Mijn vriend is half aug al gestopt met werken in het toerisme. Gelukkig… ik heb zelf daarna nog 2 weken gewerkt dus eigenlijk was hij het die zich zorgen maakte om mij ![]()
Maar hij studeert nu netjes… in Antalya… en ja ik ben wel blij dat het seizoen voorbij is… des te kleiner is de verleiding zullen we maar denken. Vanaf mei gaat hij waarschijnlijk weer aan t werk en hij hoeft pas het leger in na zn studie (nog 3 jaar… pfiew)
Nee hoor we hebben het niet over dezelfde, wij hebben al bijna 4 jaar een relatie dus dat leek me ook al erg sterk!! Je hebt je zorgen gemaakt om niets…Opluchting nietwaar!!!
Liefs Linda
ach joh er zijn er zoveel die özgür heten
zou wel heel toevallig zijn. maar het is inderdaad zeker wel mogelijk dat het dezelfde zou zijn…
ach het seizoen is voorbij, ze gaan weer lekker naar hun ouders toe.
denk dat er velen hard gewerkt hebben en ook zeker genoten hebben. Ik heb eigenlijk het toerisme in turkije langs me heen laten gaan.Heb het zeker wel gezien op het strand en waar ik ook ging, maar bevond me in de goede positie om gewoon echt tussen de turkse mensen te zitten. Gelukkig ook geen vriend in turkije hier dus heb niks om jaloers te zijn. En anders, ik vertrouw mn ex nu nog steeds dus ach… ![]()
nu even de winter overbruggen en dan weer de zomer in he… al ben ik dan waarschijnlijk niet in het zuiden van Turkije… ![]()
waar ken je ozgur van? ik ken hem denk ik wel, als hij is side in green apart heeft gewerkt is het vast de zelfde…
is inderdaad de zelfde
haha leuk… heb je wat met hem?
Hier nog een Özgur hoor ![]()
Groetjes Franka
Joh er is in Gümbet zelf nog een stelletje wat bestaat uit een Linda en een Özgür, das helemaal verwarrend…
Maar goed dames, nog even en het seizoen begint weer… Wat gaan de heren doen?? Uitgezonderd die van de dames die in het leger zitten…
Weer werken in het toerisme?? En wat gaan de dames doen?? Vaak op vakantie of misschien zelf daar ook heen???
Ben helemaal niet nieuwgierig!!!:embarrese
Zelf ben ik er nog niet helemaal uit, zou als ik wil weer een seizoen naar Gümbet kunnen maar dan moet ik wel weer mijn ontslag nemen en tja dan is het nog maar de vraag of ik weer werk vind als ik terug ben, het is natuurlijk wel erg verleidelijk om een heel seizoen lang weer eens lekker samen te zijn…
Ik pieker me dan ook suf, maar diep van binnen is de beslissing al genomen, nu alleen even afwachten wie gaat winnen, mijn verstand (in Nederland blijven, hard werken veel sparen en dan naar Turkije, voorgoed!) of mijn hart (lekker genieten van mijn lief, geld opmaken en weer met nul beginnen)
Liefs Linda
Hee…
Mijn Özgur had 4 weken verplicht vrij van t hotel… moet geloof ik 1 keer in t jaar ofzo… maar hij is vandaag weer begonnen… (die 4 weken vrij…werken op t land… werken ging gewoon door
)
in het hotel dus waar hij werkte, miniclub en animatie…
Over 38 nachtjes ga ik weer naar em toe… dan hoor ik ook hoe en wat het komend seizoen gaat brengen qua werk, of ik mag komen om samen miniclub te doen… whaaa zou zoo super zijn!! Maar nog even afwachten nog dus!!
Enne… t missen doet nu pijn… elkaar 14 weken niet zien is echt lang…
Tja meiden waarvan t mannetje in t leger zitten die moeten nog langer… ik weet t…
Ow en Linda… zo denk ik dus ook, maar wacht dus eerst af hoe het in februari gaat, zal allemaal wel goed gaan hoor, maar zit toch van, als ik daar niet kan werken… dan zal ik weer terug moeten in de vakanties wil ik em blijven zien… daar zit ik een btj mee… maar goed… zal allemaal wel goed komen… heb geen twijfels verder… alles zit goed… maar ja… moet toch een btj reeel blijven he… en daar werken zou dus wel op dit moment de ideale oplossing zijn…voor mij…
Groetjes Franka
en idd je leeft maar 1 keer!!
hej linda
mag ik vragen waar die ozgur van jou werkt???
toch niet in bodrum:smirk:
Niet in Bodrum zelf maar in Gúmbet…
Ik dacht ook dat hij lekker veilig zou zitten eens hij in het leger was maar niets was minder waar. Hij werd langs alle kanten beschoten! Geef me dan toch maar die paar maanden met knappe meisjes rondom hem!
sofie76: wat erg!! hoeveel maanden moet hij nog? hopen dat verder alles goed gaat!!
Hahaha wel grappig dat jullie een post van 2 jaar geleden aanklikken.
Seizoen duurt nog veel te lang dames…
nog 3 hele maandeeeeeeeeeeeeennnnnnnn
Groetjes Rachel
Nou zolang is dat niet meer enne 3 maanden is ook wel een beetje overdreven hoor, eind september begin oktober voorruit dat is er nog wel wat te doen maar dan is het ook echt gebeurd hoor!!
Dus ook al is dit een post van 2 jr geleden, het seizoen is toch echt alweer bijna voorbij!
Neejj hoor het seizoen loopt nog tot en met eind oktober, in oktober zitten er ook alweer een aantal vakanties van verschillende regio’s, niet lullig bedoelt, maar jj moet de maand oktober ook nog ff Door,
Maarjaa wat is drie maanden nou, als we het hele seizoen al hebben overleeft ken dit er ook nog wel bij tog of niet…??
xxx
Nou ik ben heeel blij dat ik volgende week nog een weekje mag hoor.
De planning was dat ik begin november zou gaan,maar dat duurt nog zooooooooo lang.
Voor iedereen die nog moet wachten tot eind seizoen, veel sterkte!!
Groetjes Rachel
Nou ik ben ook wel stiekum een klein beetje blij dat het seizoen bijna afgelopen is .
Want dan kunnen we elkaar weer iedere avond zien op msn met de cam .
Want normaal gesprokken hebben we veel telefonisch contact ,maar dat is door omstandigheden nu ff niet ,en ik kan alleen heb ff bereiken als hij na ze werk thuis is en dat ik dan ze vriend kan bellen waarmee hij nu een appartement mee deelt .
Dus ja ik ben dit x wel erg blij als hij weer lekker terug gaat naar AYDIN .
En er werd als gezegt in deze topic dat het voor hun ook weer moeilijke tijd aan breekt , want werk zoeken in de winter maanden is ook niet echt makkelijk voor hun , en dat neemt ook weer veel stress met zich mee …
En dat is echt zo … maar samen komen we er altijd wel weer uit !!
:slywink:
nog 3 maandjes… WE CAN DO IT!!