Het seizoen gaat bijna weer beginnen...

De bar waar ik ga werken is van mijn schoonbroer, werken is voor mij gelukkig nooit een probleem… Vandaar ook mijn eerdere topic het seizoen gaat weer beginnen want wij zijn, achter de schermen, alweer hard aan het werk…

Liefs Linda

LCM en Linda, ik wil jullie heel veel geluk toe wensen

Groetjes Irene

dank je wel irene

Bedankt Irene

Liefs Linda

ık zıt nu ın turkıje!!! mıjn vrıend heeft verlof voor 10 dagen en hıj gaat 14 februarı weer terug naar de basıs… en ık weer naar nederland (bah bah)
dan nog 11 maanden en dan kunnen we gelukkıg samen zıjn!!!
ık ga nog ff lekker van mıjn schatje genıeten en ık laat wel weten hoe t ıs geweest!!!

daaggggg!!! xxx myrna

hee!!

wat leuk!! geniet nog even he!!

en die 11 maanden… die vliegen voorbij :wink: we slepen je dr wel doorheen!!

maar eerst deze dagen nog even samen zijn!! veel plezier!

groetjes Franka

Ha die Myrna,

Ik hoop dat je weer een hele fijne tijd hebt daar.
Geniet maar lekker hoor.:love: :love: :love:

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Lekker hoor…Geniet ervan!!
Enne we verwachten een compleet verslag natuurlijk als je terug bent!!!

Liefs Linda

hallo allemaal!!!

ten eerste sorry dat ik niet meer zo vaak hier te vinden ben maar heb t druk met werk en met mijn studie turks… ben intussen ook begonnen met t lezen van boeken over de islam enz. dus ik zit niet meer zo vaak achter de computer!!!

maar ik ben vanavond weer terug gekomen uit turkije! t was echt veel te kort!! maar oh zo fijn om hem weer te zien en hij zag er echt zo goed uit!! :slight_smile: :slight_smile: hihi
t weer was niet goed, veel regen dus we hebben veel tijd op de bank (en in bed :wink: ) doorgebracht maar dat was helemaal niet erg want we hebben goed bij kunnen praten over alles!!! hij heeft t heel moeilijk gehad en hoopt dat t nu beter zal worden. ik zie hem waarschijnlijk pas in juli of augustus weer… dat is wel lang wachten hoor!! bah bah…

maar ik heb een leuke tijd gehad met mijn schatje en kan niet wachten tot die 12 stomme maanden voorbij zijn zodat we lekker samen kunnen zijn…

groetjes myrna x

hey myrna…ik ben erg blij dat je het zo naar je zin hebt gehad!!
nog maar een half een half jaartje en dan zie je hem weer…en dan nog een half jaartje…het is te doen meid…we tellen met zn alle af.

top dat het leuk is geweest!! vind het echt heel leuk voor je:D:D

groetjes

filiz

Ja wachten is slopend, maar idd de klok tikt hoe dan ook gewoon door, dus dat halve jaar is zo voorbij en zo te horen ben je druk bezig! Afleiding is goed en zorgt ervoor dat de tijd lekker snel gaat. Fijn om te horen dat jullie het goed naar jullie zin hebben gehad!!

Liefs Linda

heyy ik ben een beetje nieuw hier, maar ik las deze topic, en ik wilde gewoon even melden dat ik het erg leuk vind om te lezen dat er idd gewoon mensen zijn die het tegendeel kunnen bewijzen: een “lange-afstands-relatie” met een turk kan wel werken!! Natuurlijk snap ik dat het moeilijk is (geloof me, ik snap het ECHT!), maar ik vind het gewoon leuk om te horen dat het gewoon kan!
Ik wens iedereen heeel veeel succes en liefde toe, dat jullie dit jaar maar veel bij je lover kan zijn!:wink: En hopen voor mij dat het dit jaar wel een succes kan zijn in de liefde voor mij, waar dan ook, met wie dan ook! :whistle:

Zo te horen heb je genoeg te doen, dus die 12 maanden gaan gewoon voorbij Vliegen!! Welkom terug!!

Liefs Linda

Van de week nog langs allerlei hotels gereden in Side en omgeving.
Ercan wil liever wat afstand nemen van z’n broers en zelf ergens aan de slag.
Nu leidt z’n oudere broer het hamam-, massagegebeuren en Ercan wordt dan door z’n broer betaald.
Dat is eigenlijk toch onder de maat.
Helaas is het nog niet gelukt om iets passends te vinden.

Ik blijf duimen voor hem.
Het valt niet echt mee op deze manier te leven.:no: :no: :no:

Gelukkig is hijzelf optimistisch genoeg.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Het kost bloed zweet en tranen (heel veel tranen) maar zoals mijn mammie altijd zegt: Waar een wil is is een weg!!!
Oke de weg is bezaaid met hobbels maar als je echt wilt, lukt het wel… Het moet alleen wel van twee kanten komen en helaas zijn er nog steeds vele players in de wereld (waar ook teer wereld, ze zitten overal!!) waardoor helaas ook nog vele harten worden gebroken…

Hier zitten gelukkig een hoop meiden met een leuke en liefdevolle lang afstands relatie!! Hopelijk kom jij ons binnenkort jou Love Story vertellen!!!

Liefs Linda

hallo ik bn nieuw hier… en khb een vraagje ik wil ook in het buiteland gaan werke maar hoe gaat dat er allemaal aan toe daar? heeft neiamnd vn jully spijt? ik wil meer informatie wie wil mij wat meer info geve

alvast bedankt

hey debbie…welkom hier…

heb afgelopen 2 maanden in kusadasi gewerkt…helemaal geen spijt van.
zou dit jaar terug gaan, maar kan niet omdat ik maar 6 weken vakantie heb.

werken in turkije is echt super leuk. maar wel vermoeiend. je maakt echt super lange dagen…wij waren van 9 's morgens tot 2 's nachts in de weer. tussen door wel een paar uurtjes vrij, maar dan kan je (miniclub. clubdance) cd’s gaan verkopen, eten, douche, dansjes oefenen.
het betaals natuurlijjk ook niet als hier in nl, maar dat weet je voordat je vertrekt.

ik wens je veel succes met iets te zoeken, en alvast veel plezier!!

groetjes

filiz

filiz bedankt voor je reactie…

ik wil graag daar werke bij het animatie team later ik moe tnog eerst een opleiding enzo volgen maar wou eerst wat info.
wat doe jij dn precies voor werk?
ik wil het wel heel graag ik ga elk jaar op vakantie in turkije ik heb veel vriende daar enzo en het wwerk lijkt m gewoon leuk maar tog aan 1 kant zie ik erop tege als k aant werk ga daar ken ik neiamnd geen familie daar enso hoe was dat bij jou?

groetjes
debbie

ik wil heel graag info. want niemand hier in de buurt doet dat of heeft dat gedaan. ik hoop dat je me wilt helpe filiz heel erg bedankt alvast
(bn er morge weer)
groetjes debbie

hey debbie…
wat je vrienden betreft, die zal je niet vaak niet. wij hadden alleen op zaterdag middag vrij. maar de mensen waar je mee werkt worden je vrienden, en wij gingen dan ook vaak met zn alle iets gezelligs doen op die zaterdag. heb nu nog steeds goed contact met ze.

ik doe hier spw, niks touristisch ofzo, maar wel leuk. het was echt gewoon vakantie werk in turkije, en ik vind het ook echt jammer dat ik nu niet terug kan.

ik hem mn moeder en mn vriendinnen natuurlijk ook wel gemist, maar je maakt zoveel nieuwe leuke contacten.
nu nog heb ik contact met mensen die in het hotel op vakantie waren.
is erg leuk
en je bent de hele dag bezig dat je niet eens zoveel tijd had om aan thuis te denken.

als je nog wat wil weten hoor ik het wel…groetjes

filiz