Wie heeft er in marmaris een vriend??

:wereld:

namen mogen niet genoemd worden i.v.m privecy dus mensen mogen plaatsen als hun vriend daar vandaan komt, maar geen namen!!!

Mijn vriend komt van Marmaris :smiley: !

Mijn lief komt ook uit t super gezellig Marmaris.

En de mijne ook :dag: (alleen in de zomer dan he)

marmaris01: haha jah die van mij ook, hij is er nu voor het laatste jaar. hij woont nu in istanbul. hij gaat volgend jaar daar dan ook werken. want hij wil dat als ik bij hem ben bij zijn familie blijf en tenslotte ook bij hem. ik ga volgend jaar dan ook 3 maanden naar hem toe. hahaha.
dit jaar helaas maar 2 weken. ma ik moet blij zijn dat ik dan kan gaan, het is dan alweer 8 maande geleden. dan heb ik wel alweer een vooruitzicht voor 2012 haha.

iechdaahn ; wooow 8 maanden geleden al :o , wanneer ga je juist? Ga je dan naar marmaris of istanbul?? xx

fieeh; ik zou normaal naar marmaris gaan dit jaar ma ik kan geen vrij krijgen van mijn baas want in de tijd dat ik naar mijn askim wou gaan hebben al heel veel mensen vrij. ik had hem alles uitgelegt, toen zij hij njah is goed dan kun je in oktober 3 weken vrij hebben. ik dacht van joepie ik krijg vrij 3 weken naar men askim toe. maar ik kan maar 2 weken gaan. want mijn laatste vlucht komt 17 oktober terug dus kan ik jamme rgenoeg maar 2 weken bij hem zijn. ma gulukkig ben ik dan samen met hem als hij jarig is. hahah. dan ben ik in istanbul. meschien als ik volgend jaar 3 maanden bij hem blijf dat we 2 weekjes naar naar marmaris toe komen want wij hebben alle 2 veel vrienden daar zitten hahaha.

Ik :slight_smile: manager poseid… cagl… :smile: :zon02:

Hee heeey!!! Mijn ventje woont ook in marmaris:-) ben daar op het moment!!

Sent from my X10i using Wereldwijzer App

@ itsmetoday. oeh lekker, geniet er maar lekker van xx

Dank je well!!! :-)))))

Turunc :zon02:

ik ook!

ga in augustus weer heen!!

6 juni vertrek ik weer naar marmaris om toch hopelijk wel minimaal 3 maanden te blijven :smiley: Eindelijk heeft hij een apartement gevonden dus alles is nu zo goed als geregeld :smiley: Kan niet wachten om weer terug te gaan me ventje weer te zien en om te zien hoe gaaf de nieuwe nachtclub is geworden!

wow!!! wat geweldig!!!
zou zo met je mee willen :-)))) Ik ga nog op vakantie, en dan hoop ik dat me ventje rond sep hier te hebben :-))

aahhh en weet je al wanneer je je ventje weer op gaat zoeken? Ja ik vind het zelf wel spannend maar door een baanwissel kan ik het nu ook :smiley: En wat heerlijk dat je hem in september naar nl probeerd te halen! Ik hoop het in december te doen zodat hij hier kan zijn met de feest dagen.

Waar ben jij veel te vinden in marmaris? Volgens mij was je pas geweest toch? Ik kan niet wachten om terug te gaan, ze hebben heel de bar veranderd en kan dus ook niet wachten om die te zien!

ik ga 27 mei weer , 12 daagjes en dan 3 weken in september weer, we gaan vaak naar captains bar, daar werken wat vrienden van hem, en als we naar barstreet gaan, gaan we naar verschillenden dingen en jij??1 Waaar hebben jullie een appartement??? helaas is me askim laatst gezakt voor zijn inburgerings examen maar hij gaat in juni opnieuw, en dan hopen we dat ie t haalt, want het plan is dan mvv aanvragen en dan samen in nl gaan wonen! Vind marmaris superr alleen heb ik hier zo veel vastigheid dat ik die stap nog ff in waag!!

Waar zijn jullie veel te vinden, en wat ga je daar doen? Of niets?

Aahh dus niet zo lang wachten meer :D. Ja captains bar ken ik wel, lag daar in september nog wel eens op het strand omdat een vriend van een vriendin van mij daar werkte, barstreet gaan wij meestal wel naar de zelfde tentjes, galleon, greenhouse, bar x en beachclub is het eigenlijk wel.

Ik ben eigenlijk bijna 24 uur te vinden in infiniti, dat is tussen natasha’s en tiffany’s. Dat is nu helemaal verbouwd tot een nacht club en lijkt op beachclub die toen nog op longbeach was. Het is nu overgenomen door vrienden die eerst in beachclub werkte.

Ons apartement ligt vlakbij longbeach is eigenlijk het enigste wat ik weet, maar hoe dichtbij weet ik niet omdat hij een half uur afstand ook nog erg dichtbij vond. Maar hij houdt er wel rekening mee dat ik alles op loop afstand kan doen gelukkig dus ik ben erg benieuwd!

Aahh hopelijk haalt hij zijn imburgingsexamen dit keer wel en kunnen jullie lekker in nl gaan wonen! Wie weet zie ik je nog wel in marmaris lopen :wink: