Wie gaat er in oktober alleen naar Marmaris?

Hallo meiden, ik heb een vraagje ik heb een hele leuk jongen ontmoet in marmaris en ik wil in oktober heel graag terug! nou is mijn vraag wie gaan er dan nog meer alleen terug want alleen gaan vind ik best wel een grote stap daarom lijkt het mij leuk om met iemand samen te gaan die daar misschien ook iemand heeft zitten! ik hoor het graag mijn email adres is marinkekalter@hotmail.com

*Heej,

Ik ga waarschijnlijk in de laatste week van september begin oktober naar Marmaris toe… Alleen dan gaat waarschijnlijk mijn beste vriendin en haar vriend ook mee… en dan ga ik wel naar me liefje maar boek dan wel gewoon een hotel… zoda mocht er wat zijn kan k altijd nog ergens slapen… hehe…
Maar k denk niet dat k het nodig heb hehe… Maar ik ga eind sept/begin okt… Ik weet niej wanneer jij wil gaan…

xxx
*

Hallo,

Leuk om te lezen dat je een vriend in Turkije hebt…die heb ik namelijk ook…:smiley:
Ik ga helaas niet in oktober, maar bijna de hele maand september (6 t/m 27)
Ik ben benieuwd naar je ervaring en verhalen…misschien kunnen we eens mailen of msn’en??
Ik hoor graag van je…

Groetjes,
Mascha.

jah dat lijkt me gezellig mijn msn is [EMAIL=“marinkekalter@hotmail.com”]marinkekalter@hotmail.com spreek je snel groetjes marinke

Ok, leuk! Ik heb je toegevoegd op msn…

Groetjes,
Mascha.

Heey ik heb ook een vriendin Marmaris zitten.
Maar ik ga in Oktober nog niet terug, was het maar waar!!!

Maar dat kan ik dus niet regelen op mijn werk en ik ben net terug uit Marmaris haha.

Ik ga nu dus in Februari terug naar Turkije naar zijn eigen stad want hij woont zelf niet in Marmris maar werkt daar dus alleen maar.
En ik ga waarschijnlijk met mijn beste vriendin!

Maar wel leuk om te horen dat er meer in het zelfde schuitje zitten haha!
Veel plezier alvast in Turkije en succes natuurlijk :wink: wou dat ik mee kon zeg:o

groetjes,

Danielle

Moest natuulijk vriend zijn he(A)

Hoi Danielle,

Heerlijk dat je net terug bent…altijd weer moeilijk om afscheid te nemen he…
Waar werkt je vriend? Die van mij heeft gewerkt bij cocktailbar Tropicana aan de boulevard.
Hij werkt er nu niet meer, want hij heeft een vaste baan gevonden in zijn woonplaats Mugla.
Waar komt jou vriend vandaan??
Heb je ook een msn adres? misschien kunnen we eens verder kletsen…?

Groetjes,
Mascha.

Hey Mascha,

Fatih is barman in hotel Antique Palace daar heb ik hem ook leren kennen.

Het afscheid was inderdaad moeilijk, hij is heel de nacht samen met mij wakker gebleven, terwijl ik pas om 06.00 vertrok…en hij om 08.00 gewoon weer moest werken. Maar ik mocht niet huilen van hem :wink: naja heb het ook nog droog gehouden tot we de hoek om waren en hij smste hoe erg hij me ging missen toen heb ik zitten brullen tot in Nederland :slight_smile:

Tuurlijk heb ik ook msn: [EMAIL=“jamiefannetjuh@hotmail.com”]jamiefannetjuh@hotmail.com voeg me maar toe is wel leuk :slight_smile:

groetjes

heey,
Damn ben er net weer van marmaris ook een vriendje
ben pas 14 wou dt ik er weer heen kon zeg…

groetjees