht… ( was toen 14 )
En me moeder dacht eigelijk dat hij dat met elk meisje deed… want elke week zijn er weer nieuwe meisjes…
Maar gelukkig denkt ze daar nu anders over…:slight_smile:

Ik heb het weer SUPER naar me zin gehad…!! ( zoals elk jaar )
Groetjes Yoella

Jeetje meis jij bent nog een jonkie!!! Mag ik vragen hoe oud je vriend is??
Wel ontzettend fijn dat je ouders achter je staan…
Is hij al eens in Nederland geweest??

Liefs Linda

Haha… Ja volgens mij ben ik 1 van de jongste hier…
Me vriend is 21 en ik wordt over een paar weken 16…

Hij is nog nooit in Nederland geweest…
Vorig jaar hebben we het er wel over gehad, omdat ik natuurlijk niet alleen naar Turkije mag…
En het dan makkelijk is als hij een tijdje hier komt…
Maar dat kan helaas niet, hij moet eerst in het leger… ( in november moet hij )

Op dit moment zit me Tante in Turkije… Vlakbij waar me vriend werkt…
Dus ik heb wat meegegeven en hij heeft het vandaag opgehaalt…
Hij vertelde dat het erg grappig was en dat hij ze deze week nog een keer wil zien, voordat ze weg gaan… Dus ik ben heeel benieuwt… Me tante heeft foto’s gemaakt en gefilmt…haha :slight_smile: En waarschijnlijk gaat me vriend ook iets meegeven aan me tante… :slight_smile: Duss spannend…

Groetjes Yoella…

Ohh nu ben ik ook helemaal nieuwsgierig…wat spannend, wanneer komt je Tante terug???

Ga je hem nog zien voordat hij het leger in gaat??
Dat zal een moeilijke tijd voor jullie worden…

Liefs Linda

Me tante komt zaterdag terug…:slight_smile:

En ik kan me vriend niet meer zien voordat hij in het leger gaat…
Dus waarschijnlijk zie ik hem pas weer over 2 jaar ofzo…
Als het kon had ik nu gelijk naar Turkije gegaan…
Maar dat kan jammer genoeg niet…
Of me moeder moet ineens met 2 tickets komen, voor november… ( maar denk het niet )

Groetjes Yoella

wat balen voor je zeg…2 jaar je vriend niet kunnen zien…dan wordt je toch gek…???..Heb je helemaal geen mogelijkheid om hem te zien dan…???

Nee eigelijk niet…
Me moeder laat me natuurlijk niet alleen gaan…
Dus er moet iemand mee… familie ofzo…
En dat gaat niet zo makkelijk…

Maar het is wel beter dat hij nu in het leger gaat…
Want als hij terug komt, dan kan ik wel alleen naar hem toe…:slight_smile:

En tjah… ik wordt er ook wel een beetje gek van…
Was ik maar wat ouder… :stuck_out_tongue:

Groetjes Yoella

jeetje yoella…ik kan me goed voorstellen dat dit onzettend k*t moet zijn…

ik ben van gister terug uit turkije…en ook soo in love op t moment…ik ben benieuwd wat er van gaat komen. maar 't voelt iig wel goed…

ik zou m ook graag weer willen zien.alleen geen idee wanneer dat mogelijk is…

groetjes

@filiz… Ja, het is erg k*t… maar hij moet nu echt in het leger…
Heb je gelijk even gevraagd of hij al in het leger is geweest ?? :stuck_out_tongue:
haha… Maarja, nu kan je weer lekker dromen over wat je daar heb meegemaakt… ( en natuurlijk hopen dat je heel snel weer terug kan )

Groetjes Yoella…

ja…heb ik gedaan…hij zei dat ie ieder moment opgeroepen kon worden…is afw88 dusz…:frowning:
jeetje meid…ik hoop dat die 2 jaar snel voor je voorbij vliegen…
we tellen met zn alle af;)

kusz

filiz

Dames…Insallah dat die 2 jaar snel voorbij gaan voor jullie. Ik voel met jullie mee, het lijkt mij echt mega moeilijk maar het is natuurlijk wel een goede test, je weet gelijk of jullie liefde sterk genoeg is om zo’n periode zonder elkaar te overleven.

Ik ben vandaag terug gekomen van mn vriend in turkije. Seizoen is gelukkig over in twee weken! Ik vertrouw hem wel volkomen maar toch… Het idee dat er meiden de hele dag om hem heen hangen. Geeft een beter gevoel dat hij rustig bij zn familie is. Ik hoop hem te zien in december in nederland. Moeten nog wel alles regelen voor visum enzo. Maar hoop dat het gaat lukken.

voor mij is t ook afwachten wanneer mijn vriend t leger in gaat. ik hoop hem iig nog wel te zien voordat ie gaat, dus als ie in november gaat probeer ik toch nog een week naar hem toe te gaan…

groetjes myrna

Ik hoef me eigelijk geen zorgen te maken om dat leger… In het hotel komen elke keer nieuwe meiden… Maar in het leger niet… :slight_smile: De tijd zal het leren…:wink:

Groetjes Yoella…

idd…yoella…haha dar zit ie lkkt veilig en heeft ie alle tijd om aan jou te denken!! vergeten doet ie je zeker niet hoor…

liefs

filiz

Heey Yoelle, vraagje he!! waar werkt je vriend dan?? Mijn vriend werkt in Side in animatieteam… ik heb m in de zomervakantie gezien en in hersftvakantie! nu moet ik wachten tot meivakantie =( echt niet leuk!! ik mis hem echt heel erg! gelukkig belt hij bijna elke dag!! Ik ben ook bijna 16 en hij is ook 21 =) naja lijkt me wel leuk om contact te hebben met je!! hoop dat ik wat van je hoor!!

De meeste dames zullen gelukkig zijn dat het seizoen voorbij is, zodat al hun vrienden geen mooie , gezellige dames meer tegen komen op de werkvloer.

Toch zullen de meeste mannen en jongens het zwaar krijgen deze winter, omdat ze geen gepast of helemaal geen werk zullen vinden.
Dat is dan echt balen.
De meesten waaieren uit naar de grote steden zoals Istanbul, Ankara, Adana, Izmir en bijv Anatolie om hun geluk te beproeven. Ze logeren dan vaak bij familie of vrienden. Die schijnen ze overal te hebben.
En dan maar duimen dat het lukt.
Mijn vrienden kunnen gelukkig ieder jaar weer terug in hetzelfde werk, op dezelfde plek, in de hamam en in de massage op het strand.

Laten we voor hen allen hopen dat ze een goede winter tegemoet gaan.

Leifs, Fransijn:TUNISIA: :NETHERLAN

hmm…

ik ben dus ook helemaal in de wolken natuurlijk, en ‘mijn’ turk is zeker weten te vertrouwen… en ik liep een beetje rond te kijken naar andere zielige mensen zoals ik voor een beetje raad en steun, maar ja toen ik jouw naam zag staan… “lindaozgur” kreeg ik toch een raar gevoel in mn buik, en het waren geen vlinders…
hoe heet jouw ozgur in kwestie van zijn achternaam? ik hoop niet cansoy, want dan ben ik erg dom geweest, en jij ook…

verlos me alsjeblieft snel uit mn lijden! (t kan niet t kan niet t kan niet dat het de zelfde is!!)

@Natara-Devi… Ook toevallig :smiley: !! Mijn vriend werkt in Hotel Asteria in Side, als fotograaf… En jouw vriend ?? ik ben heeel nieuwschierig… Ik ben ook bijna 16 en mij vriend is ook 21… whaha… Heet jouw vriend niet toevallig Selman ?? :stuck_out_tongue: haha, neej het zal wel niet… ( hoop ik )

Ik heb je nog ff gemailt…
Groetjes Yoella…