*Ok ja das waar van zijn kant mag het komen *
Alo: helaas neemt hij de telefoon niet op dus heb hem nog niet gesproken maar blijf het proberen totdat hij opneemt…zal hij wel weer zeggen dat hij hem niet gehoord heeft zo was het vanmiddag ook.
Jij kent hem dus al een hele tijd en je hebt gelijk dat hij er ook maar iets voor moet doen…het hoeft niet alleen van onze kant te komen al hebben ze daar wel minder geld dan wij.
Heey meiden ik breek even in, jullie gaan offtopic, want het wordt anders erg verwarrend voor nieuwkomelingen…als jullie verder over je askims willen praten,is het beter gepast bij dit topic,
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=79402
ook gezellig!
Heyyy, wat een herkenbare verhalen weer!
Mijn askim wil ook dat ik naar hem toekom, maar dan in december al. Heb hem vd zomer leren kennen en zijn 17 dagen samen geweest… Sindsdien spreek ik hem echt elke dag op msn en smsen we veel. Had me altijd voorgenomen niet verliefd te worden daar. Maar idd, je kunt het niet tegenhouden! En nu zit ik ermee, ik heb me in het begin ook een soort puber gevoeld die voor het eerst verliefd is. Vroeg me telkens af of hij me wel echt leuk vond, wat hij allemaal uitspookt en of hij te vertrouwen is. Maar het is nu onderhand 3 maanden verder en spreek hem nog steeds elke dag en word overspoeld met lieve berichtjes, ik denk dan wel dat hij dus echt serieus is. Anders houd je het denk ik niet 3 maanden vol om elke dag op msn te komen, smsen, mailtjes e.d. te sturen. Het is en blijft wel moeilijk een relatie op afstand. Je kunt niet bij elkaar zijn op momenten dat je dat zou willen. En als je elkaar wilt zien kost het in verhouding veel geld. Ben net aan het verbouwen dus zoals het er nu naar uitziet gaat het me niet lukken om in december genoeg geld bij elkaar te hebben om mn askim te zien
Moet het hem alleen nog gaan vertellen… maar hoe :S hij zal wel heel erg teleurgesteld zijn, maarja…
En mirke, heb je je askim al gesproken, wat had ie te zeggen???
Yaartje: nee heb hem nog niet gesproken maar lees even wat Bellefleurtje schrijft want ze heeft wel gelijk wat betreft het offtopic gaan…dus kunnen we beter op die andere topic verder kletsen.
Ja ik zag het te laat. Was al aan het schrijven en in de tussentijd is haar bericht geplaatst. Gaan we daar gezellig verder ![]()
Yaartje: ja zien we elkaar daar weer.
Alo: heb hem aan de lijn gehad en alles is weer uitgesproken ik had me weer druk gemaakt om niks.
Hee Mirkel,
Dat is ook een verschil tussen de Turken en ons. Wij maken ons veel te snel zorgen. Maar jij hebt hem weer gesproken dus dat is ook lekker ![]()