Vertrouwen?

hallo allemaal,

ik lees al ff mee op deze forum,
ik ben zelf 3 maanden geleden naar turkije geweest, en ik heb daar echt een super leuke jongen ontmoet:wub:. maar toe ik ging dacht ik het was leuk maar ik zal er toch niks meer van horen( je weet wel wat iedereen zegt hier in nl. iedere week een ander busje vrouwen)
toen ik terug was in nl. was ik alleen naar aan het huilen ik misten hem zo en hij mij ook gelukkig. maar toch in mij achterhoofd gehouden dat het toch zo over kom zijn. dus niet.
wij zijn iedere dag aan het msnen en iedere dag smsen.
en zo ben ik ook op deze forum gekomen. echt fijn om te lezen dat er veel positiefe verhalen op staan.
en sommige al echt lang iets met mekaar hebben.
maar hoe hou je het toch vol???.
ik heb zo wie zo al heel veel moeite om iemand te vertrouwen en nu zit hij nog 3000 km verop.

ik ga 18 aug. terug voor 2 weken en hij heeft ook al een paar dagen vrij gevraagd( hij wou 2 weken vrij hebben maar krijg hij niet:frown:) en zijn ouders willen mij heel graag ontmoeten.
dus dan hoop ik maar dat het goed zit.

groetjes karin ( 23 nachtjes slapen)

Hey Karin; allereerst wat leuk dat je een jongen daar heb leren kennen,… en dat je weer terug gaat!!..
dat gevoel ken ik wel,…(Iedere week een ander busje vrouwen;) )
Je zou het gewoon moeten afwachten… Ik denk dat je er nu nog niet zo heel veel over kunt zeggen,…
Terwijl eigenlijk je eigen gevoel over het hele gebeuren je meestal niet in de steek laat,… en dat je diep van binnen zelf heel goed weet of die het met je meent of niet…

Maar als je echt verder met hem zou willen gaan,… is het vertrouwen in elkaar toch wel heel erg belangrijk, op zo een afstand,…het is moeilijk,…Maar anders gaat het denk ik niet,… zou alleen maar ruzies veroorzaken,…en daar zit je ook niet op te wachten op die afstand toch?
Dat moet er echt niet aan ontbreken!..Anders wordt je gek…

En ja hoe het is vol te houden?,… als je echt van iemand houdt kan je alles…!!!
Het is niet altijd even makkelijk…Maar dat zal je nu zelf ook wel weten!:slight_smile:

En je hoeft nog maar 3 weekjes te wachten,… Nou geniet ervan,… dat je al in zo een korte periode gaat…
zodat je nog meer kan genieten als je weer bij hem bent!!

Groetjes, Brenda

hey karin,
leuk dat je een jongen hebt leren kennen in tr, wat vind je familie ervan?
toen mijn vriend en ik nog niet samen woonde ,was het echt erg moeilijk met het vertrouwen, [hij jaloers,ik jaloers] en dat veroorzaakte vaak ruzie. zoals brenniej al schreef het vertrouwen is belangrijk, maar natuurlijk soms ook erg moeilijk. ik was echt zo erg:paranoid: ik ging hem snachts bellen om te luisteren of dat hij niet misschien ergens in een bar was ofzo:paranoid:
maar gelukkig nu wij samen wonen hebben we geen ruzie meer:)
je bent al goed aan het aftellen zie ik, ik hoop dat je een leuke tijd krijgt in tr.
heb vertrouwen in hem he!:wink:

xjes mariska

hey,

lief zoon snel reacties.
maar mij gevoel zegt dat het wel goed zit want anders kom je ook niet elke avond op msn.
maar mijn ouders vonden het in het begin helemaal niks, want die dachten ook aan elke week een nieuw busje vrouwen, maar nu vinden ze het wel leuk en vooral mijn moeder als ik op msn zit en mij moeder is er ook gaat ze allemaal lieve woordje op zoeken en naar hem sturen. hihi
ze gaan zelf in okt. ook naar turkije en dan willen ze naar het hotel gaan waar hij werkt ( en ik ga dan ook weer mee)
maar Mariska, waar wonen jullie in ned. of tr.??
en ja ik hoop ook echt dat ik het leuk ga krijgen daar, alleen die 2 weken zullen heeeeeeeeeeeel snel gaan.
ik ga ook naar zijn ouders en dat vindt ik echt dood eng.

groetjes karin

leuk dat je ouders het nu ook leuk vinden!:slight_smile:
we hebben bijna een jaar samen in tr gewoont en nu in nl.
ja die 2 weken zullen wel snel omgaan dat is altijd, dan gaat de tijd gewoon veel te snel.maar zo te lezen ga je in oktober ook weer! dat is wel fijn!
wonen zijn ouders vlakbij het plaatsje waar je op vakantie gaat? of moet je een paar uur reizen met de bus?
het zal wel spannend zijn! voor het eerst zijn ouders ontmoeten, ga je een kadotje mee brengen voor ze?

xjes mariska

hey,

ja zijn ouders wonen in Alanya zelf dus we hoeven gelukkig niet ver te reizen.
ik wil wel iets mee nemen voor zijn ouders maar wat???
maar ik heb nog 3 weken om er over na te denken wat ik mee neem.
maar Mariska, waarom wonen jullie niet meer in tr.??
hij moet in dec. eerst nog 15 maanden het leger in snik snik.
maar ik heb er we over zitten denken om daar te gaan wonen, ik heb iets met tr. sinds de eerste x dat ik er ben geweest ( ga nu voor de 6e x) ik ben ook in andere landen geweest maar dan was ik altijd blij dat ik weer naar huis ging en dat heb ik met tr. niet.

groetjes x karin ( nog 20 nachtjes slapen)

hoi
ik ben pas ook weer terug
en mn liefie had voor mij dus vrij genomen
wat ik dus weer ontzettend lief vond
en nu ben ik weer hier en hij daar
en net als je zegt als die mooie vrouwen die dan daar zijn
moet je maar zo denken hij neemt voor jou vrij
en je gaat zijn ouders ontmoeten
doet ie niet zomaar denk ik
ik heb ook al kennis gemaakt met zn ouders en broer
wel via webcam msn maar goed
het begin is er haha
geniet van je tijd daar
groetjess

karin: ik woon nu weer in nl omdat het eindelijk lukte dat we samen hierheen konde komen naar die jaren, en we hebben vorig jaar een zoontje gekregen en mijn familie is helemaal weg van hem :slight_smile:

en blijf je nu in nederland wonen?

ja voorlopig wel

aha oke
mist hij turkije niet?

mariska, leuk dat jullie een zoontje hebbenen dat je hem hier heen hebt gekregen want ik heb ook al gelezen dat dat niet zo makkelijk gaat.

x karin

nee dat gaat zeker niet makkelijk…:tssk:

Hoe is het jou dan uiteindelijk gelukt en hoe lang heeft het geduurd??