Wanneer gaan jullie weer naar Turkije?

hoi!

even een vraagje: jullie zijn natuurlijk allemaal van de zomer en in oktober naar jullie vriendjes geweest, maar wanneer gaan jullie weer?

ik zat te denken aan februari, ook al regent het dan keihard waarschijnlijk…
maar iets anders dus: ik ben eigenlijk een beetje bang om in mn eentje te gaan… ik ben 17, hij dan 24, ik weet niet hoe ik t aan mn ouders moet verkopen en bovendien ben ik zo bang dat het tegenvalt, wat moet ik nou doen als hij aan t werk is in mn eentje?
toch heb ik ook t gevoel dat ik er heen moet, en wel snel ook, om m eens beter te leren kennen zonder dat er 20 gasten omheen zitten, want we zijn werkelijk zo’n 3 seconden alleen geweest tot nu toe :S

alle doorgewinterde turkije-gangers: wat adviseren jullie? waar halen jullie je tickets vandaan? hebben jullie tips en wat doen jullie met slecht weer in een plaatsje wat verder ook nog dicht is? (Side in dit geval…)

Voor mij is het ook heeel moeilijk om alleen naar Turkije te gaan…
Ik ben alleen in de zomer geweest… ( leerde hem juli 2004 kennen )
Hij is 21 en ik wordt vrijdag 16…
De tijd zal het leren…

Ik kan je voor de rest niet helpen…
( Mijn vriend werkt trouwens ook in Side )

Groetjes Yoella…

volgens mij woont de helft van de vriendjes hier in side (van mij ook)

carrie…als ik jou was zou ik gewoon gaan. als je de mogelijkheid hebt! ga je in de carnavalsvakantie…? doen hoor!! wat doet ie voor een werk? miss kan je hem helpen, en anders zal er vast wel iets anders open zijn waar je de tijd kan om krijgen.
vertel je ouders dat je heel graag wilt gaan, miss snappen ze het;)
hoe heet je vriend…? heb je hem dit jaar leren kennen…?
suc6 ermee

liefs

filiz

jullie schrijven alweer naar Turkije,gelukkig dat jullie hier allemaal vriendjes hebben, zo houden we toch onze toeristen in Turkije. Je denkt wel ,de helft zit in Side, maar hier in Kusadasi zitten er ook veel op hun vriendinnetjes te wachten het komende seizoen.
Groetjes
Franka

hey carrie vdk:
Ik denk dat je minstens 18 bent om alleen te mogen reizen, anders moet je je ouders meehebben of iemand anders samen met een brief dat je mee mag reizen met die persoon… Zo heb ik het eens moeten doen, toen ik nog geen 18 was.

hey carrie,
Ben net terug van m’n vriendje uit Side.
Maar ja was met m’n ouders dus net als jou zijn we niet echt heel veel samen geweest alleen savonds laat dan.
Maar wil graag weer terug en zat ook aan februari te denken ik hoorden dat
het daar dan rond de 18 graden is dus dat valt best mee en er zijn ook nog wat winkels open hoor want er overwinteren ook mensen in Side.
En ik denk als je alles aan je ouders uit legt zullen ze je heus wel begrijpen.
ik ben dan wel wat ouder (21) en me ouders vonden het heel leuk als ik een keer naar hem toe ging zonder hen zodat we kunnen kijken of het echt klikt
Maar ja vind het reizen niet echt zo leuk in m’n eentje dus wie weet??

hallo,

ik had ook een vraagje!! kent iemand mensen uit het animatieteam van Perissia?? Ik ken ze allemaal en heb met 2 (1 ervan ismijn vriend) heel veel contact nu nog!! maar het lijkt me leuk als iemand ook mensen uit het animatieteam van perissia kent om daar contact mee te hebben!!! Groetjes en hoor het wel

Ik ben afgelopen febr. 2005 naar m’n vriend in Side terug gegaan en heb bij hem thuis gelogeerd.We deelden het app. wel met 3 van z’n broers. Wij kregen een voorkeursbehandeling, dus hadden veel vrijheid. En het was gewoon erg gezellig thuis. Met z’n allen eten,dvd kijken, fruit klaarmaken en nuttigen en heel veel praten. Engels, Duits en Turks door elkaar.
Het seizoen was nog niet begonnen, dus m’n vriend was gewoon vrij.
Samen veel leuke dingen gedaan. Wel een auto gehuurd natuurlijk.
Het was in die tijd al lekker weer, dus zelfs al even in de bikini aan het strand gelegen, het was toen zo’n 20 graden overdag.
In Side zelf is er eigenlijk niets te doen, maar Manavgat is levendig genoeg.
Jammer genoeg kwam z’n vader juist in die week in het ziekenhuis terecht, dus moesten we ook een aantal malen naar Antalya op ziekenbezoek.

Ik ben in die tijd met transavia.com gevlogen. Voor 250 euro retour (incl. luchthavenbelasting)

Succes allemaal de komende winter, Fransijn:TUNISIA: :NETHERLAN

Moet eerlijk zeggen dat ik Turkije buiten het zomer seizoen nu niet echt een plaats vind waar een meid van nog geen 18 in haar eentje naar toe zou moeten gaan, want idd wat ga je doen als je vriend aan het werk is, wat gebeurd er als jullie ruzie krijgen?? Is er daar iemand die je kunt vertrouwen en die je in zon situatie zou kunnen helpen?? Wat vinden je ouders ervan??
Je moet natuurlijk helemaal zelf weten wat je we/niet doet maar alsjeblieft denk er nog eens even goed overna…

Liefs Linda

voorjaarsvakantie :slight_smile: carnavalsvakantie heb ik niet…
hij is receptionist, heet ozgur (met trema’s maar dat duurt zo lang op die stomme nederlandse toetsenborden), en ik ken hem sinds zomer 2004
inderdaad, alles hier komt zo’n beetje uit side :slight_smile: misschien hebben we elkaar al eens gezien :slight_smile:

hmm… dat zou nou echt klote zijn…
ik zal t eens uit gaan zoeken…

[quote=sevgilim]
hey carrie vdk:
Ik denk dat je minstens 18 bent om alleen te mogen reizen, anders moet je je ouders meehebben of iemand anders samen met een brief dat je mee mag reizen met die persoon… Zo heb ik het eens moeten doen, toen ik nog geen 18 was.[/quot

inderdaad, dat is nou precies wat ik ook heb: altijd anderen eromheen, geen tijd om elkaar echt te leren kennen enzo, ja via mail/sms en telefoon praten we over vanalles en nog wat en niet alleen over “o wat mis ik jou”, gelukkig! daarom wou ik ook terug om te kijken of t klikt…
ik heb mn ouders nog niets gezegd, ik moet t slim aanpakken natuurlijk, dus nog even over nadenken…
inderdaad, wie weet… lijkt me leuk!

moet eerst wel ff zeggen dat ik het wel opvallend vind. op de meeste fora is het toch alanya of marmaris. maar dat even terzijde.

tja, hoe bedoel je precies van “hoe je het aan je ouders moet verkopen?”
weten die het dan nog niet? zou ik eerst daar maar eens even aan denken voor je gaat bedenken om erheen te gaan.

tja en dan… als je besluit toch te gaan, moet je toch gaan nadenken over hoe of wat… kan je ergens bij hem verblijven of niet. Is hij dan al weer aan het werk? Het kan wel maar vaak begint het seizoen toch pas echt eind maart voor zover ik weet. Soms eerder en sommige hotels e.d. ook nog later in april zelfs. Mocht hij werken, wat kan je doen? Neem genoeg boeken mee, ligt er ook aan wat voor werk hij doet, ik ging gewoon bij hem in het restaurant zitten te leren vaak, of gewoon in Side of Kumköy rondlopen en dat soort dingen.

Is het niet misschien een optie om iemand mee te nemen? Ik weet niet precies hoe lang jullie elkaar kennen? Deze zomer? Hoe vaak hebben jullie nu contact enz? Hoef je mij niet te zeggen maar denk daar zelf eens over na. Durf je het echt aan om meteen al alleen te gaan. Idd je zegt het zelf al, wat moet je doen als je daar alleen zit. Misschien willen je ouders best mee of is het mogelijk een vriendin ofzo mee te nemen. Ben je niet alleen en kan je hem ook gewoon rustig leren kennen.

zo heb nu wel genoeg suggesties opgeschreven. (tja als je nou in januari ging, kon je met mij mee :wink: :slight_smile: )

Het is natuurlijk logisch, dat als je verliefd bent geworden op een leuke knul in Turkije, dat er er naartoe wilt.
Hoe kun je anders iemand goed leren kennen en weten of het echt klikt.
Door er vaak naartoe te gaan kun je erachter komen.
Toch vraag ik me af hoe de meeste jonge meiden dat doen, financieel dan?
De meesten zitten op school of studeren nog en hebben dan een bijbaantje.
Dat lijkt me niet genoeg opbrengen om steeds de reis te betalen? Of helpen jullie ouders daar ook bij?

Je zult er bijna alles voor opzij moeten zetten om steeds over te kunnen vliegen. En het gaat nog duurder worden.

Toch hoop ik dat degenen die echt verliefd zijn ook echt kunnen gaan.:yes:

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Leuk allemaal vriendjes in Side!! Eindelijk…op die andere site waar ik vaak ben komen ze allemaal uit Alanya of Marmaris…

Vertelll waar wanneer en hoe…ben nieuwsgierig :wink:
Moet toch maar weer eens vaker hier kijken!!

Groetjes Franka!

Toch vraag ik me af hoe de meeste jonge meiden dat doen, financieel dan?
De meesten zitten op school of studeren nog en hebben dan een bijbaantje.
Dat lijkt me niet genoeg opbrengen om steeds de reis te betalen? Of helpen jullie ouders daar ook bij?

hoe doe jij het? werk je?

tja, kijk voor mij ik hoef niet per se naar mn vriend natuurlijk (aangezien ik die niet heb :wink: ) maar ik wil natuurlijk, ook omdat ik het studeer en er wel een aantal vrienden heb toch minstens 2x per jaar naar toe. volgend jaar wordt het waarschijnlijk wel 3 x (minstens) waarvan 1 al een aantal maanden.

Ik studeer en heb een bijbaantje. Helaas woon ik op mezelf en dat is nogal duur maar ik ben goed aan het leren om zuinig te zijn. Gekeken naar de afgelopen maanden hou ik gemiddeld per maand 200 euro over en dan maar sparen he… dan lukt het wel :slight_smile: daarom ben ik nu ook al weer van plan lekker af te tellen… :smiley:

[Leuk allemaal vriendjes in Side!! Eindelijk…op die andere site waar ik vaak ben komen ze allemaal uit Alanya of Marmaris…

Vertelll waar wanneer en hoe…ben nieuwsgierig :wink:
Moet toch maar weer eens vaker hier kijken!!

tja het is al uit he maar ben hier toch op het forum blijven hangen.

heb E in 2002 leren kennen in Kumköy. Was toen 18. Naja heel veel contact alleen problemen aan beide kanten van de ouders. Zijn ouders niet erg blij dat ik niet moslima ben en mijn ouders niet erg blij dat hij moslim is… mijn (maar die van hem ook hoor) hebben veel gedaan om het tegen te houden. Toen is het tussen ons ook idd een tijd over geweest. Leerde ik mn nieuwe vriend kenen (ook alweer ex, gaat lekker) en toen kregen we toch weer contact. Na een paar maanden smste hij me hoe het met me ging en of ik nog steeds niks meer wilde. Dus kregen we langzaam weer contact. Toen ging ik studeren en op kamers en een van de eerste dingen die ik toen heb gedaan is daarheen gaan. Terwijl ik dus een vriend had :embarrese maar ik wist niet meer wat ik wilde (stiekem heen gegaan dus schaam me er echt nog steeds voor) en toen wist ik dus nog midner. In die periode ging het hier heel slecht met me, en op een gegeven moment ben ik echt weer naar E toegevlucht omdat ik hier (dacht ik) bij niemand terecht kon… Naja, dat is toen weer goedgekomen maar ondertussen had mn nieuwe vriend ook zoiets van “dit wordt niks” (kan hem echt niets kwalijk nemen). en wel heel af en toe contact gehouden. Dat ging weer beter en in nov 2004 naar Antalya op vakantie geweest. Daar heb ik hem gezien. Goed gesproken. In dec 2004 beeindigde hij het contact (redenen laat ik ff in het midden hier) maar uiteindelijk toch wel weer contact gekregen en heb ik m in de zomer ook gezien… tja wat het nu is geen idee… weet hij ook niet… we zien wel he…

Ik werk als leraar basisonderwijs, dus ik kan wel steeds wat opzij leggen om naar Side te gaan.Ben dit jaar 4 x geweest.
Nu nog even kijken hoe het rondom Kerst zal gaan.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

mijn vriend komt ook uit Side. Of eigenlijk een klein stadje ernaast ;). Heb hem leren kennen in het hotel. Ik ga misschien in december naar hem toe.

zou leuk zijn als dat kan :slight_smile: