Hmm… had net iets gepost maar op de verkeerde plek…stom
Net als jullie heb ik een vriend in Turkije en kan niet wachten hem weer te zien…dat is al snel, tenminste als ik een reisgenoot kan vinden!
vlucht en hotel is geregeld mijn vriendin kan onverwacht niet meer mee, wil niet annuleren ik heb er zoveel zin in! Ik ga dinsdag 20 augustus weg
en dacht misschien is er hier iemand die mee wil? Zit in Alanya bij Mamuthlar in de buurt 5 dagen de zaterdag komen we dan weer teug.
Ik hoop dat ik iemand blij kan maken en ik natuurlijk ook, wil niet alleen!
Het is zeker geen straf om daar nu te zitten, leuk hotel aan het strand mooi weer en je vriendje dichtbij…en je bent niet alleen!
Hey…nieuwsgierig zijn mag hoorr…ken hem nog niet zo lang! Heb hem in juli ontmoet, tijdens mijn vakantie elke avond gezien in het restaurant waar hij werkte veel samen gepraat en de laatste avond samen op pad gegaan. Een klik voel je je weet wanneer iets wederzijds is dit was nieuw voor me en had niet verwacht dat hij gelijk zal bellen toen ik weer tuis was! Nu elke dag samen contact veel te bepraten elkaar leren kennen, leuk is dat en mis hem elke dag meer! Denk dat jullie hier dat gevoel maar al te goed begrijpen! Wil er dus graag naartoe om hem te zien en vanaf daar zie ik wel weer verder, Turkije is ver weg maar dit voelt goed!
Ook een paar vragen, hoe lang ben jij al samen met je Turkse vriend? en hoe doen jullie dat volhouden? hoe vaak zie je hem? en…waarom ga je niet mee??
Om ook even antwoord te geven op Turkije lover, ik wil niet alleen omdat hij de hele dag werkt heb hem dat gisteren verteld en hij begrijpt dat wel omdat hij er niet de hele dag voor me kan zijn hij moet nu eenmaal werken! Mocht wel mee naar zijn werk maar ja…dat lijd toch af als ik daar ook rondhang
Je kunt je oproep ook http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=16 hier nog plaatsen.
Op zich heb je het goed gedaan om het op de Turkije forum neer te zetten, maar het is natuurlijk wel heel kort dag, hoop dat het je nog gaat lukken.
Als er niemand mee kan, ga je toch lekker overdag naar het strand of winkelen. Ik weet niet hoe oud je bent, maar 5 dagen zijn toch nog te overzien? Het lijkt me ook niet handig om bij je askim te hangen, want die moet idd gewoon werken. Maar in de avond kun je koken voor hem en dan samen eten als hij thuis is, in de ochtend lekker uitslapen, dan vliegen de dagen voorbij ook al ben je alleen. Succes hoop dat je iemand vind!
Ik ken dat inderdaad die klik je voelt het gewoon!
Ik ben nu 15 dagen officieel samen met mijn vriend! Drie weken in Turkije geweest (18 juli tot 8 augustus) en heb hem elke dag gezien! Ik kende hem al een tijdje maar toen had ik nog iets met mijn ex! (Dat is in april officieel uit gegaan was ook een turkse jonge en door mijn nieuwe vriend kwam ik er achter dat mijn gevoelens weg waren enzo).
Helaas kan ik niet mee door mijn werk ga in oktober samen met hem in een hotel 12 dagen! (Zojuist een akkoord gekregen!) mijn vriend is in Manavgat(Side).
Ohh nog maar net terug dus! Oktober was ook mijn eerste plan, had me daaraan vast moeten houden! Baal flink en de stress slaat toe ik wil zo graag, maar mijn gevoel zegt beter niet alleen, weet dat de dagen zo voorbij zijn maar iets houd me tegen!
Jij iig veel plezier in Oktober klinkt goed samen in een hotel
In princiepezit je wel in een hotel dus dat is alleen wel goed te doen! Hoop voor je dat je iemand vind maar mocht je echt niemand vinden vooral wel gaan hoor!! Anders ga je later spijt krijgen! Ik moet in oktober ook voor het eerst alleen naar Turkije reizen en vind het nu al spannend laat staan als ik zo in me eentje op het vliegveld sta!! Maar het is het waard alles om me askim te zien!
vooral wel gaan…weet het echt niet, als annuleren niet lukt en ik mijn geld echt kwijt ben dan ja…misschien maar als ik niemand meekrijg is mijn eerste optie annuleren tegen mijn ik wil hem zien gevoel in… heb ik een onderbuik gevoel die het niet aandurft alleen!
Dus nog een oproepje??
Wie wil er voor 200 euro as dinsdag avond al in Turkije zijn bij je askim mooier kan ik het niet maken, wel makkelijker…alles is geregeld ik haal je zelfs op als je dat wil om samen richting vliegveld te gaan
doe lekker impulsief en ga fijn mee!
Ik begrijp dat je liever niet in je eentje gaat.
Maar ik begrijp niet goed wat er voor jouw veranderd als je met een vreemde die je via een oproep op internet hebt gevonden gaat.
Daarnaast nog een paar vragen:
Hoe oud ben je?
Wat is je onderbuik gevoel?
En waar ben je bang voor?
Hoi liane ik lees net je oproepje;) heb vakantie en fe een paar dagen turkije is wel een leuk idee;)… Hoelaat is de vlucht en waar kom je zelf vandaan dan:) Is wel handig dan als je samen naar het vliegveld zou kunnen maar dan moet je niet het hele land eerst door moeten rijden toch:)
Hoi allemaal!
Ik wil jullie bedanken voor de reacties, helaas heb ik vandaag definitief geannuleerd
Om nog antwoord te geven op een paar vragen, het vooral waarom ik niet alleen ga…ik ben een vrouw van 36 (au…maar voel me 25) dus ja zou best alleen kunnen ben volwassenen genoeg ;-), maarr ik heb ook een dochtertje en weet van mezelf dat ik impulsief en onbezonnen kan zijn en doe dan domme dingen! Kan soms moeilijk nee zeggen ook en om mezelf toch veiliger te voelen, noem het verantwoording afleggen bij een reisgenoot dat was voor mij belangrijk! Ken mijn vriend nog niet zo goed dus weet niet wat ik kan verwachten…het contact is leuk en voelt echt goed maar toch.
Heb hem ook al verteld en hij begreep het gelukkig wel! Afgesproken dat ik in oktober ga en mijn meisje weer meeneem vind hij ook leuk wil haar leren kennen en leuke dingen met ons doen…dus denk een goeie beslissing
Alleen naar Turkije kan altijd nog…
Mijn vriend is best heel serieus en erg lief…dus komt allemaal goed alles op zn tijd!!!
Sucker for love… hihi ik dacht dat je een meid van een jaar of 17 zou zijn hahaha… omdat er voor jouw gevoel zoveel risico’s aan vast zaten vind ik het ontzettend knap dat je naar je gevoel hebt geluisterd en jezelf serieus hebt genomen! En ik ben er van overtuigd, dat als het goed tussen jullie zit, hij teleurgesteld zal zijn maar dat hij het wel zal accepteren.
Haha…17? Dat is lang geleden maar snap wel dat ik die indruk maakte! Ondanks dat ik mijn geld nog niet terug heb en het twijfelachtig is of dat gaat gebeuren ben ik nu veel rustiger! Natuurlijk was het goed gegaan en waren de dagen snel voorbij gegaan, maar zo ver weg van mijn dochter denk dat dat mijn grootste zorg was? Ze wist ervan en vond het leuk voor me dat ik ging maar toen mijn vriendin niet meer kon sloeg ook bij haar de twijfel toe…wilde haar maar al te graag meenemen maar dat is haar eerste schoolweek dus niet verstandig (ben wel een verstandige moeder he?) dus het is goed zo.
Reisgenoot wilde idd mee heb haar privé bericht gestuurd en reageerde niet meer moest een beslissing maken en heb toen nog een bericht gestuurd en geannuleerd. Ze was wel jong geeft niet maar dan krijg ik toch ook een beetje verantwoordelijkheid over zo’n meisje! Wel jammer dat ze niet meer reageerde…maja is de leeftijd
Mijn vriend was net als mij teleurgesteld maar ad positieve kant in oktober ga ik samen met mijn dochter en blijf ik wat langer
Aah jammer dat het niet meer lukt maar wel leuk dat je in oktober met je dochter samen gaat!
Hoelang gaan jullie dan? En word het de eerste keer dat je dochter hem ontmoet?
Gaan dan 8 dagen denk ik, of 11 mijn dochter heeft hem wel al ontmoet en vind hem ook leuk
Maar weet hoe ze is vind het moeilijk mij te delen dus zolang hij haar ook aandacht geeft en niet teveel aan me zit waar ze bij is, dan komt het goed! Maar vorige keer deed hij dat ook heel netjes dus maak me daar geen zorgen om. Wel spannend
Hoop vandaag iets te horen van de verzekering of ik mijn geld nog terug krijg?!
Had me hier aangemeld om een reisgenoot te vinden, maar vind het wel een leuk forum, herkenbaar en leuk die verhalen! Hoe zit het met jou? Ook een vriend in Turkije en hoe hou je dat vol? Ik vind het best lastig en vraag me op sommige momenten echt af of dit eigenlijk wel een toekomst heeft? Buiten het feit om dat we allebei hetzelfde voelen blijft de afstand groot! Is veel te vroeg om bij na te denken beter gewoon van genieten…of niet?
Sip dagje vandaag geen koffers inpakken
Sent from my GT-P5110 using Wereldwijzer