@melegim… In welk hotel werkt je vriend dan ??
Groetjes Yoella…
@melegim… In welk hotel werkt je vriend dan ??
Groetjes Yoella…
leuk hoor!!
De mijne werkt in Alba Resort Hotel in Side Colakli…
@ Fransijn; ik sta ook voor de klas… nou jaa invalwerk…
Ik zou met kerst weer gaan, maar van de week aan de telefoon vertelde hij dat het dan zo druk is, en weinig tot geen vrij heeft…of ik eerder kon komen…nee helaas (ben net terug
) en 19 jan is ie jarig…dus dat zou wel heel super zijn!!
Enne…heb naar All you need gemaild…hihi…zou t echt zoo super vinden, maar ja wie niet…
Groetjes Franka
Mijn vriend werkt in villa side in kumkoy. Ze veranderen nogal vaak van baan, in de zomer werkte hij in club golden beach, waar ik hem ook ontmoet heb
Oww jah… Ik ben dit jaar ook naar Golden Beach geweest…( een dagje )
Daar zaten vrienden van ons, en heeel toevallig hadden ze hetzelfde kleur bandje als ons hotel… ![]()
Dus we zijn er gewoon een dagje heen geweest, zonder te betalen…
Ze hebben nix doorgehad ofso…
Groetjes Yoella…
Dat verhaal komt me bekend voor, heb je soms een reactie geplaats een keer bij vakantiereiswijzer ofzo? hihi, leuk dat je er een dagje geweest bent. Het is echt een geweldig (groot) complex waar vanalles te doen is. Ook in de avond 't amfitheater met mooie shows (lion king etc). ![]()
Ik heb het hier ook welis op gezet volgens mij… ![]()
Die avond toen wij er waren was er The Lion King…
Maar dat hebben we niet gezien, want het was een beetje “gevaarlijk” om daar te gaan zitten eten…
En tussen de middag hebben die vrienden gewoon eten en drinken meegenomen naar het strand of zwembad…
Het is zeker een heel mooi en groot hotel… maar wij gaan liever naar een iets kleiner hotel…
Groetjes Yoella…
Jammer dat je dat gemist hebt, was een mooie (en ook wel een indrukwekkende show). Ja het is zeker een groot en mooi hotel, voor kinderen een paradijs (met al die glijbanen ;)). Maar ja, niet iedereen houd er van. Klein maar fijn hotel is natuurlijk ook leuk. Het is net waar je van houd!
ben dit jaar 5 keer in turkije geweest…
heb 2 keer alleen de vlucht hoeven te betalen, dus die 2 keer vielen wel mee.
voor die andere 3 keer, heb ik 3x extra hard gewerkt…en ik heb een hele lieve moeder;)
@carrie…ben je dr al uit? heb je 't je ouders al verteld… mag je? ga je…? ben benieuwd…
groetjes
filiz
Aan alle Belgen (en alle andere die naar Brussel willen komen)
Morgen 6 december verjaardag van Sinterklaas, die oorspronkelijk uit Turkije komt.:teeth:
Thomas Cook geeft gratis vliegtickets:teeth: naar Turkije weg aan de eerste 500 die verkleed als Sint of Piet naar de balie van Thomas Cook komen in de Luchthaven van Zaventem tussen 16u en 17u. :teeth:
Ter promotie van de nieuwe lijnvluchten 3 maal per week naar Istanbul.
Vekleed als de Sint: witte baard, rode mijter en rode cape.:king:
Verkleed als Piet: zwart gesminkt, gekleurde pofbroek en zwart krullend haar.![]()
Vliegtickets naar keuze en wanneer je wil. (Isatnbul, Antalya, Bordum, Dalaman, Izmir, …)
Ik heb het vandaag in de krant gelezen maar kan er zelf niet heen gaan…(vanwege m’n werk :disgust: ) Hoewel ik m’n kans wel zou willen wagen uiteraard!
Maar ik gun het jullie allen dus hoop dat er toch iemand een ticket te pakken krijgt.(Nee dit is geen grap dit is echt!!!)
Veel succes!
coole acties
alleen zwart gesminkt is genoeg je hoeft geen pofbroek aan als je maar een beetje moeite hebt gedaan is het al goed.gezien op hun website
Mijn vriend komt niet uit Side, maar heb hem leren kennen in Kusadasi. Hij woont tijdens het winterseizoen in Izmir, daar gaat hij ook naar school. In het winterseizoen heb je aan deze kant van Turkije niet zo veel te zoeken, er wordt ook bijna niet op gevlogen (rechtstreeks dan). Ik heb dus met mijn vriend in Istanbul afgesproken in februari. Wilde ik altijd al een keer heen. Vervolgens ga ik nog in mei, juli en oktober naar Kusadasi, omdat hij dan weer aan het werk is. Heb een fulltime baan, maar woon op mezelf wat ook een hoop geld kost, dus het is niet heel makkelijk, maar probeer zo vaak mogelijk zijn kant op te gaan.
Hey Carrie,
Ik denk dat linda wel een beetje gelijk heeft. Wat als er iets mis gaat tussen jullie… Jij helemaal alleen daar…
Ik ben 26 en ik ga zelfs niet alleen. Heb er ook over nagedacht, maar er is anders niks te beleven. Tenminste in Marmaris dan. Dus heb besloten om nog even door te bijten tot Mei (en ik kan er echt niet meer tegen, nog 4 maanden… ik heb er al 3 gewacht) en ik heb een vriend zo gek gekregen om mee te gaan, hij geeft er niks om, om alleen op t strand te bakken. Lucky me.
Maar ik hoop dat je er een beetje uitkomt, dat je een (goede) beslissing kunt maken. Succes,
Katrien
PS Ik vind trouwens je titel erg leuk alweer naar Turkije Haha, dat hoor ik ook van iedereen, met zo´n blik van wat is er toch met Turkije... Niet wetende van mn Turkse vriend. Hihi
Ik ben ook nog nooit alleen naar Turkije gegaan…gaat altijd wel iemand met me mee…misschien kun je met iemand samen gaan die dan ook daarheen wil…Mijn man werkt wel altijd in Side maar is in de winter thuis in Dinar Afyon…Ik weet zelf niet wanneer ik weer ga,nog niks geregeld…we zijn nog bezig met een visum voor hem voor nederland…daarna kijken we wel weer verder…Ja precies iedereen heeft zoiets van ga je alweer…had ik in het begin ook. Ik heb pas een tijdje daarna verteld dat ik er een vriend had en toen wist gelijk iedereen het. Nu weet het iedereen maar ja ben nu ook [EMAIL=“getrouwd…@katrien”]getrouwd…
@katrien: hoe lang heb je nu iets met hem dan? en weten je ouders het ook niet?