Alleen naar istanbul

Ja is goed ben benieuwd!!!

:kus:

Ik ook hoe die zal reageren haha

:wub::wub::wub:

Ja zeker ja;)

Ik voel me net een puber terwijl ik die leeftijd allang gepasseerd ben

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Wat verliefd zijn toch al niet met je doet

Ja ik ken het haha het nou echt wel ik las laatst iets:

Denk je alles op een rijtje te hebben,
Word je verliefd!!

Nou ik vond hem toepasselijk :wub:

Ja die is idd erg toepasselijk en dan ook nog verliefd worden op iemand ver hier vandaan hoe krijgen we het verzonnen haha

*haha ja erg he hier in nl zijn ze gewoon niet te vinden:biggrin: *

Nou ik heb er 28 jaar hier in nederland 1 gehad…ging lekker op vakantie om tot rust te komen en dan gebeurt me dit haha

Haha ff tot rust komen :unibrow: Wel apart maar ze zijn zooo anders daar echt een wereld van verschil vond ik:nod:

Ik was al voor de 11de keer in turkije maar was wel pas de eerste keer alleen en wist eigenlijk wel hoe ze daar zijn en had steeds zoiets van mij overkomt het niet dat ik verliefd op een turkse man maar liefde kun je niet plannen het overkomt je.

Ja ik zei het ook nee natuurlijk niet tegen iedereen en had het eigenlijk ook niet verwacht maar ja zeg nooit nooit blijkt maar weer:wub:

Tja hoe ouder hoe gekker zullen we maar zeggen :wink:

Zelf ben ik 41 verliefd op een Turkse man maar twijfel of het wederzijds is. Afgelopen zomer alleen naar hem toe geweest voor 10 dagen. Was geweldig! Maar toen ik terug moest stonden de tranen heel hoog bij mij en hij “tja je moet terug” heel nuchter en kalm. Krijg nu eens in de 2 weken een sms dat hij mij mist. En ik mis hem iedere dag :frowning: Liefst zou ik nu op het vliegtuig stappen om naar hem toe te gaan en uitleg te vragen. Helaas geld op en vakantiedagen ook. Voel me een onzekere puber.

En Mirkel hoe was de reactie op je belletje? Ben benieuwd.

Groetjes, Alo

idd zeg nooit nooit…want volgens mij gebeurt juist dat waar je dat over zegt.

haaaii alo

Ja dat is inderdaad best wel nuchter ja…
Maar sms jij hem wel elke dag?

hahaha ja inderdaad

Het heb bij mij nog wel een paar dagen geduurd voordat ik echt wou maar ja het sloeg in als een bom hahah

Alo: Ik ben 45 en voel me ook weer een verliefde puber…Ik spreek mijn askim iedere dag over de telefoon sinds ik terug ben in nederland maar toch blijft de twijfel of het wel wederzijds is…ik ken je gevoel van het liefst in het vliegtuig stappen en er naar toe maar ook ik heb de vakantie dagen op voor dit jaar…maar ik ga in februari 10 dagen naar hem toe als het goed is.

Ik moet nog bellen ga ik zo wel doen want ik hou het niet meer.

Bibi: bij mij is het pas gekomen toen ik weer terug was in Nederland…en het wordt met de dag heviger…haha

alo: hoelang ken jij je askim al en waar heb je hem leren kennen?

ok ja dat geloof graag :biggrin:

Ik ken hem sinds december 2007 maar ik had toen een relatie. Ik was meteen verliefd. Vervolgens pas februari 2009 weer naar Turkije geweest en ik kwam hem weer tegen. Elkaar ongeveer 2 uur gesproken. Onafhankelijk van elkaar onze mail adressen opgeschreven en mobiel nummer en elkaar dit gegeven. Meteen aan het smsen gegaan :slight_smile:
In juli ben ik 10 dagen terug gegaan. Hij moest wel gewoon werken maar ik kon mezelf goed vermaken.
Iedere dag sms-en doe ik niet. Wil niet achter hem aan lopen, er mag ook van zijn kant wel een reactie komen. Bellen kan ik niet, ik ben zwaar slechthorend/ doof maar mail en sms gaat prima.

Heb jij al een reactie op jou belletje?