Mijn askim en ikzijn nu sinds 1 augustus officieel bij elkaar alleen kennen elkaar al langer!
De afstand is verschikkelijk! Sommige momenten voel ik me erg eenzaam maar het lijkt altijd wel alsof hij dat door heeftwant als ik me zo voel belt hij!
Of er echt een toekomst in zit weet je nooit zelfs niet al zou je met een man uit je straat een relatie beginnen je weet nooit hoe iets loopt!
Vooral in de begin periode lekker genieten van je askim! Ik en mijn askim praten wel veel over de toekomst en hebben ook al plannen over hoe we het later allemaal kunnen gaan doen!
Verder draag ik elke dag de ring die ik van mijn askim kreeg en draagt hij zijn bijpassende ring! We bellen minimaal 1x per dag en als ik vrij ben belt hij elke seconde! En als we samen vrij zijn skype! (En als hij vrij is bel ik zoveel mogelijk haha!).
Ik probeer mezelf vooral veel af te leiden zodat het sneller eind oktober is! Lekker veel werken en opvrije dagen huis schoonmaken, skypen en bellen of naar vriendinnen!
:o klinkt best goed! Hoe gaan jullie het doen in de toekomst dan? Zou jij naar Turkije willen verhuizen? Of wil hij naar Nederland voor jou? oud ben je als ik mag vragen? En hij hoe oud is hij? Ik weet wel dat je nooit weet hoe het zal lopen maar dit is toch anders meer obstakels dan met een landgenoot zeg maar…je zegt dat jullie veel bellen, doen wij ook elke dag even soms lang maar de kosten lopen dan ook hoog op hij heeft (nog) geen Internet dus kunnen alleen bellen en smsen. Dat is wel jammer. Tijd gaat best snel dus is snel oktober leuk vooruitzicht!
We willen naar Nederland hij heeft hier een oom en het is makkelijker voor hem om hier iets op te bouwen dan voor mij daar!
Ik ben nu 20 hij is 27 dus naast de afstand en vooroordelen heb ik ook nog het gezeur over de leeftijd
Ik en mijn askim bellen via de Viber app dus kost ons gelukkig geen geld! anders zijn we wel heel veel kwijt want als we beide tijd hebben en we bellen dan is het ook echt gelijk uren! Als hij maar even tijd heeft belt die even snel om te zeggen dat die van me houd:)
Fijn dat hij naar Nederland wil komen! Hoop dat mijn askim ook snel internet heeft dan kunnen we wat langer kletsten nu vaak ff kort…
Leeftijdsverschil valt toch wel mee? Die van mij is jonger dan ik…vind dat geen probleem had mij ook jonger ingeschat en ik hem iets ouder, maar leeftijd zegt niks!
Jammer dat je zoveel vooroordelen krijgt, niks van aantrekken! Je weet zelf heel goed wat je doet en hoe het voelt…maar snap wel dat het soms vervelend is
Volg je hart die weet de weg, verstand heeft er niks mee te maken xx
Sorry als ik nu het onderwerp van iemand steel, ik ben hier een beetje nieuw dus weet niet precies hoe het werk hihi
maargoed, de reden dat ik reageer is omdat ik opzoek ben naar een reismaatje voor in oktober van de 12de t/m de 22ste. ik heb namelijk een jaar geleden een jongen daar leren kennen en we hebben al die tijd goed contact gehouden en in juli heb ik m ook opgezocht. Nu wil ik dus heel graag terug want het is nu minder druk en hij heeft nu dus ook wat meer tijd voor me. Het gaat over het plaatsje Icmeler. dat ligt naast het wat bekendere Marmaris.
Dus als iemand zin interesse heeft, hoor ik het graag!