Seizoen is bijna voorbij (gelukkig) dus....Vertel!

Mijn vriend heeft altijd werk zomer en in de winter.dus zijn werk is zeg maar niet seizoensverbonden. Hij werkt op een jacht als kapitein en machinist voor prive eigenaren. En daarbij doet hij ook nog duiken. Op dit moment zit hij in gocek marina.Hiervoor zat hij in istanbul en bodrum.
Maar ik begrijp de meiden heel erg die een vriend hebben in het toerisme. Maarja je went eraan toch…En als hij ergens zit bij een hotel of restaurant ofso kun je hem lekker altijd opzoeken,ik moet het maar altijd afwachten waar hij heen gaat wat soms heel erg irritant is.

kussss dnies

Okééé, ik ben helemaal niet blij dat het seizoen bijna voorbij is. En by the way, ik gaeerst nog lekker voor 2 weken die kant op ( dus het seizoen is nog niet voorbij, hihi ). Maar het ergste waar ik tegen op zie, als ik dan weer thuis kom, duurt het zeker minimaal 7 maanden voordat ik hem weer zie…
En de kans is ook heel klein dat ik hem thuis nog op msn spreek.

Het enige voordeel is idd wel, dat we niet meer bang hoeven te zijn dat ons lief wordt omringt door talrijke mooie of opdringerige dames…

Mirjan: kun je in de winter niet naar zijn woonplaats gaan?

Ooooooh…alles kan natuurlijk :hihi:

Maar ik wil eerst even deze vakantie afwachten om te kijken hoe het e.e.a. allemaal verloopt. Zo heel erg lang kennen we elkaar nu ook weer niet, en ik sta w.s. te nuchter in het leven om op roze wolken te lopen…als je begrijpt wat ik bedoel.

En begrijp me ajb niet verkeerd hiermee, tuurlijk ben ik hartstikke gek op hem enzo, en hebben we nog steeds contact, maar ik vind het op dit moment nog te weinig om te zeggen dat we een relatie hebben ??

Misschien wel erg vreemd voor sommige, maar dat is hoe ik er tegen aankijk. Pas na deze vakantie wil ik voor mezelf beoordelen hoe serieus het allemaal wel of niet is, of dat ik het toch maar bij een leuke vakantieliefde moet gaan houden…??

groetjes mirjan

Don’t worrie snap je volkomen hoor! En alleen maar goed hoor :thumbsup:

Ben misschien té oud voor dit forum…hahahahaha
Nee onzin natuurlijk, maar ik sta gewoon wél met beide beentjes op de grond

Welnee… waarom te oud! Is gewoon verstandig!! En ze zeggen weleens, verstand komt met de jaren :wink:

haahaha mirjan;)

Mirjam: echt niet te oud! zou willen dat ik het iets meer zo kon bekijken… zou alles veel makkelijker maken! Ik vind het erg slim van je… idd deze vakantie af wachten;)
Dat had ik ook maar nu ben ik net sinds zaterdag weer hier terug en WOPPA mijn beentjes zweven nu wel wat meer omhoog:P hoe vast ze daarvoor nog stonden.
Maar ik kan nu in ieder geval al wel van meer dan een vakantieliefde spreken! Dus meer duidelijkheid heb ík wel gekregen.
Jij nog eerst even aftellen en dan is alles ook (hoop ik) stukken duidelijker voor jou!

xx

Ik zou wel blij zijn als het seizoen is afgelopen. Hij werkt in de joy in marmaris en die club gaat eind september dicht en 4 oktober ga ik erheen heb er echt super veel zin in en ben dan idd ook blij dat hij meer tijd heeft.

Ik ben ook wel echt een nuchter persoon met beide benen op de grond, maar moet zeggen dat ik het toch ook wel fijn vind dat ik weet dat hij weer gewoon in zijn eigen stad is. Ook meer omdat ik hem nu weer wat vaker kan spreken via MSN en webcam en hij heeft het afgelopen zomer best lastig gehad met geld, dus nu weer in veilige thuishaven!
Dus niet zo zeer om alle andere toeristen in Alanya, ondanks alle verhalen maak ik me daar niet zo druk om, weet dat het goed zit en als het wel gebeurd, dan is het zo, so be it!

JIPPIEEE!!

Gisterenavond belde me mannetje op , en hij vertelde dat hij het spuugzat was nu , en dat de topdrukte van toeristen wel een beetje over is …
En normaal heeft die een eigen telefoon ,en belde we iedere avond ,maar ze mobile telefoon is stuk , dus het contact was wat minder en als hij de kans kreeg belde hij dan op een telefoon van een vriend .
Dus het gemis van elkaar was veel sterker dit keer !!
Maar mijn moppie miste me ook , en vertelde me nu dat hij deze maand afmaakt met werken , en gaat dan zo rond 2 a 3 oktober richting familie in Aydin …:smiley:
En wat ook super is dat ze vader een eigen appartement voor ons geregeld heeft , want hij vond dat ze zoon van 31 jaar niet meer bij ze familie moest gaan zitten, en dat wij privacy moesten hebben !!
Ik kan me aanstaande schoonvader nu wel in ze armen springen van blijschap hahahaha …

En hij wilde dat ik dan ook gelijk eind oktober naar hem toe kom ,tja dat wil ik ook natuurlijk wel … maar helaas denk ik dat dat er niet in zit want ik heb nog heel veel teregelen in Nederland en de planning is ook dat ik december daar ben !
Nouja we zien het wel …
Dus voor mij is het bijna voorbij het seizoen…

oh dat is leuk anita! lekker een plekje voor jullie! heb je al een ticket gevonden voor december?

goedemorgen stephanie ,
ja daar ben ik zeker echt blij mee , want hun leven is toch vaak omringd door familie leden en gelukkig is me mannetje ook een type dat graag op zich zelf is , dus dat is was helemaal toppie voor mij , ik vind het leuk hoor mensen om meheen , maar ik heb wel een eigen plek nodig en gelukkig hebben we dat samen .
En ik vind het echt super van ze vader dat die dat doet voor ons !!

Nou stephanie , ik mag wel een bank gaan beroven want ik vind de tickets nog steeds schrikbarend duur man :tssk:…
Dus ik ben nog steeds aan het kijken op internet maar het schiet niet op om een leuke ticket voor een leuk prijsje tevinden .

Maar heb jij wel geboekt al ??
Want d-reizen had opzich wel een goedkope ticket voor je ,of heb je al wat anders gevonden ?

ja zeker lekker voor jullie! ja erg he die ticket prijzen? ik ben ook nog druk aan het zoeken
beld me vriend gisteren dat hij eerder uit het leger gaat dus ik moet op me werk weer regelen dat ik 3 dagen eerder vrij kan krijgen, gedoe allemaal word er gek van!
en dan komt er nog eens bij dat die tickets op die dag alleen maar duurder zijn!
zit je rond de 400 euro voor een paar dagen naar turkije
dan moeten we ook nog een hotel en eten… samen die bank maar beroven???

Ja wat een gedoe dan allemaal he , en is je werk wel zo flexcibel dat je 3 dagen eerder weg mag ?
Maar houd het dan in dat hij ook 3 dagen eerder terug het leger in moet ??
Ohhh dat meen je niet ZO DUUR … en shit man dan moet je nog een hotel vinden ook …
Nou dat word voor ons echt een bank beroven !!
Maar ga je gelijk bij het reisburo een hotel regelen ?
want ik heb wel eens mee gemaakt dat me vriendin met Berhan ze broer was dat ze een hotelletje wilde boeken in Aydin, maar dat niet voor elkaar kregen omdat ze niet getrouwd waren …
Maar jij bent verloofd he ,misschien is dat dan anders …

ja het is echt vreschrikkelijk, hoop dat ik het kan regelen met me werk maar zie het somber in.
en ja hij moet ook eerder er weer in dus moet op tijd weer terug anders zit ik daar in mijn eentje. ik wil eigenlijk alleen een ticket boeken we gaan meestal in een hotel in alanya maar dan moeten we daar ook weer helemaal heen reizen met de bus en zijn we nog veel geld kwijt.
veel hotelen willen inderdaad alleen getrouwde mensen maar me vriend hangt altijd een verhaal op en we hebben beide een gouden ring om van onze verloving dus waarschijnlijk komt dat wel goed, eerst maar me werk proberen en dan die bank beroven daarna heb ik genoeg geld voor een ticket en een hotel ha ha dan heb ik ook genoeg geld om jou ticket te betalen!
echt belachelijk dat die tickets zo duur zijn denk dat ik maar op een andere vliegveld ga kijken want ankara is echt niet te betalen, mischien antalya en dan met de bus verder reizen.
waar moest jij ook al weer heen? izmir he?

via www.zonplan.nl zijn er ook tickets naar izmir zie ik, mischien zit daar wat bij voor je!

ik zal eens gaan kijken ja op www.zonplan.nl want ja ik moet naar Izmir .
Tjeetje man jij bent echt een hoop geld kwijt op deze manier , wat liefde allemaal niet kan doen he !! hahah ja ons blut maken … nou het is echt niet leuk dat die tickets nog zo duur zijn .
Maar is het dan niet veel handiger voor jou om gelijk rechtstreeks naar Antalya tevliegen , als je toch naar Alanya wilt ?
Dan is het misschien mogelijk dat je mannetje gelijk doorreist naar Alanya , en nu maar hopen dat ze het niet weer veranderen wanneer die ze verlof krijgt , want dit typische turks hoor ze kijken niet zo nauw op een dag !!

ja zie op zonplan voor 230 euro een ticket dus dat is nog wel leuk, weet alleen niet of die site betrouwbaar is heb er namelijk nooit eerder van gehoord.
hij moet dan maar met de bus naar alanya komen en dan wacht ik daar wel op hem.
ja hopen dat hij nu niet weer een andere datum heeft want daar word je echt gek van! heb ik net alles geregeld op me werk moet het weer veranderd worden en als ik dat dan tegen hem zeg geeft hij mij nog de schuld dat ik niet goed geluisterd heb! moet niet gekker worden!