Ja, ik ben verliefd geworden op een turkse man in Marmaris. Ik wil er heel graag weer heen, ook al raad bijna iedereen het me af. Veel mensen zeggen me dat ik niet alleen terug moet gaan. Ik snap hun zorgen wel en dus wil ik via deze weg iets proberen.
Wie heeft er ook een goede reden om in october terug te gaan naar Marmaris en wil met me mee?
Of zijn er mensen die tips voor me hebben over contactpersonen in Turkije, voorbereidingen, enz. enz.
Hoe oud ben je, als ik vragen mag? En hoe oud is je vriend?
Heb je je vriend deze zomer ontmoet?
Het is natuurlijk aan te raden dat, als je hem beter wilt leren kennen, zo vaak mogelijk terug te gaan naar Turkije.
Ben je erg jong, vraag dan bijv. of je ouders met je meegaan.
Anders zou je ook samen met een goede vriendin kunnen gaan.
Ik hoop dat het je allemaal zal lukken.
Volg vooral de weg van je hart.
Het is wel een kestie van volhouden en vertrouwen, want het is echt zwaar wanneer je liefde in het buitenland woont.
ik heb tzelfde alleen dan in Side…
ik heb gisteren geboekt voor in oktober…helaas niet in dezelfde plaats als jij,
ik heb ook dezelfde reacties, niet alleen terug gaan etc…
Ik heb via internet een turkse jongen leren kennen, dit was in februari van dit jaar. We hadden al geboekt voor kusadasi in juli/aug dus hij is daar ook 2 weken naartoe gekomen! Elkaar nog beter leren kennen en het was helemaal geweldig! Thuis gekomen een en al verdriet e.d:( Dus 2 weken geleden ( woensdag nacht ) heb ik besloten terug te gaan… s’ochtends met mn ouders overlegd, die waren het er eerst nie mee eens, maar ze hadden hem wel leren kennen dus op het laatst toch maar toegegeven…s’middags geboekt en de volgende dag zat ik in het vliegtuig naar antalya! Ik ben heeel blij dat ik het gedaan heb, al was het maar voor een weekjuh!! En ik vond het ook wel goed om alleen te gaan, want zo leer je elkaar wel veel beter kennen als er geen andere mensen bij zijn… ( behalfe dan dat mn mams elke dag weet ik veel hoeveel smsjuhs stuurde:p )
Als ik jullie was, en het voelt goed dan zou ik lekker gaan!!!
Ja…tis allemaal wel op een goede manier gegaan…hoe we elkaar ontmoet hebben enzo…gewoon ‘normaal’…ga verder niet t hele verhaal vertellen hoor, maar ja…
Heb alleen btj probleempje en dat is dat mijn ouders nog op vakantie zijn en ik dus al geboekt heb…met behulp van mijn oom en tante die met me mee waren naar Turkije, zij hebben em gezien en meegemaakt… en ook meegemaakt toen ik al weg was…
ik ben ook van plan gewoon te gaan, maar toch voel ik me een btj…ja weet niet…
ik ben 24 jaar en hij is 26. deze zomer hebben we elkaar ontmoet. Ik kan gewoon alleen gaan, maar ik begrijp de reactie van mijn ouders wel. Je hoort ook zoveel verhalen. Ik heb geprobeerd hem naar nederland te krijgen, maar dat is erg ingewikkeld i.v.m. visum. Tja, ik hou eerst contact en uiteindelijk zal ik doen wat goed voelt.
groetjes suzanne.
Je hebt wel geboekt, maar je weet het niet zeker meer. Tja, het is ook moeilijk, want ik ken het gevoel. je hoort zo vaak dat het anders is, dat ze al verloofd zijn, of meerdere vriendinnen hebben. iedereen weet wel een verhaal. Ik mail nog met hem en af en toe bellen we. Nu heeft hij me gevraagd te trouwen. Ik vond dat wel vreemd en een beetje beangstigend. Na een week kan ik niet zeggen of ik met iemand wil trouwen. Ik ga dus nog niet naar turkije.
ben benieuwd hoe je terugkomst in turkije verloopt. Ik hoop heel mooi.
liefs Suzanne.
Ja idd, dat is het ook een btj…al vertrouw ik em wel, we hebben iedere dag contact…maar ja je weet t nooit zeker…waarschijnlijk heeft hij datzelfde gevoel…maar ja controleren kan je toch niet…en zou ook niet goed zijn…
Maar toch een klein btj zekerheid zou mooi zijn…
Ik ben nog steeds van plan om te gaan, heb geboekt, nu nog betalen en dat hoop ik vandaag te doen…gedoe allemaal…
Ben iig van plan om er 8 superdgn van te maken…en dan zien we wel verder…
Eind oktober ga ik terug naar Gümbet. Daar heb ik een jongen leren kennen deze zomer. Ik ga gewoon alleen. Heb daar een hotel geboekt. Maar hopelijk heb ik dat hotel niet nodig en verblijf ik bij hem. Het hotel heb ik gewoon voor de zekerheid geboekt. Dat mocht het gebeuren dat we toch op elkaar uitgekeken zijn dan heb ik gewoon lekker een weekje vakantie. Aan het strand in het centrum van Gümbet.
We zitten elke dag op msn. We zijn ons heel erg van bewust dat als het echt iets blijvends is we veel moeten praten en er veel moet gebeuren. Maar eerst maar eens even de herfstvakantie beleven. Dan zien we wel weer verder.
Mensen in mijn omgeving reageren verschillend. Een heleboel mensen vinden het heel leuk voor mij. Maar vooral mijn familie vindt het heel moeilijk. Ik heb ook al een aantal zware gesprekken met ze gehad. Maar ik heb zoiets. Het is gewoon heel belangrijk je hart te volgen. Lukt het niet? Nou ja, dan zien we wel weer. Maar heb je in ieder geval een hele leuke tijd gehad en een super leerzame ervaring erbij!!!