Ook een turkse vriend.

Hoi allemaal,ik heb me net geregistreerd bij dit Turkije forum.
Lijkt me leuk om met mensen te spreken die onder andere ook wat met turkije hebben.
Ben zelf in juni naar Fethiye geweest samen met mijn moeder.
Het was een gezellige vakantie.
En dan ben je met je moeder weg en toch is het mij overkomen dat ik een turkse jongen leer kennen.
We zagen elkaar nadat ik al een paar dagen in het hotel was.
Mijn moeder had al een paar keer gezegd,die jongen gaat jou vragen,die spreekt boekdelen. Die vind jou erg leuk.
Ik had zoiets van we zien het wel,ik heb al eerder een turkse vriend gehad en dat was niet goed gegaan. Dus ben ik wel wat voorzichtiger geworden.
Maar inderdaad mijn moeder had gelijk,ik werd gevraagd.
Konusalim zei hij,betekent zullen we praten.
Ik zal dat nooit vergeten. Sinds dien hebben we de rest van de avonden afgesproken tijdens mijn vakantie.
Nu hebben we nog steeds contact en ga ik in okt een weekje naar hem toe.
We verblijven dan samen in een hotel.
Ben zeer benieuwd hoe het zal zijn als we 1 week samen zijn.
Hij hoeft dan ook niet te werken,heeft vrij genomen.
Afwachten maar… Groetjes

Wat leuk dat je in oktober weer naar hem toe gaat en vooral omdat hij dan die week vrij heeft zodat jullie samen kunnen zijn! Zo’n 2e x kom je er wel een beetje achter wat de verliefdheid nu is, dat had ik ook toen ik mijn vriend voor de 2e x had gezien.

xxx

wat leuk dat je terug gaat! ik ga in oktober ook terug en hij heeft dan gelukkig ook vrij! mag ik vragen hoe oud je bent? en heb je al een ticket geboekt enz. Ik vind het namelijk wel spannend om maarzo een ticket te boeken en dan maar hopen dat alles goed gaat! xx

Spannend voor je!!. Ik had ook plannnen om in oktober terug te gaan, maar ben nu te onzeker om mijn ticket te boeken, aangezien hij zo veranderlijk als het weer is…
Leuke nickname heb je trouwens. Kirmizi= rood ( de kleur van de liefde)

X missmarmaris

Als ik voor de 1e keer weer terug zou gaan naar mijn vriend dan zou ik persoonlijk niet alleen een ticket boeken maar ook een hotel of app.Stel dat het niet goed gaat (is altijd maar afwachten) of hij staat je niet op te wachten ( ja ik weet het het zijn niet de leukste scenarios maar het kan) dan heb je altijd nog een eigen plek.
Toen ik voor de 1e keer terugging heb ik vlucht en hotel geboekt en ik heb het hotel toen zeker nodig gehad maar naar toe te gaan.:nod:

:slight_smile: dat is ondertussen heel wat jaartjes geleden en we zijn nog steeds bij elkaar ondanks de fikse ruzies toendertijd. (dat was met name in de begintijd)

Nee hoor heb niet alleen een ticket geboekt,ook een hotel.
Waar we met zijn tweeen verblijven.
Ja het is afwachten hoe het zal gaan,ben echt benieuwd.
We kijken in ieder geval er erg naar uit om elkaar weer opnieuw te zien.
Want we hebben op de dag 17 juni geen afscheid kunnen nemen van elkaar. Doordat hij uit liep met zijn werk,kon hij niet optijd terug zijn bij het hotel. Dat was echt balen,ik was er kapot van en ik had meteen het idee van oh jee die laat me stikken.
Maar dat werd al gauw dat ik eenmaal op schiphol aan kwam anders.
Hij belde me meteen,echt erg leuk en lief.

Van Marmaris weet ik dat je gewoon alleen een vlucht kan boeken, hoogseizoen of niet er zijn ruim voldoende hotelletjes en appartementjes te vinden voor 30 lira per nacht. Gewoon naar binnen stappen en een kamer is zo gevonden. Dit zijn de hotels en appartementen die gewoon niet in de reisgidsen staan maar altijd plaats hebben en niet duur zijn.

Vriendin van mij had ook alleen een vlucht, taxi genomen en bij een appartment naar binnen gestapt en ze had gewoon een goede kamer voor 30 lira per nacht.

Van andere plaatsen weet ik het niet maar het zal vast wel hetzelfde zijn, in die toeristenplaatsen zijn zoveel hotels en appartementen en daar is altijd wel ergens plek.