Ik heb me boy in kusadasie ontmoet in september in totaal zijn we 7 dagen in de avond bij elkaar geweest we hebben nu nog steeds contact via msn en sms,:biggrin: We hebben wel wat met elkaar teminste als je het zo kan noemen Nou ga ik 22 januarie naar hem toe in istanbul>>> maar alleen zonder iemand!! Nou wil ik graag jullie mening weten :teeth:
Jaaa klopt dat is waar en dat heb ik in september meegemaakt ik was met iemand en die was jaloers dus kon maar 1 uurtje bij hem zijn!!
Maar ja ik heb nu zoiets alleen naar istanbul ik heb er wel goed over nagedacht en voelde me ook me gemak bij hem maar toch zegt iets wat als er wat gebeurd?
Ik weet wat je bedoelt want ook ik zit met die twijfels…ik ga nl in februari naar mijn askim toe voor 12 dagen en hoef eigenlijk alleen maar een ticket te boeken maar toch twijfel ik of ik niet ook een hotel boek voor als het niet zo goed zou gaan tussen ons…ik ga wel alleen.
Ja die jaloezie krijg je als je met iemand bent en dan zul je de tijd idd moeten verdelen tussen je askim en je vriendin
Jaaaa inderdaad die twijfel wat als het niet goed gaat. Jaa ik heb er eigenlijk wel een beetje van geleerd hahah:biggrin:
Maar goed ik vind het ook super spannend om hem weer te zien en heb er ook wel zin>>> Maar ik laat het denk ik allemaal maar op me afkomen en zie het wel:biggrin:
ik ga naar Side in febr.
Ook ik heb mijn askim pas in september leren kennen en net als jou 7 avonden samen geweest en sindsdien iedere dag telefonisch contact…ik mis hem enorm maar twijfel er soms wel aan of dat wederzijds is al zegt hij van wel…net zoals een paar uurtjes geleden dat hij zegt dat hij met collega’s wat gaat drinken en me nog wel belt als hij tijd heeft…dus weer twijfel.
Ow heerlijk ik kan ook niet wachten totdat ik bij hem ben!!
ja die momenten heb ik ook hij kan zomaar een hele dag niks van zich laten horen en dan knaagt er bij ook iets maaar dat is wel wat minder geworden dat knaagen:teeth:
Ja en missen dat word ook erger dus weet wat je bedoelt!!
Zitten jullie niet op msn??
Nee wij zitten niet op msn want mijn askim heeft geen internet en moet daarvoor dus naar een internet cafe gaan aangezien hij altijd tot 12 uur s’nachts moet werken is dat heel lastig.
Ik heb net besloten om hem straks nog eens te bellen en dan moet hij me maar eens uitleggen waarom hij blijkbaar zijn collega’s belangrijker vind dan mij want ik heb geen zin om de hele nacht te liggen piekeren. (wat waarschijnlijk weer onnodig zou zijn)
Ja het komt vaak voor dat ze geen beltegoed hebben maar dan kunnen ze nog altijd de telefoon over laten gaan… dan heb je tenminste nog een teken van leven.
Ja ik was ook best kwaad op een gegeven moment en toen heb ie ff een smsje via zijn broer zijn telefoon gestuurd. En dat doet ie nu ook best vaak overlaten gaan inplaats van sms maar ja… haahah:biggrin:
Op dit moment bent ik dus ook behoorlijk boos en daar zal hij me vandaag nog een verklaring voor moeten geven want anders wordt het wel heel erg lastig om dit door te zetten…hij zal zeker niet blij met me zijn straks maar daar trek ik me dus even mooi niks van aan…ik ben er niet van gediend dat er met mijn gevoelens gespeeld wordt.